2012. július 9., hétfő

2. fejezet-Boys and Girls


Petra

   Bementünk a házba. Elég jól nézett ki belülről is.
-Figyelem emberek!-ugrott fel a kanapéra az egy srác.-A nevem,ha esetleg valaki elfelejtette volna Carlos Roberto Pena Junior.
Regire néztem.
-Ennyi névvel mutatkozott be neked?-suttogta Regi.
Válaszképpen megráztam a fejemet.
-Ez itt a BTR villa-muatott körbe a kezével.-Amikor dolgozunk egy albumon,ide szoktunk jönni,mert közel van a stúdióhoz. Na meg a tengerpart sincs messze.-És most ádadom a szót,idegenvezetőnknek Kendallnek-kiabálta ünnepélyesen.
    -Khm-kezedte a srác-Most a nappaliban vagyunk,ha nem lenne mindenkien világos.
Elindultunk.
   -Ez itt a konyha,ahogy láthatjátok,mi nem igen használjuk. Ha tovább megyünk,itt van a lenti fürdőszoba,de egyébként minden szobához is van külön. Ha itt kiegyünk-nyitott ki egy ajtót-Akkor kiérkezünk a kerthez,és a lenti medencéhez. Itt szoktunk kisebb-nagyobb bulikat csapni.
Felmentünk egy lépcsőn.
-Balra található az urak szobája, -mondta viccesen- Az első három szoba foglalt, a többi szabad. Az ágyak két személyesek. De egy-két szobába van pótágy.-A hölgyek szobája-pillantott ránk bájosan-Pedig jobbra található. Kérdés eddig? Nem senki? Oké,akkor menjünk tovább.
   Egy újabb lépcsőt másztunk meg.
-Ez az emelet a kedvencem-jegyezte meg.
Végigmentünk egy hosszú folyosón.Közben mondta:
   -Itt van a moziszoba,10 férőhelyes,tehát együtt nem férünk be.Azután a játékterem,és itt-mutatott ismét egy ajtóra-A tetőtéri medeence,terasszal. Elég hangulatos..Jó randi hely is lehet-most egyértelműen Regire nézett.
Remélem beindul a kis Love Storyjuk.
-Nos,azt hiszem végeztünk-mondta.
   Regivel megegyeztünk,hogy együtt alszunk. Habár aludhatnánk,Harryvel meg Zaynnnel,de inkább együtt.
   Kipakoltunk. Tényleg bámulatos hely. A fürdő egy álom,nagy tükör,ékszer-és fésűtartó,fürdőkád…Tényleg minden luxus. Persze a szoba sem semmi. Kényelmes ágy,TV-és két laptoptartó. Pirosas falak,krém színű szőnyegek. Hangulatvilágítás.
   Pakolás után lementünk a konyhába,kicsit körülnézni kaja ügyileg.
-Hé,figyu-szólítottam le egy srácot.-Kaja…?
-Rendeltünk pizzát,kb. 10 perce. Egyébként Logan vagyok.
  -Petra. Bocsi,csak a nevek még nem mennek.
Bólintott majd elment.
   Regivel leültünk a nappaliba. Megpróbáltam belőle kiszedni a ’szőke hajús srác’ ügyet,de nagyon makacs. 20 perc múlva megérkezett a pizza. Kajáltunk. Már baromi éhes voltam.
-Kaaaajaaaaa-kiáltott Niall.
  Vacsora,vagy inkább ebéd? Mindegy. Utána beültünk a nappaliba.
Louis,Regi,a szőke hajú srác és én.
  -Bocsi,de megkérdezhetem a neveteket?-nevetett az amerikai fiú.
Elmondtuk neki,és ő is bemutatkozott.
-Nektek kettőtöknek különleges neve van-mondta és ránk nézett.
-Tudod,az anyukáink magyarok-magyarázta Regi.
-Soha nem hallottam még róluk…-gondolkodott el Kendall.
-Nem új dolog-próbált jól reagálni Regi.
  Egészen jól elvannak. Megböktem Louist,hogy hagyjuk itt őket. Felálltunk és kimentünk a konyhába.
-Miaz?!-kérdezte Lou.
-Nyugi,csak éppen Love Story íródik-mutattam Kendallék felé.
-Értem-bólintott a srác.-Felmentem a szobánkba,nem jössz?
-Kivel alszol?-kérdeztem.
-Ez kérdés volt? Harryvel alszok-ütötte meg finoman a vállamat.
-Most inkább kihagyom-rántottam meg a vállamat.
-Nyugi nem fogok zavarni..Nyugodtam enyeleghettek..Vagy amit akartok..Határokon belül..-heccel Louis.
Azt hittem nekimegyek. Finoman elkaptam a kezét.
-Mit csinááálsz?
Teljes erőmből megszorítottam.
-Ááááú….-nyögött fel.
-Békén hagysz,vagy békén hagysz?-kérdeztem.
  Erre ő felkapoot,és felvitt a szobánkba. Ledobott az ágyra,és egy puszit adott az orromra:
-Itt maradsz-parancsolta.
-Mostmár azért sem-válaszoltam,és kirohantam  az ajtón. Egy darabig utánam jött,végül feladta. Visszamentem a konyhába. Hogy valami értelmeset is csináljak,ne csak bámuljam a gerlepárunkat limonádét készítettem.


Regina

   Láttam ahogy Petra megböki Louis oldalát. Legszívesebben visszahúztam volna a kanapéra,hogy „Itt maradsz kislányom!” Azután már csak annyit láttam,hogy felénk mutogatnak. Majd Louis felkapta Petrát,aki heves sikoltozások közben tűrte,hogy cipelik. Nem tudom mi történt. A lényeg, a lényeg itt maradtam Kendallel. Hát akkor valami témával kéne kezdeni. Próbáltam gondolokodni,de Kendall megelőzött.
   -És ti ketten,hogy is kerültetek a One Directionhöz? Valkivel jártok?
- Neeem,legalábbis én.Petra és Harry között,lehet,hogy van valami,de amit az előbb a konyhában leműveltek Louisszal…Nem tudom.. Egyébként az egyik koncertjükön ismerkedtünk meg velük.
   -Őrült Directionerek voltatok?-kacsintott.
-Nem. Petrával akkor voltunk először London azon részén. Rossz vonatra szálltunk fel,és a koncerthelyszínen lyukadtunk ki. Egy kávézóban..Valami jótékonysági izé volt ott-magyaráztam.-És mikor megkérdeztük a koncert után a fiúkat,hogy hol is vagyunk,elmagyarázták,és telefonszámot cseréltünk.
-Értem-bólintott.
-És te mindig is énekes szerettél volna lenni?-kérdeztem.
-Hát tudod,az úgy volt….Ja…ja igen. Mindig is énekes akartam lenni.Vagyis nem csak énekelek. Színészkedek is.
-Ahha. Érdekes lehet.
   Beállt a kínos csend. Annyi mindenről tudnánk még beszélgetni!
Petra baktatott le a lépcsőn,és bement a konyhába. Néha ki-kikukucskált,amit egy gyilkos pillantással vertem vissza.
  -És ő-mutatott a konyhában limondát készítő lányra Kendall.-Gyakori a ’Schmidt’ név Angliában?
-Hogy őszinte legyek-kezdtem drámaian-csak őt,és az apját ismerem aki ’Schmidt’.
Kendall ismét bólintott.
-Én most megyek.Este lesz egy kis buli.Ha van kedved táncolhatnánk-mosolygott.
-Persze..Oké..Miért ne?-dadogtam.
Kendall felállt,és felment a lépcsőn. Mikor már egy ajtócsapódást is hallottunk Petra odajött hozzám.
   -Miről volt szó?-bökdöste az oldalamat.
-Rólad-vágtam hozzá.
-Nem hiszem-mondta ravaszul.-Vagy azért néztetek egymásra olyan bájosan,mert én voltam a téma.
-Helyesbítek.A végén voltál te a téma.
-És bejön a srác??
   Ahh,megint kezdi.Asszem beadom a derekamat.
-Igen..egy kicsiit..talán..
-Háh,mondtam!-ujjongott.
-És felkért este táncolni!-visítottam mostmár én is.
-Az esti bulin? Jaj,fiatalok csak óvatosan..Még nem akarok keresztanya lenni.
   Sípcsonton rúgtam.
-Ááááúú-tört ki belőle a fájdalom.
-Ezt inkább én mondhatnám nektek…Mi volt Louisszal az a kis dolog? Ahogy hallottam a szobába mentetek…
  Most ő ütött meg.
-Semmi nem történt..
-Csak egy laza ki s…-befogta a számat.
-Ki ne mondd!-parancsolt rám.-Semmi nem volt!Csak egy puszit adott,az orromra!
-Minden így kezdődik…
-Egyébként meg jó lehetett Kendall társasága,ha ránk figyeltél.
  Frappáns visszaszólás kell.
-Ráánk..Oh,milyen ironikusan fogalmazol..
-Miről megy a duma lányok?-jött le a lépcsőn Louis.
-Csak a kis-megint befogta a számat. Ezt nem hiszem el!
-Regiről,és Kendallról-bökte ki ő.
-Vúúúhúú.Valami lesz ott!-vigyorgott Louis.
-És veletek mizujs?-böktem feléjük.
-Semmi-mondta egyszerűen Louis.
  -Hé srácok!-jött le egy magas gyerek a lépcsőn.-Nincs kedve valakinek elmennie egy kis kedvcsinálóért az esti buliba? Itt van az utca végén egy bolt.
Mind a hárman rá néztünk. Egyikőnknek sem jutott eszébe a neve.
   -James-nyögte ki mikor nem érkezett válasz.
-Figyu James-kezdte Louis.
-Mind a hárman kiskorúak vagyunk Amerikában-fejeztem be.
-Bocsi! Akkor… Kendall!-üvöltött fel az emeletre.
-Mi van?-jött le a srác.
-Nincs kedved elmenni a boltba egy kis kedvcsinálóért?
-Úgy érted piáért?-kérdezett vissza.
-Igen úgy-forgatta a szemeit James.
-Ki jön el velem?-kérdezte meg.
Petra és Louis gyorsan elmentek. Én maradtam.
-Én elmegyek-sóhajtottam,de igazából nem esett nehezemre.
-Sziasztok!-köszöntünk el.

Petra

-Szerintem van köztük valami-bökte ki Lou.
-Előfordulhat-válaszoltm.


Regina

Kiléptünk a házból. Egész úton nem szóltunk egymáshoz. Semmi épkézláb téma nem jutott eszembe. Bemetünk a boltba.
-Te mit iszol?-fordult hozzám.
-Semmit-válaszoltam.
-Naa…Valamit csak iszol. Vodka-narancs?
-Öhm..mehet-mondtam viccesen.
Finoman átkarolta a derekamat. Hazafele is így mentünk. Ha az összes pia elfogy amit vettünk,olyan részeg emberek lesznek itt..hogy na!
De már nagyon vártam az estét.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése