2012. július 18., szerda

7. fejezet-PartySzervíz

7. fejezet

Petra

    -Fiúk,ti gondolkodjatok egy kicsit-mondtam Louisnak és Niallnek.-Harryvel beszélnem kell.
Niall és Louis egy ravasz kacsintást vetettek Harry felé.
    Félre mentünk,majd elkezdtem:
-Figyu,Harry én nem szeretném,ha haragban lennénk. Nagyon jó barátom vagy. Tudom,hogy az a csók ami tegnap történt Louisszal nem esett túl jól neked,de én nem akarlak elveszíteni.
  Harry mélyen a szemembe nézett. És ahelyett,hogy az én mondanivalómra reagált volna,teljesen mást kezdett el mondani:
-És Louisszal jártok?
-Nem,nem járunk-mondtam határozottan. –Volt egy..Két csók..De megbeszéltük,hogy csak barátok.
-Mi is „csak barátok”?-kérdezte.
   Bólintottam egyet.
-Ha veled járnék,az Louisnak fájna. És én titeket egyformán szeretlek-mondtam és megöleletem.
Ő is szorosan magához ölelt.
   -Azért furcsa,hogy mi nem csókolóztunk-mondta vigyorogva.
-Ééés visszatért!-mondtam nevetve.
-Barátok?-nyújtotta a kezét.
-Barátok-csaptam bele.
   Odamentünk a többiekhez.
-Na mire jutottatok?-kérdeztem.
-Szerintem az előétel,a főétel,és a desszert legyen..Hm..Nados csirke-állt elő az ötlettel Niall.
-Egyéb változat?-néztem Louisra.
-Előétel répa,főétel zöldség leves,desszert répatorta-sorolta.
-Hát ebben a tempóban messzire fogunk jutni-mondtam és beletúrtam a hajamba.
-Szerintem legyen pizza.Azt jól tud Niall sütni-állt elő az ötlettel Harry.
-Tegnap is pizza volt-mondtam.
-Hogy neked semmi nem tetszik!-mondta felháborodottan Louis.-Akkor halljuk a te változatodat.
-Szerintem a desszert legyen muffin. Vaníliás,csokidarabos.
-Na jó..Ez egész jó ötlet-ráncolta össze a homlokát Louis.
    Az előételt,és a főételt nem tudtuk kitalálni. Így hát körbenéztünk a konyhában.
-Gumicukor!-kiáltott fel Niall.
Mind a hárman odamentünk.
   -Hol látsz te itt gumicukrot?-kérdezte Harry.
-Sehol,de az jutott eszembe,hogy legyen az előétel gumicukor!-örvendezett Niall.
-Nem sok ép elme szorult beléd,a 18 év alatt,drága Niallem-mondtam,és megütögettem a vállát.-Habár…Ez egészen jó ötlet..
-Komolyan?!-kérdezte büszkén Niall.
-Nem!-vágtam rá.-És  mégis milyen gumicukorra gondoltál?
   Niall szinte felsorolta a Földön létező összes gumicukorfajtát.
Majd,mindenki elkezdte,hogy ő ezt nem szereti,azt nem szereti.
Durván 5 percig vitatkoztunk ezen.
  -Hagyjátok abba!-kibáltam közéjük.-Ha már így benne vagyunk a témában,azt mondom,hogy az előétel legyen gumicukor. Majd bevásárolunk belőle,és mindenki kap mindegyikből-álttam elő az ötlettel.
-De én nem szeretem a…-kezdte volna Louis.
-Nem baj. Mindenki kap mindegyikből. És ha a többiek meg lesznek lepődve az előételen,én a hülye férfiagyatokra fogom fogni.
-Mert a te női agyad jobb?-kérdezett vissza Niall.
-Képzeld igen!-mondtam és ráütöttem Niall vállára.
-Tehát..Már van előételünk,és desszertün..Főétel?-vázolta fel Harry,
-Húúúúús!-mondta Louis.
-Legyen csirke,a csirkét mindenki szereti.
Már majdnem rábólintottam az ötletre,mire Harry közbeszólt.
  -Madárinfluenza. Az leszel tőle.
-Fogd be Harold!-mondtam neki.
-Csirek lesz,és kész-szögezte le Louis.
-És legyen mondjuk hozzá saláta..Meg nektek fiúknak krumpli.
-Oké-egyeztek bele.
   Gyorsan felmentünk a netre,és szedtünk le néhány receptet. Habár sejtettük,hogy valószínűleg egyet se fogunk belőle használni. Utána összeírtunk egy listát,hogy mit is kell vennünk.
Majd elindultunk a városba.

