2012. november 14., szerda

28. fejezet-Seattle,a lelki szemetesláda


Sziasztok!

Újabb részt hoztam. Szerintem szörnyen unalmas,és egyhangú lett,de ezt döntsétek el ti. „Alkotói válságban” vagyok,de igyekszek olvasható részeket hozni.
Kövessetek Twitteren @LadyBirdStory (ha a bloggal kapcsolatban akarsz tudni dolgokat),vagy a  rendes Twitteremen (visszakövetlek) @Petra__14.
Elindítottam egy új szavazást,ott is várom a véleményeteket.
Csak ennyi: Jó olvasást. :))










Petra

    -Hiszel a szerelemre első látásban?-kérdezte valaki.
Nem szóltam semmit. Ekkor elvette a kezeit a szemem elől,és az arcomba hajolt.
-Vagy sétáljak el előtted mégegyszer?-nevetett felém.
-Tommooo!-ugrottam a nyakába.
-Hát ja most Tommo…De nekem is Anyádtól kellett megtudnom,hogy hazajöttél!-mondta viccesen.
-Jól van na,bocsi. Túl vagyok terhelve-játszottam meg magamat.
-Ahh…Az elfoglalt londoni kisasszony! Hogy,hogy hazajöttél?
-Hosszú sztori…
-Imádom a hosszú sztorijaidat. A legtöbbjük általában 3 mondatos.
-Ne csípkelődj Tomy-pöcköltem meg a fülét.
-Jó,na. Akkor bemutatsz esetleg a havejaidnak?-nézett Cody és Austin felé,akik értelmetlen fejjel bámulták a jelenetet.
-Hát persze. Cody,Austin,ő itt Tomy,de én csak Tommo-nak hívom. A szomszéd srác,sokszor fogtok vele találkozni.
-Helló-ráztak kezet.
-Na,a gyors bemutatkozás utáááááááááán,leülsz ,Tommo?-néztem felé.
-Nem,csak beugrottam. Megyek Lisához.
Lisa a nővére volt,aki London másik felén lakott.
    -Értem. Hát akkor jó,utat,majd még beszélünk-pusziltam meg,ő pedig elment.
-Na…Pasijelölt?-kérdezte Austin,amikor visszaültem az asztalhoz.
-Dehogyis!-csaptam a homlokomra.-A szomszéd gyerek, kibaszottul imádom,de semmi több. Amúgy is van egy kialakuló,azóta már lehet,hogy teljes párkapcsolata.
-Pedig egész jóképű gyerek-tetőzte tovább Austin.
-Befogod csávó-mondtam neki.
-Amúgy hány éves?-szólt bele Cody is.
-Idén lesz húsz-válaszoltam.
-Na,még korban is hozzád illik-erősködött tovább Austin.
-Ha annyira bejön,gyere össze vele!-álltam fel.
-Na..Kéremszépen! Nem vagyok b*zi!-nevetett,amjd ő is felállt.
Cody is követte a példánkat,majd elindultunk.
    -De amúgy hova megyünk?-érdeklődött Cody.
-Egy házba-válszoltam sejtelmesen.
-Vannak jó csajok?-kérdezgetett tovább.
-Hárman leszünk-világosítottam fel.
-Ahhh…-mondta csalódottan.
Csak sétáltunk,és sétáltunk. Azután befordultunk a  luxus negyedbe.
   -Naaa..Én már nagyon kíváncsi vagyok!-türelmetlenkedett Austin.
-Itt lennénk-állítottam meg hirtelen őket.
-Ganyááád! És mit csinálunk itt?-hüledezett Cody.
-Bemegyünk?-kérdeztem vissza.
-Kajakra?-ámuldozott Austin.
    -Kajakra-mondtam,majd kinyitottam a kaput,majd az ajtót is.-Na,ácsii! Elmondom a feltételeket! Ne törjetek semmit se szét,mert nem a mi házunk.
-O-n-e D-i-r-e-c-t-i-o-n-szótagolt  Cody.
-Jéééé! Ez a nyakigláb b*zigyrek háza?
-Úgyérted Harryé?
-Ja.
-Igen. Vagyis az övé,meg a másik négy srácé.
-És neked honnan volt ide kulcsod?-törte  a fejét Cody.
-Itt laktam-válaszoltam nemes egyszerűséggel.
-Laktál?!-nézett felém Austin.
-Elég a kérdésből! A lényeg,hogy ma délután elhoztalak titeket ide.
     -Vááááááááá! Köszönjük!-színészkedett Cody,és elkezdtek Austinnal ugrálni.
-Honnan is jöttetek, Magyarországról?-kérdeztem,mintha nem tudnám.
-Beszoptad,Hungary-nevetett Austin,és felrohant  a lépcsőn.-FOGADNI MEREK,HOGY EZ HARRY SZOBÁJA!-üvöltött le nekünk.
-Miből gondolod?-kiabáltam vissza.
-A hatszázmillió közös képről-hajolt ki a lépcsőfordulóhoz.
Mi is felmentük Codyval,és tényleg Harry szobájába ment be.
     -Húúúúúú….Ez azért húzós…-méregette Cody a falakat.
Jó,beismerem rengetek közös képünk volt  a  falon.
   -De már nem vagyunk együtt-tájékoztattam őket,majd kitessékeltem a szobából.
-A többiekhez,is be akartok menni,vagy mutathatok valami érdekesebbet?-kérdeztem tőlük.
-Ááá! Leszarom a szobákat! Mutass!-mondta Austin,és rám nézett.
Levezettem őket a lépcsőn,ki egyenesen a kertbe.
   -Csapasd nekiiiiiiiiiiii!-kiabált Cody,mikor meglátta a medencét.
-Ne vicceljé’,ez most komoly?!-ájuldozott Austin.
     A fiúknak a kertjében minden volt: medencétől,a grillsütőn át,egészen a hintaágyig minden helyet kapott.
    -Víúvíúvíúvíúvíúv! Medencézni akarok! Most!-kiálltott fel Cody,és Austinnal a medence széléhez rohantak.
-Ugye nem ruhástól akartok beleugrani?-néztem kérdőn rájuk.
-Háááááát-kételkedett Austin.
   Majd összenéztek,és egy gyors,és határozott mozdulattal,levették a felsőjüket,és a nadrágjukat is,végül egy szál alsóban beleugrottak a vízbe.
-Úristen!-kiálltottam fel,mikor szinte az össze víz rám jött.
-Nem jössz be?-nézett rám Cody.
-Felmegyek,és átöltözök fürdőrucira…Azután visszajövök-mutogattam a kezemmel,hogy mit fogok csinálni.
-Jó,de ne sokáig legyél távol!-kiabált utánam Cody.
-Miért?-fordultam vissza az ajtóból.
-Azért,mert ha 10 percen belül nem érsz vissza megerőszakolom Austint!-üvöltött,és elkezdtek bunyózni Austinnal.
Felszaladtam,és átöltöztem,majd visszamentem hozzájuk.
   -Óóóóóó…Direkt ilyen fürdőruhát vettél fel?-kérdezte Austin.
-Hogy amíg melletted ülünk,addig rádizguljunk?-folytatta Cody.
-Na pattogjatok le rólam,csávók-mondtam,majd bemásztam melléjük.


