2013. május 1., szerda

Részlet,az új részből+20.000 megtekintés. :)

Sziasztok! :)

Sajnos,még nem új részt hoztam,mert az időm,még mindig kevés az írásra. :( Viszont a 20.000 megtekintés miatt,úgy gondoltam,hogy egy részletet megérdemeltek:

"Elkezdtük a meccset.
- Dave,te fogtad! Dave engedd már el! – kiabáltam neki,mikor Dave,vagy már harmadszorra próbálta lebirkózni Liamet.
- Haver,az egy másik sport – böködte őt oldalba Harry.
- Jó,de ne már! Nézz ide,így futottam,és elém jött,és… - magyarázott Dave.
- Jó,akkor szabálytalan voltál,kiállítalak! – mutattam erélyesen a pálya szélére.
- Ha harcias az asszony – énekelgetett Carlos.
- Ah! Elegem van! Petraaaaaaaaaaa! – kiabáltam,a kb. fél méterre álló lányra.
- Igen? – mosolygott rám ártatlanul.
 – Szerinted mit érdemel Dave?
- Jégkását! – üvöltötte Dave,Petra helyett."


Ja,és igen. A következő részben szereplő zene(egyik):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése