2012. december 23., vasárnap

Karácsonyi rész-Nagyon-nagyon Karácsony...


Sziasztok!

   Először is nagyon boldog karácsonyt szeretnék kívánni minden olvasómnak. Másodszor pedig,itt van az ajándékom,egy rövid kis karácsonyi történet.
Ami az eredeti sztorihoz nem kapcsolódik,amolyan „külön rész”,de azért remélem tetszik.











Regina

   Ez a karácsony más lesz,mint a többi. Éreztem. Legf
őképpen azért,mert idén nem Anyáékkal karácsonyozunk…..
Hogy miért is?
Nos,ez egy hosszú történet. Vagyis,igazából nem túl hosszú.

   Az egész akkor kezd
ődött,mikor kitaláltuk,hogy a szülők utazzanak el Kanadába.
Hiszen,ha mi heten ilyen jól elvagyunk,akkor a családjaink miért ne lennének?
Összedobtuk a fiúkkal a pénzt,egy kisebb kiruccanásra. És mindenkinek a szülei,és testvérei kimentek Kanadába. Mi pedig élveztük,az édes életet,otthon,egyedül.
Csakhogy nem várt fordulat történt.
December 19-én felszállt a gép. Integetve váltunk el a szeretteinkt
ől. Úgy reméltük,hogy december 23-án viszont látjuk őket.
Ez viszont nem így történt.
Ugyanis Kanadába leesett a hó,és a repül
őgépek nem járnak. Így hát,december 23-án hiába vártuk őket ,nem jöttek.
Így maradtunk heten,hogy együtt karácsonyozzunk.




   December 24-e reggel van. El sem hiszem,hogy Anyáék nélkül kell karácsonyoznunk. Sohasem karácsonyoztam nélkülük.
    Zayn mellett feküdtem,és néztem,ahogyan békésen szundikál.
-Jó reggelt,a lusta népnek-nyitott be a szobába Louis,és Petra.
Zayn átfordult a másik oldalára,és aludt tovább.
-Enye-benye Zayn Malik,és a Mikulás nem hoz neked semmit-ment oda Louis Zaynhez.
-És a barátn
őjének sem,ha nem kelnek ki gyorsan az ágyból-mormogta Petra  a fülembe.
-Nem járuunk-vágtam hozzá a párnát.
-Igeeeen,ezt el is hisszük. Hiszen barátságból alszotok egymás mellett-kezdte elváltoztatott hangon Louis.
-Igggen,összebújva..Egy takaró alatt-folytatta Petra.
-Arra van az ajtó,mert a kedvesemmel ki akarjuk élni a vágyainkat-ült fel Zayn kiabálva.
-Jó,értettük,csak még 10 másodpercig bírjatok a véretekkel-mondta Louis,miközben eltakarta a szemét.
-Hm.. Louis..Karácsonyi döngölés. Milyen szexi-mondta Petra is.
-Jajj nekünk is be kéne egyet iktatni-nevetett Louis,miközben csukták be az ajtót.
-Te jó ég. Zayn Malik! Most egész nap ezzel fognak viccel
ődni!-bokszoltam bele a vállába.
-Megérdemeljük. Tényleg nem kéne együtt aludnunk-d
őlt vissza.
-Zayn,kelj fel-váltottam témát,és rámásztam.
-Így nehéz lesz-sóhajtott fel,
-Nagy a szakállad-simogattam meg az arcát.
-Borostának csúfolják,nem szakállnak-simította ugyanúgy végig.
-Nem mindegy? Gyere már-húztam kifelé.
     Kivánszorogtam az ajtón,és néztem,hogy ki van fent.
A lakás emeletes,és a szobák egymás mellett vannak.
-Jó reggelt-rohant el mellettem Niall.
-Hel…Mindegy-néztem utána.
-Ááá..Már végeztetek is?-szaladt Niall után Petra.
    Megcsóváltam a fejemet,és lementem a lépcsőn.
-Mi a szent szar ez az illat?-csapta meg az orromat,valami erős szag.
-Palacsintát sütök-jött a válasz a konyhából.
-Harold?-néztem a bárpultnál üldögél
ő fiút.
Megrázta a fejét,és Liamre mutatott.
   -Elcseszte-jelentette ki Harry.
-Érzem. Léptem közelebb Liamhoz,aki próbálta levakarni a süt
őről az égett palacsintát.
-Majd én-vettem át az irányítást.
    El
ővettem még egy sütőt,és beleöntöttem a tésztát.
-Feldobjuk együtt?-simult hozzám hátulról Liam.
-Jajj,milyen édi-bédik vagytok-nyávogott Harry a pult mögül.
-Pofa befog Harry-szóltam neki,és feldobtuk a palacsintát.
   Szememmel követtem,és próbáltam úgy helyezni a süt
őt,hogy ne essen le a palacsinta.
-El-fogjátok-cseszni-szótagolt Harry.
-Edward,ne zavarj,mert..-és ekkor taccsolt a palacsinta. A földön.
-Jó,csinálok melegszendvicset-mondta csalódottan Liam.
-Jó ötlet-veregettem meg a vállát,és segítettem neki.

    Elkészítettük a  melegszendót,és lehívtuk a népet kajálni.
-Repülööööök-kiabált Niall.
-Nem kéne-mondtam neki.
     Megreggeliztünk,és összeültünk  a nappaliba.
-El
őször is. Kell egy lista,hogy mit vegyünk-tanácsolta Liam,aki fel,s alá járkált,miközben mindenki követte őt  a szemével.
-Én írtam egyet-jelentekeztt Louis.
-Kérem-sóhajtott Liam.
A társaság nagy része,azt várta,hogy valami nagy baromság lesz. Vagy azt,hogy nem lesz lista.
-Parancsolj-nyújtotta át mosolyogva Louis.
-Ezen mindössze három dolog szerepel-képedt el Liam.
-Mi az?-álltam fel.
„Fenyőfa,kaja,és díszítőelemek”-olvastam el.
-Hülye vagy-ültem vissza.
-A lényeg rajta van-vigyorodott el.
   Fél órás tanakodás alatt összeszedtük,hogy mi is kell nagyjából.
-Jó,mi f
őzzük a vacsit,ami gyros lesz-mondta Liam,és rám nézett.
-Igen-helyeselt mindenki.
-Mi pedig,majd feldíszítjük a házat,meg a karácsonyfát-folytatta Petra.



   
Elmentünk bevásárolni. Csak a fél város nézett minket hülyének,hogy mindent 24-én délelőtt veszünk meg. Vagy kilenc millió szatyrot cipeltünk tele égőkkel,díszekkel,kajával.
-Jó,már csak a fenyőfa van hátra-jelentette ki Harry.
Kiválasztottuk,és hazafelé vettük az irányt.



Petra

    Otthon,nagy sürgés-forgásba kezdtünk. Karácsony a szeretet ünnepe,ezért mindenki kedvesen beszélt a másikkal.
-Niall Horan,add ide azt a kibaszott girlandot,most!-üvöltöttem neki a létra tetejéről.
-De meghitt valaki-mondta Harry,miközben a létrát tartotta.
-Teljesen átérzem a karácsonyi szellemet-téptem ki Niall kezéb
ől a girlandot.
-Látom-hümmögött Niall.
  A nappalit körbe feldíszítettük girlandal,és ég
ősorokat csavartunk köré. Masnikat tűzdeltük,az ablak köré erősített fenyőágakra,és csengőkkel díszítettük a kandallót.
-Mesterm
ű-karolt át Harry,mikor körülnézett.
-Csak,mert én is segítettem-emelte fel Zayn az ujját..
-Csak,mert hahahahhahaha. Nem-mondtam.
-Hogy álltok?-kiabáltam be a konyhába.

Regina

   -Egész jól-válaszoltam.
-Akkor jó. Mi végeztünk-mondta Harry.
-És most hova szarjak?-fordultam felé.
-Jól van na,csak kijelentettem.
-Tudod mikor végeztünk Harold-mondta Petra
-Mi?! Miért?!-sápadt el a gyerek.
-Látsz itt te valahol karácsonyfát? Nem? Jó én sem,szóval nyomás-húzta Petra magával Harryt.

Petra

   -Áááááááááá! Felrobbanok!-kiabáltam dühösen,mert sehogy sem ment,az ég
ősor kibogozása.
-Nyugodj le,és hallgass One Diretiont-karolt át hátulról Louis.
-Nem nyugszom le!-fordultam vele szembe.
Elmosolyodott,amit
ől nekem is mosolyognom kellett.
-Azokat a szemeket…-suttogtam.
-Elég legyen,majd vacsora után nyomhatjátok a fagyöngy alatt-választott szét minket Niall.
-Ünneprontó-húzta fel a szemöldökét Louis,és nekirohant Niallnek.
-Lenne egy aprócska gond-jött oda hozzám Harry.
-Jajj,ne! Mi az?-néztem rá.
-Nincs feny
őfacsúcsunk-tárta szét a kezét Harry.
-Valaki lesz oly kedves,és felmászik a feny
őfa tetejére?-kiabáltam el magamat.
-Nyugodj már le. A karácsony a szeretet ünnepe-ölelt meg Harry.
-Befejezi Louisval,és elkezdi Harryvel. Gyermekeim este a fagyöngy alatt-mondta Niall,és ismét megpróbált elválasztani Harryt
ől.
-Túl szoros az ölelésed-mondta Harry leveg
ő után kapkodva.
     Elengedtem,és tovább tevékenykedtünk.
Kisvártatva elkészültünk,és a kezemben tartottam a zsinórt,amely összekapcsolta az eddig felrakott ég
ősorokat,és világító díszeket.
-És ezt most bedugom-nyúltam a konnektor felé.
-Mit dugsz,és hova?-képedt el Harry.
-A ZSINÓRT a KONNEKTORBA-hangsúlyoztam.
-Hm..Mást értettem-vigyorgott perverzül.
-Várj!-kiáltott fel Zayn. –Mi lesz,ha bedugod,és elmegy az áram? Mint a filmekben?
-Akkor…Nem lesz áramunk Mailk. Majd gyertyával világítunk,és összebújva melegedünk,mint az
őskorban-mondtam,és beleillesztettem a zsinórt.
Nem ment el az áram. Szerencsére.


Regina

   Fél hatra mindennel elkészültünk. Átöltöztünk,és ott álltunk a nappali ajtajánál.
-Akkor? Nézzük meg,hogy mit hozott a Jézuska!-surrant be Lou.
-Hülyegyereeeek,én megyek először-kezdett el tolakodni Petra.
   Körbeálltuk a feny
őfát,és a fiúk elénekelték az „All I want for Christmas is you”-t.
Petra,Harryvel összebújva állt.
-Hadd szakítsam meg ezt a drámai pillanatot-furakodott be Lou. -De
ő az enyém-nevetett,majd ő is belebújt Harry ölelésébe.
-Csoportos ölelééés-kiabált Petra.
-Amit csináltok,az már nem ölelés-krákogott Zayn.

    Leültünk a fa alá.
-Olyan izgatott vagyok! Kezdjük már el!-tapsikolt Louis.

Petra

    -Jó,akkor én elkezdem. Akinek el
őször ajándékot adok,az egy egoista,öntelt barom állat,de imádom.
-Ez én leszek-húzta ki magát Louis.
-Boldog karácsonyt Zayn-nyújtottam át neki  a csomagot.
-Mi?! Hogy nem,én vagyok az akit imádsz?-ráncolta össze a homlokát Lou.
-Nemár-nevetett fel Zayn.
  Egy kicsi összehajthatós tükröt kapott t
őlem,aminek a tetejére az volt írva,hogy „Ki ez a szexi állat?! Francba,már megint tükörbe néztem…”
-A második ajándékot,egy visszahúzódó,apáskodó,imádnivaló srác kapja,aki a szívem csücske. Ha ő nem lenne,rég börtönben ülnénk. Liiiiiam-adtam oda neki.
Egy apró macit adtam,aminek a „haja”,és a ruhája megegyezett Liamnak az „Up all night tour”-on viselt ruhájával.
-Édes vagy-ölelt meg.
    -A harmadik ajándékom a kicsi ír manómnak készült,akit annyira imádok. Sokat gondolkodtam,hogy mit adjak neked,mert valami különlegeset szerettem volna. Végül e mellett döntöttem.
Egy karköt
ő,ami úgy volt csomózva,és bele volt írva,hogy „Szexi ír pofi”.
   Pár hónapja ismerem csak a fiúkat,így próbáltam olyan ajándékot választani,ami a személyiségüket tükrözi.
-Drága Edwardom,neked ezt szeretném adni-nyújtottam oda neki.
-Egy hatalmas „Forever” keret,amibe nincs kép?-nevetett fel Harry.
-Nem találtam meg a megfelel
őt,ezért úgy döntöttem,hogy csak egy keretet adok,és azzal készíted a képet bele,akivel akarod.
-Veled AKAROM-hangsúlyozott.
-Akarja…-mondta Zayn.
-Akkor kerítsünk el
ő egy fényképezőgépet!-mondta Niall.
   Megcsináltuk a képet.
-Édesek vagytok-ismerte el Liam.
-Te is az vaaagy-pusziltam meg.
-Ne húzzuk az id
őt! Éééén jövök!-mondta Louis.
-Regi…-kezdtem bele.
-Menj a franca-nézett Louis Regire.
-Erre gondoltam-nyújtottam át neki,a kis dobozt. –Remélem tetszik.
  Ami benne állt,az pedig egy kis végtelen jel
ű medál volt. Mikor Regi 17 lett,vettem egy karkötőt mindkettőnknek,egy „Best Firends” medállal. Ez a barátságkarkötőnk,amire szoktunk venni medálokat,de 2 darabot belőle,hogy mind a kettőnknek ugyanaz legyen rajta. Van már egy „Best Friends” ,egy „Peace”,és egy „Dream” medál rajta.
-Felrakod?-nyújtotta felém Regi a kezét.
-Igen-mosolyogtam.-Én végeztem-ültem vissza a földre.
   Louis rám nézett,és összeráncolta a homlokát.
-Jajj,drága téged majdnem kihagytalak-színészkedtem.
Louis rám nézett az értelmes szemeivel.
-Neked,mivel úgy is már vagy hatvankilenc millió közös képünk van,egy fotóalbumot vettem.
-Neeee-nevetett fel Louis,mikor kinyitotta.
  Csak az els
ő oldalra ragasztottam egy képet,mégpedig az első,közös képünket.
-Tudod,hogy imádlak?-bújt oda hozzám.
-Igen-nevettem fel.

  
Még vagy fél óráig tartott,mire mindenki átadta a másiknak az ajándékot.
Zaynt
ől szintén egy tükröt kaptam,Liamtól csokit,és egy parfümöt (amit már pár hónapja nézegetek,és eddig szinte mindig Liammal voltam vásárolni,mikor meg akartam venni),Nialltől egy Superman-es kötényt,mert szerinte,én mentem meg őt az éhenhalásól,Louistól egy bögrét,ami piros,csíkokkal van díszítve,és az van írva,hogy „Louis best girlfriend” , Harrytől egy meseszép ruhát,Regitől pedig gyertyát,és az új ruhámhoz táskát.

Regina

  Ajándékozás után,mentünk kajálni.
-Mennyei lett ez a gyros-csámcsogott teli szájjal Niall.
-Köszönjük Niall-mosolygott Liam.

  Vacsi után,elhelyezkedtünk a nappaliba,és megnéztünk egy karácsonyi filmet.
-És most pedig,az új kamerámmal-mondta Louis,mivel Harryt
ől egy kamerát kapott-Felveszek mindent,amit csak lehet,ebből a csodás estéből.
  Odament a kanapéhoz,ahol Petra és Harry beszélgetett,és elkezdte.
-
Ő itt a legjobb barátom,Harry. Mutatkozz be Harry-vigyorgott Lou.
-Helló Harry vagyok a One Directionb
ől,és…
-Jó,ennyi elég lesz-intette le Louis.
-
Ő pedig itt a csábos barátnője,Petra. Mutatkozz be Petra.
-Nem járunk-szögezte le a lány.-Petra vagyok,
ő pedig  a lökött barátom Louis Tomlinson,akit imádok-hadarta Petra.
-Ezt mááár szeretem-nevetett Lou.
  Petráék után,odajött hozzánk.
-Zayn Maliiik! Régi öreg cimborám-fordíotta a kamerát maguk felé. –Hogy ,s mint?
-Megvagyooooooooook-nyújtotta ez az „o”-t Zayn.
-És ez a hölgyemény? Hogy-hogy nem az ágyban nyomják,ilyenkor?-jött oda hozzám.
-Veled Tomlinson?-kérdeztem vissza
-Akár-nevetett fel Lou.
El kellett,hogy mosolyodjak. Hogy lehet valaki ennyire lökött?!
-Niall,a mini fekete lyuk,hogy vaaagy?
-Louis,kajálok-mondta tele szájjal.-De amúgy fantasztikusan-bólogatott.
-Liiam. Hát te?
-Hát én…Is jól vagyok-hangsúlyozott Liam.
-Ennyi volt. Louis „Tommo” Tomlinson-mondta,és lecsukta a kamerát.

   Körbeültük a fát,és elkezdtük felfalni a szaloncukrot.
-Tudjátok,már csak egyetlenegy kicsi részletet hagytunk ki-emelte fel az ujját Petra.
-Mit?-hajolt oda hozzá Harry.
-A fagyöngyöt-mondta,és az ajtó felé mutatott.
-Kivel mész a fagyöngyhöz?-nézett rá Louis.
-Ki szeretne velem jönni?-tette fel a kérdést.
Síri csend.
-Ééééén-kiáltottam fel,és odarohantunk az ajtóhoz.
Megöleltük egymást.
-Örökké!-kiabáltam el magamat.
-Én is-jött oda Harry.
-Csoportos ölelééééééés-nevetett fel Petra,és mindenki odajött.

  Lehet,hogy nem ez volt éltem legjobb karácsonya,de sohasem fogom elfelejteni.
Az els
ő igazi „nagy” karácsony,ahol nem a szüleinkkel vagyunk.
És igazából nem voltam annyira szomorú,hogy Anyáék nem jöttek haza.

  -Ki puszilta meg a nyakamat?!-hallottuk Louis fülsüketít
ő kiáltozását…
De ez…Örökre titok marad…


~The End~


Erről is ugyanúgy írhattok véleményt. Sőt várom,hogy mit szóltok hozzá.
A 30.fejezet megtalálható,kicsit lejjebb.

Még egyszer Boldog karácsonyt! J



3 megjegyzés:

  1. Jaaaj Nagyon tetszik :) Aranyos kis rész lett! És a szokásos hülyeség azért megtalálható :D Imádtam! :)
    Boldog Karácsonyt! <3 Puszi :*

    VálaszTörlés
  2. Áááá, nagyon tetszik :D Eddig nem igazán volt karácsonyi hangulatom, de ez a rész most meghozta! Köszönöm :)))
    Tekla :)

    VálaszTörlés
  3. ÚÚÚÚÚ nagyon jó lett! *-* Szilveszterkor is lesz ilyen meglepetés ? :333 Úgyeee?*-*

    Réka <3

    VálaszTörlés