2012. október 31., szerda

27./1.-Hiányzol..........



Sziasztok Manók! J

Úgy gondoltam, Halloween éjszakáján,mi sem lehetne ijesztőbb,mint Petra szerelmi élete. Na jó,ennyire nem drasztikus a helyzet. Vagy mégis?
Az ifjú lány azt forgatja a fejében,hogy hazamegy,de azért lesz ehhez a gondolathoz mindenkinek egy-két szava.
Regi a rég nem látott szerelméről, Austinról álmodozik,és egyre nagyobb bajba keveredik szerelmével,Kendallel. Megérkezik a képbe Zayn is,aki nem sok semmit javít a helyzeten.

Tudodm,hogy az Austin,és a Cody,nem magyar nevek,de ezt nézzétek el nekem.

Elhiszem,hogy tetszik a blogom,meg örülök is neki,de névtelenül ne írjatok már 100000000000 kommentet! Kiírja az időt,csak úgy megsúgom. Legyetek türelemmel,előbb vagy utóbb úgy is felkerül az új rész! :))

Ha a napokban lesz időm lecserélem a desinget.

Más nem jut eszembe. Jó olvasást!




Regina

     Amit Petra mondott,vagyis üvöltött,reméltem nem gondolta komolyan.
-Végre! Egyel kevesebb ribanc lesz az államokban!-kiabált vissza Harry.
Petra összecsuklott,és kitört belőle a sírás.
   -Nyugodj meg drága!-rohant oda hozzá Carlos.
Csodálkozva néztem a jelenetet,mert egész nap nem szóltak egymáshoz.
-Mi történt?-kérdezte Zayn.
-Ha hozzászólsz,én többé nem ismerlek!-mondta Harry,majd Petra felé nézett.
-Várj egy percet-mondtam Zaynnek.
Odasétáltam Petráékhoz.
   -Szörnyű amit mondott. De nem érdemli meg a könnyeidet-mondtam,majd Carlosssal felsegítettük.
-Nem..vagyok…ribanc…-mondta két levegővétel között.
-Nem feküdtünk le,nem vagy ribanc-Carlos erősen magához szorította.
-Legyetek boldogak-sipákolt Harry,miközben elsétált mellettünk,egyenesen be a szobájába.
Petra szabályos sírógörcsöt kapott. Eltolta magától Carlost,és Harry szobája felé rohant.
  -Semmiről nem tehetek! Nem vagyok ribanc! Szeretlek Harry!-kiabált a fiúnak,de ő egyszerűen rácsapta az ajtót.
Megint összeesett,mi pedig ismét a segítségére siettünk.
Ekkor Niall,és odalépdelt.
   -Bébííí-emelte fel a földről  a lányt.
-Ne szólj hozzám,mert akkor Harry nem fog veled beszélni-mondta Petra.
-Nem baj. Mosolyogj kérlek-mondta,majd segítőkészen a szobájába vezette a lányt.
-Világosíts fel. Lemaradtam-mentem vissza Zaynhez.
-Petra egy napot „járt” Harryvel,és tegnap egy buli után reggel Carlossal ébredt. Egy óvszer társaságában-tudattam vele.
-Ez erős. Lefeküdtek?
-Azt mondják,hogy nem,mert mind a ketten alkohol hatása alatt voltak.
-Beszélek vele-állt fel Zayn.
-Ne,most ne-húztam vissza.
-De,mert elmegy-mondta Zayn,és elindult Harry szobája felé.


Zayn

    Bekopogtam Harryhez. De nem jött válasz. Kinyitottam résnyire az ajtót,majd megláttam a párnák között feküdni Harryt.
   -Akárki vagy,ne gyere közelebb-dörmögte.
-Beszélnünk kell. Mit érzel?-ültem le az ágya szélére.
-Kibaszottul fáj-ült fel.
Szemei pirosak voltak,az arcán két-két dagadt könnycsepp üldögélt.
   -Szereted őt,nem?-kérdeztem.
-Viccelsz?! Az életemet adnám érte!-szipogta.
-Nagyon bántót mondtál neki. Sírt.
-Hallottam.
-De te sem gondoltad komolyan,igaz?
Harry a takarót nézte,és nem válaszolt.
   -Ribancnak gondolod?-emeltem fel a fejét.
-Nem.
-Hát akkor meg?-nem értettem őt.
-Szörnyű volt. Egy napja sem „jártunk”,és BUMM! Nem akarom őt a közelemben tudni.
-Pedig  a másik szobában van,és sír. És miért tiltottad meg  a többieknek,hogy beszéljenek vele?
-Mert. Nem tudom. Magam mögött akartam tudni a támogatásukat-válaszolta hidegen.
-Átmész hozzá?
-Nem.
-De el fog menni!-világosítottam fel.
-Nem érdekel. Menjen. Mindenkinek jobb lesz így.
-Remélem tudod,hogy hülyeségeke beszélsz-mondtam,és kimentem.
   Regi a kanapén enyelgett Kendallel. Pontosan tudom,hogy mit érez Harry.

Regina

   -Csá,bébí-ült le mellém Kendall.
-Miért?-bújtam bele a mellkasába.
-Mit miért?-kérdezet vissza.
-Miért nem lehet béke,nyugalom,egyetértés? Miért nem lehet mindenki boldog,és szerelmes? Miért kell szenvednie az embereknek?
   -Ilyen az élet-mondta szűkszavúan Kendall.
-Látom,ez téged nem hat meg-álltam fel,de ő visszahúzott.
-Ne hidd,azt,hogy ez engem nem érdekel. De mit csináljak vele? Engem ez nem nagyon érint!
-Carlos a barátod!-tártam szét a kezeimet.
-De ő végig csak harmadik kerék volt! Ez az egész hiszti Petráról,és Harryről szól!
-Hogy te milyen szívtelen vagy!-felálltam,és Petra szobája felé mentem.
   Bekopogtam. Nem jött válasz. Benyitottam. Petra és Niall az ágyon feküdtek,Niall simogatta Petra hátát.
-Elaludt-tudatta velem Niall.
Beljebb mentem,és leültem az ágy szélére.
   -Holnap hazamegy-tudatta velem Niall.
-Megyek vele!-mondtam.
-Nem mentek sehova!-nézett rám Niall.
Kimentünk,a nappali felé akartam venni Niallel az irányt,de ő a szobájába ment.
  -Mit csinálsz?-kérdeztem tőle.
-Nem hagyhatom őt egyedül. Mellette alszok-mondta,majd egy takaró kíséretében átment hozzá.
-Vigyázz rá-suttogtam neki,és megöleltem.
Niall bólintott,majd bement.
Visszanéztem a nappaliba.
Csak Zayn volt ott.
   -És boldogok vagytok?-kérdezte tőlem.
-Mi? Kendallel?-kérdeztem vissza.
-Igen-odasétáltam hozzá,és leültem mellé.
-Hááát…Emlékszel Austinra?-néztem felé.
-Persze. Sohase fogom őt elfelejteni! Ki az?-vigyorgott.
-Az exem-nyögtem ki.
-Mi történt?-keze az enyém felé vándorolt.
-Tegnap felhívtam. Mert hiányzik. Nem tudok másra gondolni,csak a vele töltött napjaimra! Érted ezt? 4 éve nem láttam!
-Nyugivan! És miét érzel iránta?
-Hiányt..És amióta megtudtam,hogy nincs barátnője….Újra fellobbanó szerelmet…-suttogtam.
-Csak ezt ne mondd-tette maga elé a kezét Zayn.-És Kendall?
-Mi Kendall?
-Hát,hogy ti együtt vagytok?
-Csak elméletben-suttogtam ezt is.
  Két könnycsepp gördült le az arcomon. Zayn magához ölelt,és így aludtunk el.

*Másnap reggel*

    Niall kiabálására ébredtem.
-Elment!-egyből tudtam,hogy kiről volt szó.
A legjobb barátnőm egyedül kószál Seattle utcáin. A mobilja kikapcsolva.
    -Még is,hogy,és mikor ment el?-estem neki Niallnek.
-Hatkor fent voltam,akkor még mellettem feküdt.
-És most fél hét van-néztem az órára.
-Utána kell mennünk!-kiáltott fel Zayn.
-Jó,de hogyan?-kérdezte Niall.
-Nem tudom,de gyertek már!-rángattam őket kifele.
   Ekkor megpillantottam egy levelet. Petrától. Kicsit megnyugodtam. Zsebrevágtam,és elindultunk.
Nem tudtuk,hogy igazából merre is keressük.
    -Biztos,hogy a legközelebbi repülőtérre ment!-állította Niall.
Zayn megkereste a telefonján a legközelebbi repülőteret,taxit fogtunk,és oda mentünk. Útközben kibontottam a levelet. Ez állt benne:
    „Szia Regi. Tudom,hogy egy élten keresztül hallgathatom  majd,hogy leléptem,és tudom,hogy nagyon aggódsz. De nyugodj meg! Jól vagyok,és egyenesen Angliába megyek! A mobilomat kikapcsolom,hogy mielőtt az államokat elhagyom,ne tudj elérni. Ha hazaértem hívlak. Mondd meg az én drága ír manómnak (ha nem találná meg  a levelemet),hogy köszönöm,hogy este mellém állt. Ja,és még valami: Utánam ne merj jönni! Neked van közös jövőd Kendallel,amit,én a „kaotikus” barátnő személyében nem akarok elrontani.  Sokáig legyetek együtt,de úgy is beszélünk majd! J Ha Harry kérdezné,hogy hol vagyok,ne mondd,hogy hazamentem. Azzal a lotyóval soha többé nem állok szóba. Puszilom a többieket is: Szeretlek,husiii”
    A könnyimmel küszködtem a levél olvasása közben. Tehát Petra hagyott levelet Niallnek is. Lehet,hogy Harry,és Carlos is kapott? Nem tudom. Megérkeztünk. Körbenéztünk a reptéren,rengeteget szaladgáltunk,de nem láttuk őt.
Ekkor hívott Harry:
    -Hol van Petra?-hallottam a hangján,hogy sír.
-Nemtudom-kezdtem el én is sírni.
-Itthon áll a bál. Mindenki titeket keres.
-Velem van Zayn,és Niall,Petrát keressük.
-Hagyott egy levelet-szipogta Harry.
-Mi áll benne?-vette ki a kezemből a telefont Zayn.
-Olvassam fel?-kérdezte Harry.
-Ha van hozzá erőd….-mondta Zayn.
    -„Kipróbálunk olyan dolgokat,
Ami szépnek látszik, de foltokat
Hagy maga után és ez fojtogat,
Majd mindezt elnyeli egy torkolat.
A végs
ő kérdésem az lenne,
Hogy mi maradt meg a szépb
ől?
Azon a három ponton kívül…
Remélem egy nap te is rájössz. Én még midig szeretlek. És tudom,hogy mit érzel. Sajnálom,de nem tehetek róla… Kerüljük a hangos vitákat,mert nem bírnálak szidni. További sok szerencsét az élthez,és ne feledd el „Mindig menj tovább…” „-olvasta fel Harry a levelet.
-Ez szép…-jegyezte meg Niall.
-Keressétek meg!-mondta Harry.
Ekkor megpillantottam a jellegzetesen zöld bőröndjét.
    -Meg van!-kiáltott fel Niall.
-Azonnal odamegyek! El ne engedjétek!-nyomta ki Harry,majd pár másodperc múlva megint hívott:
-Hova is menjek?
    Zayn lediktálta a címet,és Harry 10 percen belül ott is volt. Petra a váróban üldögélt.
-Itt vagyok-mondta Harry.
-Ott van Petra-mutattam meg neki az utat.
    Harry odarohant hozzá.

Petra

    Azt hiszik,hogy nem látom,hogy engem figyelnek. De pontosan jól tudom De nem megyek oda hozzájuk. Most igaz,hogy azokra vagyok mérges,akik szeretnek engem,de nem akartam megtörni. Majd megláttam Harryt. Az Istenért már! Elindultam a beszálló felé,mikor még volt két óra a repülőgép indulásáig. Ám Harry futott,és éreztem,hogy egyre és,egyre közelebb ér.
Megütögeti a vállamat. Magához  fodít.
    -Ne haragudj!-ölelt át,de én villámsebeséggel eltoltam magamtól.
-Húzz innen!-kiabáltam rá.
-De a levél….-motyogta.
-HÚZZ INNEN!-kiabáltam,és a könnyeimmel küszködtem,de kimondtam.-Menj innen a p*csába,vagy engem nem is érdekel. Hagyj békén!
-Hát,ha ezt akarod…-hüppögte Harry,és láttam,hogy elkezd sírni.
    Nem török meg,nem török meg. Erős vagy! Erős vagy!
-Egy szánalmas lotyó vagy Harry. Sohasem fogok neked megbocsátani. És de jó volt kimondani! Sírj,ameddig csak a könnyeid tartanak! Csá.!-mondtam,majd elsétáltam.

Harry

   Nem mondhat ilyet. Ez szörnyen fáj. Látom,hogy nem ez az igazság. Nem bírtam ki sírás nélkül.
   -Nem mehetsz el,hiszen szeretsz!-kaptam utána.
Ő is elkezdett könnyezni.
   -Lehet,hogy szeretlek,de….-nem hagytam,hogy befejezze az számat,az ő szájára tapasztottam.
De szomorúan elhúzódtam,mikor éreztem,hogy nem csókol vissza.
  -Itt maradsz?-kérdeztem meg tőle.

Új rész,10 szavazat,és 20 komment után. :)))

15 megjegyzés:

  1. Naaaaagyon jooo! Csak igy tovabb az irassal!! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett kövit! :D remálem Petra nem megy el

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó!!! Én szurkolok Petráéknak. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon nagyon nagyon jó lett :)) Kíváncsi vagyok erre a 2 gyerekre :DD remélem petra nem megy el :$ és regi meg kendall nem fog jobban összeveszni ://

    VálaszTörlés
  5. Jajj... Szurkolok Reginek és Kendallnek. Meg rem hogy Petra nem megy el. :| Hamar a kövit! :)

    VálaszTörlés
  6. Egyebkent hany komi utan jok a kovi?? :))))

    VálaszTörlés
  7. Következőt nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jóóóó!!!!! kövit!! :DDD

    VálaszTörlés
  9. Hallod... Már én is elsírtam magam amikor Harry. Szörnyű vagy!!!!!!!! Egyébként nagyon jó lett :) Imádom *-* Alig várom a kövit ;)

    VálaszTörlés
  10. Jajj, kérlek, kérlek, kérlek ne menjenek szét!!!! Vagy ha muszáj, akkor inkább Niallel jöjjön össze... De azért remélem nem mennek szét :D

    VálaszTörlés
  11. Most legalább Harry is megérzi,hogy milyen szar Petrának...

    VálaszTörlés
  12. Kövi részz?? :O

    VálaszTörlés
  13. Jaaaaj nagyon jóóóóóó! Várom nagyon, hogy mi lesz a folytatás!
    H.Ada

    VálaszTörlés