2012. november 5., hétfő

27./2.-Szép lassan minden rendeződik..Asszem...


Sziasztok!

Az előző rész,nem aratott (?),inkább nem mindenhol aratott túl nagy sikert. Remélem ez jobban tetszik. Ezt a szappanoperás vonalat képviseli,de már nem olyan,mint az előző.
Amint látjátok desinget még mindig nem cseréltem,de rajta vagyok az ügyön. Mivel „visszaestünk” komment ügyileg,ezért megint elkezdjük a lépegetést.
Nem húzom tovább az idegeiteket,jó olvasást! :))




Petra

     -Itt maradsz?-nézett rám Harry,közben a kezem felé nyúlt.
-Nem,Harry nem maradok itt. Elmegyek. Neked is ezt kéne csinálni. Szia-mondtam neki sírva.
Harry elment,én pedig vártam a repülőmre.
Ám nem sokáig volt „nyugtom”. Niall jött oda hozzám.
   -Kérlek ne menj el! Nagyon szeretlek! Ne hagyj egyedül!-ölelt meg.
-Nem leszel egyedül-pusziltam meg.
-De…Egyedül leszek. Nélküled. Csak miattam…Maradj-erősködött.
-Drágaságom. Csak miattad maradnék itt,de tudom,hogy a többiek nem szeretnek. Hazajöttök,és találkozunk,jó?-bújtam oda hozzá.
- Tudom,hogy nem akarsz elenni! Ne kéresd magadat!-suttogta a fülembe.
-És milyen jól tudod! És azt is tudod,hogy amit egyszer elhatározok…
-Azt végig is csinálod! Tudom! De ezt nem szabad.
-Mindennap felhívlak,ígérem. De most mennem kell!-pusziltam meg a nyakát.
-Szia. Szeretlek!-ölelt meg.
-Én is téged-mondtam,majd elindultam a repülő felé.
     Könnyes szemmel felszálltam a repülőre,majd elindultam haza.

*Később*

   Leszállt a gép. A „friss” Londoni levegő már hiányzott.
Otthon mindenki örömmel fogadott. Anya,csak kétszázmilliószor kérdezte meg,hogy miért jöttem ilyen korán haza,de mindig találtam kibúvót.
    Már este tíz óra volt. Mikor mindenki elaludt,elmentem a fiúk londoni házába. Még régen,Harrytől kaptam kulcsot hozzá. Felbaktattam a lépcsőn,és egyenesen Harry szobájába mentem. A szekrényben ott voltak a ruháim,a polcon a közös emlékeink. A falon pedig ott lógott a „Forever” keretbe tett közös képünk.
    Elkezdtem összepakolni a cuccaimat,de a sok emlék magával ragadott. Lefeküdtem az ágyra,és álomba sírtam magam.


Regina

      Elment. El se hiszem. Harryt egész nap nem lehetett kirángatni a szobájából. Otthon mindenki döbbenten fogadta a rossz hírt.
A nap nagy része alvással telt. Legalábbis én aludtam.
     -Harry!!!!-hallottam Louis kiabálását.
Kirohantam a szobából,és megláttam a göndörkét. Meztelenül. Részegen.
  -Segíts Regi!-szólt nekem Lou.
Megráztam a fejemet. Louis észbekapott,hogy miért nem megyek,és hívta Niallt. Betámogatták Harryt a szobába.
   -Véget kell vetni a drámának!-sétált oda mellém Zayn.
-Ahogy mondod-sóhajtottam. Ekkor jutott eszembe,hogy Petra még nem hívott.
Villámgyorsan a telefonomért szaladtam.
-Én is akarom hallani!-kiabált utánam Zayn.
-Vigyük be Harryhez-tanácsoltam.
   Elmagyaráztuk neki,hogy ne kiabáljon,és ne is szólaljon meg,mert Petra úgy tudja,hogy csak velem beszél.
-Mi  a faszomat akarsz,hajnali négykor?-hallottam álmos hangját.
-Csak,azt akartam tudni,hogy jól vagy-e még. Mivel nem hívtál.
-Ja,bocsi,jól vagyok.
-Hol vagy most?
-Átjöttem a fiúkhoz összepakolni.
-Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!-kiáltott fel Niall.
-Csezd meg,te is ott vagy?-kérdezte Petra.
-Igen,bébí. Hiányzol.
-Nekem is hiányoztok.
Ekkor láttam,hogy Harry,mintha kijózanodott volna.
   -Nyugi,husi. Összepakolok,és hazaköltözöm Anyáékhoz-tájékoztatott minket Petra.
     Mivelhogy,pár hónapja mind a ketten átköltöztünk a  fiúkhoz.
-Nem mehetsz el!-kiabált Harry.
Ekkor Petra kinyomta a hívást.
  -Ezt elintézted balfék!-szóltam rá. Majd miután láttam,hogy nagyon rosszul esett neki az egész,megöleltem.
-Hiányzol-mondta Harry maga elé.
Mi ketten Zaynnel kijöttünk,és leültünk  a nappaliba beszélgetni.
    -Ez nagyon komoly már-jegyezte meg.
-Zayn,már 33 átrágtuk ezt a dolgot. És igen komoly…
-Csáóóó-jött oda hozzánk Kendall.
Odahajolt hozzám,meg akart csókolni,de én csak egy puszit adtam neki.
   -Jól van elég lesz már-mondta nekem flegmán.
-Miből lesz elég?-kérdeztem vissza.
-A titkolózásból..Ki ez az Austin,és mióta kavartok?-nézett rám.
-Ezt ne most beszéljük meg. És nem kavarok vele. Ő az exem-világosítottam fel.
-Még jobb-forgatta a szemeit Kendall.
-Egyébként kitől tudod,hogy beszéltem vele?-néztem rá.
     -Logantől. Mert a barátok összetartanak. Tudtam,hogy te sem vagy különb Petránál!
-Na,őt ebből hagyjuk ki!-kezdtem el vitatkozni vele.
-Nem,nem hagyom ki! Nézd mit művelt!-mondta,majd körbemutatott a kezével.
Egyre többen jöttek a vita helyszínére.
   -Hagyd őt ki belőle!-állt oda az ajtóba Harry.
-Na,bazdmeg pont te mondod. Akit megcsaltak. Jó,én nem szólok bele,csak szeressétek őt. De ez az Austin. Hol van most?
-Nem mindegy az neked?-néztem rá.
-Egyedül maradtál-jött oda mögém Harry.
-Menjetek a picsába!-mondta Kendall,majd berohant  a szobájába.
-Ebből komolyan filmet lehetne írni!-lépett be a nappaliba Carlos is.
Vettem egy mély levegőt,és ledőltem a kanapéra.
   -Amúgy ki ez Austin?-nézett felém Carlos.
-Az exem. És pár napja vele álmodtam,és felhívtam őt. Logan meg gondolom hallotta. Amúgy most Londonban vannak,és miattunk utaztak ki.
-Utaztak?!-kérdezte Harry.
-Ja..Igen. Austin és Cody-világosítottam fel őket.
-És ő..Vagyis ez a Cody…Meg Petra…?-Harry szemei megint megteltek könnyekkel.
-Jártak-zártam rövidre a témát.
Harry némán bólogatott.


Petra

   A hajnali négy órási ébresztő nem volt éppen a legjobb,de meg kellett békélnem vele.
   Kimásztam Harry ágyából,megfürödtem,majd megint folytattam a pakolást.
     Hét óra körül megcsörrent a mobilom. Anya volt az. Tájékoztattam őt,hogy hol vagyok,majd mondta,hogy Austin,és Cody nyolcra itt lesznek. Anya felajánlotta nekik,hogy lakhatnak nálunk,ezért jó lenne hazamennem.
Az első bőröndöt telepakoltam,szépen hazahúztam,majd vártam a két idiótát.


Regina

   Éjfélig ment,ez a huza-vona,majd mindenki nyugovóra tért. Én Harryvel aludtam,mert ő volt az egyetlen,aki most megértett. Vagyis úgy éreztem.
    -Szerinted még szeret engem?-kérdezte,miközben ágyaztunk.
-Biztosan szeret-mondtam,habár nem voltam teljesen biztos.-De ismered. Nagyon makacs,és te eléggé megbántottad. Nem mondom,hogy nem hibás,mert részegre leitta magát,és Carlossal kavart,de most csitulnia kell a kedélyeknek.
-Értelek. Ölelést?-bújt hozzám.
  Egyre jobban kezdetem érteni,hogy Petrának miért jött be a fiú.
Úristen neem! Regi,ezt most hagyd abba!


Petra

   A repülőtéren várakoztam rájuk. Eléggé nagy volt rajtam a nyomás,mert 4 éve nem láttam őket,és Codyval MSN-en szakítottunk,miután rájöttünk,hogy nem működik a távkapcsolat. Ujjaimmal idegesen doboltam, a szememmel őket kerestem. Majd megpillantottam két,számomra ismerős fazont. Ezek ők lennének? Nem hiszem el.
De ők is felismertek engem,és elkezdtek integetni.
    Amikor 4 éve „otthagytuk” őket,nem így néztek ki. És jó értelemben mondom. A gyerekes arcot,felváltotta a borosta, még nőttek vagy  2 métert,és igen,jól néztek ki.
   -Hellószia-jött felém Austin.
-Ááááááááááááááááááááá! Sziaa!-ugrottam a nyakukba.
-Szia Petra-adott puszit Cody.
-Hogy megnőttél!-mondta nevetve Austin.
-Mintha ti nem! Hova tűnt a kisgyerekes hang? És mi ez a borosta kérem szépen?-kérdeztem viccesen.
Felvilágosítottak a pubertás kor dolgairól,majd elindultunk a kocsi felé.
  -Tyűhaa! Te vezetni is megtanultál?-ámulkodott Cody.
-Nem akarok kérkedni. De igen meg!-nevettem.
-A lófaszt nem akarsz kérkedni! Saját kocsi?-folytatta Austin.
-Az-böktem ki. Berakták a bőröndjeiket,és már indultunk is hazafelé.-Na,az a helyzet van,hogy… Van ugye  a vendégszobánk,ahol egy francia ágy van,és van még egy pótágy az én szobámba. Nos,nemtom,hogy akarjátok felosztani,de mire hazaérünk döntsétek el,hogy ki hol alszik!-tájékoztattam őket.
-Ehhe. Ezt szerintem kérdés nélkül eldöntöttük-húzta fel a szemöldökét Austin.
-Menj a faszomba,teeee-kezdetek el verekedni hátul.
Ekkor befordultam a feljáróra,és leparkoltam.
   -Azt nem mondtad,hogy a reptér mellett laktok!-mondta Cody.
- Ja bocs,és egy luxusházban!-javított ki őt Austin.
-Ez nem luxusház,és igen a külvárosban lakunk. Problem?!-nevettem.
Becipekedtünk,”berendezkedtek”,és már 13.00 óra volt.
   -Elmegyünk városnézésre?-kérdezte ebéd után Austin.
-Majd holnap,csávó. Mára jobb ötletem van-mosolyogtam.
-Szerzel nekünk k*rvákat?-nézett rám Cody.
-Nem-mondtam határozottan.
-Akkor?!-kérdezte ijedten Austin.
-Nem árulom el. Jöttök,vagy jöttök?!-kezdtem el őket terelgetni az ajtó irányába.
-Menjünk…-mondta bizonytalanul Cody.
Egy kávézóhoz mentünk először.
    -Mit kértek?-néztem feléjük.
Elmondták a „kéréseiket”,majd kimentünk a kinti asztalokhoz.
-Figyu,én bementem WC-re-mutatta Austin.
-Oké….-válaszoltam.
Láttam rajta,hogy ennek semmi köze nem lesz a WC-nek,de menjen.
       -Petra!-szólalt meg Cody.
-Mit szeretnél?-kérdeztem tőle viccesen.
-Tudod a szakítás..Izé.. Felejtsük el jó?
-Okés-mosolyogtam felé.
-Nagyon régen volt már,és egyébként is…
-Értem Codyer-pöcköltem meg a kezét.- Barátok?
-A legjobbak-mosolygott,majd megölelt.
-Naaa…Csak ne előttem!-jött vissza Austin.-Újra együtt?
Erre megráztuk a fejünket.
-Hát akkor jól gondoltam-jegyezte meg magának.
    Amúgy Cody aludt velem,és Austin a vendégszobába. De az pont egy ajtónyira volt tőlünk,és közös erkélyünk is volt.
-Lehet egy kérdésem?-kortyolt bele a kávéjába Cody.
-Igen?
-Te szereted a One Directiont,hogy tele van velük a szobád? Vagyis a közös képeitekkel.
-Hehehehe. Kicsit komplikáltabb a dolog.
-Na mesélj!-könyökölt Austin.
-Az úgy volt,hogy másfél éve ismerkedtünk meg velük. Amúgy arról a  turnéról jöttem most haza,ahova minket is meghívtak.
-Valakinek bejött az élet!-bólogatott Cody.
-Azám! És gondolom a göndörkével kavarsz-mondta zavartan Austin.
-Miből gondoltad?-néztem rá nagy szemekkel.
-Ahh..Tudod férfi megérzés. Amúgy nem. Csak azért,mert láttunk egy újságot,aminek te meg az a gyerek volt a címlapján.
-Ja,és valami ilyen dolog,hogy „Hol van Petra?”-folytatta Cody.
-Igen,és a csaj hasonlított rád,meg a nevetek is egyezett…De hát akkor nem hiába-tűnődött el Austin.
-Óóó..Igen. Nem mellesleg Harrynek hívják-mosolyogtam feléjük.
-És szabad tudnom,hogy min vesztetek össze?-nézett rám Cody.
-Majd egy csendesebb helyen elmondom-válaszoltam.
Ekkor két kéz tarakta  el a  szememet.
   -Hiszel a szerelemre első látásban?-kérdezte valaki. A hangja ismerős volt…


Regina

    A reggeli napfény játszadozott az arcomon,mikor felkeltem. Mellettem Harry aludt,édesen. Tegnap este sokáig beszélgettünk. Szegény fiú nagyon ki van. Ahogy én is.
   -Bááááááááá-hallottam Harry rekedtes hangját. Kinyitotta a szemét,és rám nézett.
-Jól aludtál?-mosolyogtam.
-Nem annyira.Hiányzik. Nagyon hiányzik.. Beszélek Carlossal…Jó?-kérdezte álmos hangján.
-Beszélhetsz,ha segítesz előtte nekem-dőltem vissza az ágyba.
-Ja..Ezzel az Austinos üggyel kapcsolatban?
-Ahha…
-Szerintem hívd fel P…P…
-Petrát-segítettem.
-Igen,és valahogy érjétek el,hogy kiszedjétek a csákóból a  véleményét rólad.
-Szóval hívjam fel?-kérdeztem vissza,
-Igen. De kérdezd meg tőle,hogy nagyon haragszik-e még rám… Mert én meg tudom neki bocsátani,ha „lefeküdt” Carlossal. Tényleg-esküdözött Harry.
-Megkérdezem bébibogyó-kezdtem el én is becézgetni őt.
    Megöleltük egymást,majd mindenki ment a maga dolgára.
Vagyis én a  nappaliba mentem,ahol Kendall terpeszkedett a kanapén.
-Reggelt-köszönt nekem.
-Szia Kendall-mosolyogtam.
    -Figyelj…Én bocsánatot kérek muci a tegnapi miatt. Petráért is,miattad is,Austin miatt is. Megbocsátasz?-nézett rám kérdőn.



A következő rész 14 szavazat,és 15 komment után.  Véleményeteket várom.  :$



15 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett:))
    Remélem hamar összejön a 15 komment és atetszikek is :D
    Nekem Austin nagyon szimpi :)
    Következőtt

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett remálem petre és harry kibákölnek és regina meg kendall is :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó ez a rész.. *.* Remélem hogy Kendall és Regi együtt maradnak. :| Gyorsan a kövit! ;)

    VálaszTörlés
  4. Jaaaaaajjj én annyira imádom ezt a blogot! Mindig valami olyan történik, amire kurvára nem számítok! Remélem kommenteltek és szavaztok gyorsan, hogy jöhessen a kövi rész!!!!
    H.Ada!

    VálaszTörlés
  5. Júúúj *-* Nagyon jóó lett! :D Alig várom a kövit ;)

    VálaszTörlés
  6. tök jó rész lett!:) kövit!! *-*

    VálaszTörlés
  7. legjobb blog <333333 következőőt

    VálaszTörlés
  8. imádom *-* kövit :D !!! Úristen! DE most komolyan kikészülök ,hogy melesz Kandellel és Regivel :O :D

    VálaszTörlés
  9. Imádom :D Remélem hamar kibékülnek....
    Tekla :)

    VálaszTörlés
  10. nagyonjo. imádom.. nem tudok vele betelni, gyorsan hozd a következőt *-*

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jól irsz! Következőt, gyorsan ,please! :D

    VálaszTörlés
  12. Kurva jó lett
    Nagyon gyorsan következőt!!!!

    VálaszTörlés
  13. Csak most tudtam elolvasni ...:/ Imádom ^-^ kövit ^-^

    VálaszTörlés