Regina

    -Megbocsátasz?-nézett rám kérdően Kendall.
-Igen,megbocsátok Kendall. De szerintem tartsunk most mosolyszünetet-nyögtem ki.
-Miért?-esett kétségbe.
-Ne miattad. Miattam. Össze vagyok zavarodva,és amíg ez nem tisztázódik le bennem,addig én…-de nem tudtam befejezni a  mondatomat,mert Kendall felállt.
-Miért? Nincs szükség mosolyszünetre..Volt elég,nem gondolod?-mondta,majd szenvedélyesen megcsókolt.
Felkapott,majd a szobája felé vitt.
   Elfogott a dejavu érzés…Bementünk a szobába,lerakott az ágyra,becsukta az ajtót,majd ismét felém jött.
-Akarod?-kérdezte tőlem.
Nem válaszoltam.
-Utoljára kérdezem…Ne húzd az agyamat..
      Odahajoltam hozzá,majd megcsókoltam.
De ekkor hirtelen valaki benyitott a szobába.
-Ööööööö….Bocs.Megzavartam valamit?-Zayn volt az.
-Hát.. Ja-válaszolt Kendall.
-Mit szeretnél?-álltam fel.
-Petra…Akar veled beszélni-nyomta a kezembe a készüléket.

Petra


    Nagyban lazultunk a medencében,beszélgettünk meg minden,mikor megcsörrent a telefonom.
-Na,az üzletasszonyt már keresik!-fakadt ki Cody,mire én kimásztam a medencéből,és felvettem a telefonomat.
-Haló?-szóltam bele.
-Petra,gond van-hallottam Zayn hangját.
-Mi történt?-kérdeztem.
-Regi,és Kendall,úgy fél perce mentek be Kendall szobájába. Petra.. Én félek-mondta Zayn.
-És mit tudok,ezzel kezdeni?
-Csak egy óceán választ el minket! Találd ki!
-Hé.Aust!-kiabáltam oda neki.-Akarsz beszélni Regivel Skyepon?-kérdeztem tőle.
-Hát..Ja.. Mikor?-pirult el.
-Zayn sínen vagyunk. Mikor beszéljenek?-suttogtam a  telefonba.
-Mimimimi? Lemaradtam.
-Regi beszél Austinnal. Mondjuk,úgy éjfélkor,jó?-kérdeztem tőle.
-Figyu..Nálunk 7 óra van. Milyen éjfélről beszélsz?
-Bocs,bazd nálunk tizenegy van.  Akkor nyolckor.
-Oké. Addig is,add Regit.
-Menjek be?-kérdezte.
-Igen!
Zayn bement,hallottam néhány mondatot,majd Regi vette át a mobilt.
   -Mit szeretnél?
-Mit szólnál hozzá,ha beszélhetnél Austinnal?-vigyorogtam teli pofával.
-Tényleg?! Mikoooooooor?-kezdett el ujjongani.
-Nyolckor.
-Úristen! Akkor gyorsan rendbe szedem magam. Skyepon?
-Igen,de nyugi van.
-Oké. Imádlak,majd hívlak,sziiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaa!-mondta,majd letette.
Fél perc múlva,ismét hívott Zayn.
-Siker?-kérdezte.
-Ahha. De legközelebb nincs ilyen. Regi a barátnőm,és ha ő Kendallel boldog,akkor nem állok közéjük. Most is csak Austin kedvéért mentem bele.
-Megértettem-válaszolt,majd letettük.
      Eközben Cody és Austin kikászálódtak  a medencéből.
Felmentem a szobába,és megkerestem a világoszöld laptopomat. Ekkor szembesültem vele,hogy nincs itt a webkamerám. Egyből a telefonomért nyúltam,és tárcsáztam Zaynt.
-Mi a gondod?-sóhajtott fel.
-Nincs webkamerám.
-Oh. No problem,no problem. Menj be a szobámba,és…
-Várj-mondtam,majd átsétáltam az ő szobájába.-Igen?
-Az asztalom fiókjában…
-Zayn,baszod 14.000 fiókod van! Melyikben?
-Asszem…Bal oldalon alulról a harmadikban-magyarázta.
Kinyitottam a fiókot.
    -Zayn,itt csak rengeteg fénykép van-tájékoztattam.
-Jaa…Igen. Én őrzöm a közös élményeinket. Akkor nézd meg felette.
Kinyitottam azt is.
-Itt 3 doboz van.
-A kékbe lesz,és a Microsoft-os kamerát vedd ki belőle.
Megtaláltam,kivettem,majd kislisszoltam a szobából.
    -Köszi.
-Semmiség. Amúgy haza ne merj költözni,mert élve megnyúzlak,ha hazaértünk.
-Nem tudom,hogy mi legyen.
-Én igen. Szépen visszajössz a következő géppel,ami Seattelbe jön.
-Nem megyek vissza.
-Akor,viszont ne költözz el,nyugodtan maradhatsz. A két haveroddal együtt.
-Zayní,édes vagy,de nem. Egyenlőre hazaköltözök. Vagyis viszek haza dolgokat…
-Ahogy érzed. Amúgy lassan 30 készen vagy már?
-Még el sem kezdtem.
-Akkor most lerakjuk,és majd még beszélünk.
-Úgylegyen.
-Ámen-mondta,és kinyomta.
    Felröhögtem,amikor Cody „vágtatott” be a szobába.
-Készen van a mesterművem-huzogatta a bal szemöldökét.
Ekkor Austin lépdelt be a szobába.
-Oooh.. „Csókkirálynak hívják a háta mögött…”-kezdtem el énekelni.
-Na,azért nem kell túlzásokba esni-nevetett.
    „Előkészültünk” a nagy Skyepoláshoz,és otthagytuk Austint, 23:50-kor.
-Hmm..A szerelem illatta-mondta Cody,mikor átmentünk Harry szobájába.
-Az ááám-mosolyogtam felé.
Ekkor megcsörrent a telefonom. Louis hívott.

Harry

    Bekopogtam Carloshoz. Először azt hittem,hogy még alszik,de nem. Az ágyában üldögélt,és a tabletjét nyomkodta.
-Bejöhetek?-kérdeztem.
Carlos felpillantott,és összehúzta magát.
-Ha nem versz meg-mondta bizonytalanul.
    Leültem az ágya szélére. Akkor pillantottam meg az arcán éktelenkedő lila foltot.
-Először is bocsánatot,kérek,hogy megütöttelek.
-Elfogadva a bocsánatkérés-mosolygott.
-Másodszor pedig szeretném megbeszélni veled ezt a dolgot,mint férfi a férfival.
-Petra a mindened, tudom. Már százszor megbántam,hogy akkor éjszaka bepiáltam.
-Ne. Ennek így kellett történnie. És jól fogalmaztál,a MINDENEM.
-Jó,ezt ne nyálazzuk tovább. Én megbántam,hogy smároltam vele.
-Én pedig megbántam,hogy megütöttelek.
-Szent  a béke?-nyújtott kezet.
-Igen-ráztunk kezet.-Amúgy mit csinálsz?
-Nézegetem a képeinket. Amikor együtt aludunk. Nagyon közvetlen lány.
  Megmutatott néhány képet.
    -És tényleg…-nevettem.
Lassan kezd minden letisztázódni.
    -Holnap felhívjuk Petrát?-kérdezte Carlos.
-Vagy még,ma próba után?-kérdeztem vissza.
-Felőlem-rántotta meg a vállát.
Kimentem a konyhába,és elkezdtem reggelit csinálni magamnak.

