2013. július 6., szombat

F o n t o s

Sziasztok!

Nagyon-nagyon-nagyon fontos bejelentenivalóim vannak.

Az els
ő,ami most fontosabb:

Holnap 19.15-kor senki ne szervezzen programot,mert Regivel Twitcamot csinálunk! :33 Ha sokan lesztek,és szépen kértek mesélhetek a blogról is,háttérinfók,bennfentes adatok a második évadról. Amúgy meg minden lesz,ami belefér,én nem hagynám ki!

Ezen a linken leszünk elérhet
őek: http://twitcam.com/extsg
És amúgy Twitteren is követhettek minket:
Regi:  @Regina__Schmidt 
Petra: @Petra__15

És a második:

Arra gondoltam,hogy mivel ez lenne a 49.fejezet,a utolsó,és utána van az 50.,így nem a 49. rész lesz az utolsó,hanem az 50. .Mert úgy kerek szám,és na. :D  Hogy mikor hozom,az rejtély,de már elkezdtem.

Visszajelzést kérek,és ne felejtések,TWITCAM! :33

4 megjegyzés:

  1. Majdnem új rész...majdnem :ccc

    VálaszTörlés
  2. Annyira várom már az úúúj részt!!!!!! :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó az egész!Imádom. Várom a köviket!
    Jó lenne ha lenne még egy lány hátha ugy nem lenne ennyi szabad fiú! Kiváncsi vagyok hogy folytatod! Ennyi idöm nekem biztosan nem lenne rá.:))

    VálaszTörlés
  4. http://jade-and-the-btr.blogspot.hu/?m=0
    Szia! Nemrég nyitottam meg a blogomat. Ha van kedved nézz be:)

    VálaszTörlés