2013. július 26., péntek

Második évad - Előzetes

Sziasztok!

Itt lenne a második évad el
őzetese. A szereplők nagy része ugyanaz,de jönnek újak is. Amikor a videót csináltam (június elején),még úgy éreztem,hogy júliusban el tudom kezdeni a második évadot ,most már nem annyira valószínű,de meglátjuk.
Tudom,hogy szerdára,vagy csütörtökre ígértem az el
őzetest,de úgy gondoltam – vagy reméltem - ,hogy az utolsó részt többen is elolvassák. Na,nem baj. J
Mind szép,és jó,hogy elkezdtem az évadot,de nem tudom,hogy,hogy tudom befejezni,mert idén kezdtem a középiskolát,fogalmam sincs,hogy mennyi szabadid
őm lesz szeptembertől. Jó lenne   végig vinni,de nem ígérek semmit. L

Amúgy a második évad  "A Színfalak mögött" címet kapta. :)  Most pedig itt van a várva,várt el
őzetes,remélem tetszik. J A kérdéseket kommentben nyugodtan fel lehet tenni. J

Petra.  

7 megjegyzés:

  1. Huha, nagyon izgatotta tettel! ^^ remelem minel hamarabb tudod hozni az elso reszt a 2. evadbooool! Varom, varom varoooom :)

    VálaszTörlés
  2. Istenem , hogy fogom én kibírni azt az időt amíg nem lesz fent az első rész *-*:D

    VálaszTörlés
  3. Először is gratulálok, mert nagyon jó lett a videó!
    Másodszor nagyon kíváncsivá tettél a második évaddal kapcsolatosan! :)
    Harmadszor pedig nagyon ügyes vagy és már régóta követem a történetet, ezért is remélem, hogy minél hamarabb jön a következő rész! :))

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Mit szólnál ha elkezdeném leforditani angolra a sztorit és eljuttathatod a srácoknak?
    Szerintem örülnének hogy ilyen hatással vannak rátok. Petra talán Harry felfigyel rád! Mert nagyon nagy tehetség vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Reggel 7:59-kor ilyet olvasni! :D Nagyon örülnék neki. Valahol fel tudjuk venni a kapcsolatot? :)

      Törlés
  5. Nagyon unatkozom szeptember november között talán kész lenne.
    A suli hát most leszek 7.-es de nemsokára középokut csinálom majd angolból.
    Nagyon sokat tanultam angolból.
    Twitteren irhatsz @rebuskallai vagy pedig email-ezhetsz is.
    rebeka.kallai@gmail.com
    Twitteren elvileg követlek.
    Ha egy rész meg van akkor elküldöm neked emailben vagy valahogy. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Visszakövettelek Twitteren,és írtam üzenetet is :)))

      Törlés