Regina

     Kiszáguldottam Kendall szobájába,és átmentem Zaynébe,hogy tanácsokat kérjek.
-Ha itt lenne Petra sokkal könnyebb lenne! Milyen legyen a hajam,a  sminkem? Segííítst!-téptem a ruháját.
-Szerintem engedd ki  a hajadat,és ne rakj fel sminket. Így vagy a  legszebb-ölelt meg.
-Jajj,tudod,hogy mennyire szeretlek?-pusziltam meg.
-Igen-válaszolt egyszerűen.
Elkészültem.
  Leültem a laptop elé,és vártam Austint. Kereken 8 óra,és Austin videohívást kezdeményez…





Következő rész 16 szavazat,és 15 komment után.

És egy-két kérdés,amire választ várok. (kommentben)
-Vajon Petra felveszi Harry/Carlos hívását?
-Mi lesz Regi,és Austin között?

15 megjegyzés:

  1. felveszi a telefont és nem lesz semmi mert Kendall-t szereti!!
    nagyon jó!

    VálaszTörlés
  2. Ez az austin nagyon betud kavarni regi szerelmi életébe :/ remélem azért endall-el együtt marad
    Szerintem felveszi carlos-ét harry-re nagyon hargszik :$ én carlos-ba bízok :)
    Következőt

    VálaszTörlés
  3. Biztos felfogja venni a telefont
    Szerintem nem lesz semmi mert regi kendall-t szereti és csak ritkán van olyanh öszejön valaki az exével :DD
    kóvetkezőt :))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett .. Bár ez nagyon nem tetszik hogy Austin be akar zavarni. Rem minden rendben lesz Kendall és Regi között. :|

    VálaszTörlés
  5. Remélem Regi Kendallel marad és az is tök jó lenne ha Petra Carlossal jönne össze!:) amúgy nagyon jó rész lett!*-*

    VálaszTörlés
  6. Szerintem felveszi, maximum, ha úgy hozza kedve, lecsapja... xD
    Valami biztosan lesz köztük, hogy mi, az már csak fantázia kérdése :P
    Nagyon jó lett :D
    Tekla

    VálaszTörlés
  7. szerintem felveszi,aztan hogy mi lesz az mar rejtejj de remelem hogy Petra es Harry ujra egyutt lesznek
    es Austin es Regi???hat fogalmam sincs de siess a kovi resszel:))

    VálaszTörlés
  8. Jaaaaaaaaaaj :) Nagyon jó rész! Imádtam! De ez nem is meglepő! :D A kérdésekre ... válasz? Úr Isten, az nehéz xD Remélem, hogy felveszi Petra a telefont! Hogy mi lesz Regiék között..? Szerintem nem sok, hisz élőben nem látják egymást (legalábbis eddig úgy áll a dolog)
    Puszi: H.Ada ☺

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jólett
    Remélem petra harry kendall regi páros megmarad :)
    Petra felveszi szerintem beszél harryvel is meg carlos-al is
    regi nemtudom ez az austin is szimpi nekem bár régi pasival kavarnni :/ siess a kövivel

    VálaszTörlés
  10. Szerintem petra felveszi beszélnek pár mondtatot at kész
    Szerintem regi sokkaljobam összeilliik kendall-el mind austinnal :/

    VálaszTörlés
  11. Imádom *-* kövöt....!
    1,Igen...de nem hinném ,hogy visszamegy
    2,Szerelem ^-^

    VálaszTörlés
  12. Wow...KÖvit :3
    1,)Nem hinném
    2,)Austin szipmi....SZerintem hatalmas konfliktus lesz ebből :D ! De tekintettel arra ,hogy Regi milyen izgatott Austin-al kapcsolatban, tuti nagy betűs L.O.V.E. lesz :P

    VálaszTörlés
  13. Nekem már a neve sem szimpi Austinnak.... Olyan zavaró, sokkal jobban szeretem Kendallt :D Remélem Petráék is kibékülnek! :D puszi: Dalma :ő

    VálaszTörlés
  14. Kurva jó lett ez is. Csak engem kicsit zavar, h Regi egy kissé ribanc... Kendall-el olyan aranyosak voltak...

    VálaszTörlés
  15. És íme itt a 15. komment. Gyorsan kövit! Elképesztően jó lett ez a rész is, akárcsak a többi. Remélem, h regi nem csalja meg Kendall-t! :) x

    VálaszTörlés