James

   -Megvan Halston!-kiabáltam lefele a többieknek.
-Hol volt?-rohant fel a lépcsőn Zayn.
-A szobánkba..-tűnődött James.-Észre se vettem amikor kijöttünk..
-Várj..James..Mi nem innen jöttünk ki-mondta Zayn.
   Körbenéztünk az ajtókon. A lányoktól éppen Petra jött ki. Gondolom,akkor öltözött fel.
-Kit kerestek fiúk?-jött oda hozzánk a lány.
-Nem kit..Mit?...Valószínűleg nem a saját szobámba aludtunk.Mivel itt van Halston-mutattam az üres ágyra.-Vagyis itt volt,de most öltözik.
-Nem itt aludtatok-nyitott be egy szobába.
-Dee..Vagyis nekem ismerős-mondta Zayn.
-Jon szobájába aludtunk volna?-kérdeztem.
Kicsit lesokkolódtam. Azért nem gondoltam volna,hogy ilyen részeg voltam. Remélem egyikükse fecsegi ki neki. De ha már a részegségnél tartunk,jó lenne tudni,hogy Zaynnel,hogyan „keveredtünk” össze. Gondolatmenetemet viszont megazsakították.
-Ki az a Jon?-értetlenkedtek.
-Valamelyik nap jön haza. Menedzserhelyettes,dalszerző-magyaráztam.
  Mire mind a ketten bólintottak. Petra elment,mert ő is benne van a főzőbrigádba.
Zayn is elment öltözni,és én is magamra kaptam valamit.

Regina

  -Halsotn,és Zayn is lassan felöltözik,és mehetünk a „Paryt” boltba-nyomott a homlokomra egy puszit Kendall.
-Mi az,hogy „Party” bolt?-kérdeztem.
-Party cuccok vannak ott. Ja és be kell ugranunk még az „ABC”-be innivalóért-vázolta fel a délutáni programot.
-Kééészen vagyok-mondta Zayn,és leviharzott mellénk.
  A nappaliban ültünk. Tökéletes „kilátás” volt a konyhában tevénykedőkre. Valami idióta gumicukorról vitatkoztak,és Louis vagy hatszor elmondta,hogy ő nem szereti a „gilisztásat”.
Végre Halston is megérkezett. El is indultunk. Kendall ment elöl Halstonnal,én pedig hátul Zaynnel.
-És hol aludtatok?-kérdeztem,mert csak részletek hallatszottak le az emeletről.
-Valami Jon szobájában-mondta Zayn.
-Komoly ott aludtatok?-fordult hátra Kendall.
-Ahha-bólintott Zayn.-De ne kérdezd,hogy kerültünk oda. Semmire sem emlékszem.
   Mindenki elkezdett nevetni. Kivéve Halstont. Látszott,hogy számára ez kevésbé vicces.
Már vagy fél órája gyalogoltunk mire odaértünk. Egy nagy bolt előtt álltunk.
-Azt mondtad egy kisebb bevásárlásra megyünk!-fordultam Kendall felé.
-Hát,ja egy egy plázára hasonlít inkább-próbált poénkodni Halston.
-Nyugi skacok,hamar megleszünk-intett le minket Kendall.
Majd átkarolta a derekamat,és bementünk a boltba.

Petra

   -Hol a francba vagyunk?-kérdezte Harry.
-Őszintén megmondom neked Harlod-kezdte Louis.-F*szom,se tudja!
Mindenki elkezdett röhögni.
Igen, eltévedtünk.
-Szerintem,itt már voltunk-nézett Niall egy panelházra.
-A GPS szerint nem-nevetett Harry.
-Miért van GPS-ünk?-kérdeztem.
Majd Harry a fejére mutatott.
-Azzal a GPS-el sokra megyünk. Inkább kérdezzünk meg valakit,hogy hol a szarban vagyunk-tanácsolta Louis.
   Még fél óra bolyongás után megérkeztünk egy nagy áruházhoz.
Elindultunk bevásárolni. Már amennyire lehet 3 ilyen idióta mellett.
    Az édességpultnál összevesztek,és egy kislány kezéből kivették a gumicukros zacskót.
A húspultnál az  árus olasz volt,és nem beszéltünk közös nyelvet.
- Activityzzünk!-kiáltott fel Louis.
Majd elkezdett egy csirkét utánozni,és rámutatott egy húsra.
Az eladó megrázta a fejét. És így mentünk végig a húsokon. Kicsit sem volt gáz.
Mikor a hús is megvolt,már csak a saláta hiányzott. Zöldségest viszont nem találtunk.
-És a többi dolog van otthon?-kérdezte Niall.
-Tojás,margarin,tej..Ilyenek? Igen. Vaníliás cukrot,sütőpor,pudingot és csokit meg majd veszünk a kisboltnál-mondtam a „tervemet” Niallnek.
-Ááááá! Zöldséges!-kiáltott Louis.
Akkor minden megvolt. Elindultunk hazafele. A kisboltba még beugrottunk,és készen is voltunk. A bevásárlással.

Regina

  -Ez az áruház hatalmas!-ámultam el,mikor már vagy negyed órája sétáltunk.
-Tudom. De nagyából sejtem,hogy mi hol van-mosolygott Kendall.
Vettünk konffettit,színes betűket,lufikat,party szemcsiket,és találtunk „Üvegezős” üveget is.
Kendallel remekül elvoltunk. Olyan előrandi szerűség volt.
  Zayn és Halton mögöttünk sétált.


Zayn

   -Figyu Halston-szólítottam le a lányt.-Nem akarok bunkónak látszani..De kérdhetnék tőled valamit?
-Persze-mondta egyszerűen.-Mi az?
-Tudod van Regi..-kezdtem
-Ő?-mutatott az előttünk sétáló lányra.
-Igen-bólintottam.-Most Kendallel kavar,de nekem nagyon tetszik…Nem tudsz valami mocskos infót a srácról,hogy bemárthassam?
Halston néhány másodpercig gondolkodott,majd megszólalt:
-De tudok!
-És elmondod nekem?-kérdeztem tőle.
-Egy feltétellel.
-Mi lenne az?
Valahogy rosszat éreztem.

Carlos

   -Utálom ezt a melót-mondtam és egy sörösüveget vettem fel a földről.
-Ne is mondd-szólt Logan.-Én már sorozatban harmadszorra vagyok itt.
-Háh,pech-és egy újabb üveget vettem fel.
-Amúgy ez a két új csaj foglalt?-kérdezte Logan.
-Nagyon úgy látszik. Vagyis Regi biztos..Kendall elhappolta előlünk. De,hogy a másik..Petra asszem..Hogy foglalt-e..Nem tudom-tűnődtem.
-Csókolózótt az egy sráccal tegnap este-kapcsolódott be a beszélgetésbe James.
-Petráról van szó?-jött oda hozzánk Liam is.
-Ahha…Foglalt?-kérdezte meg ismét Logan.
-Valahogy úgy-bökte ki a srác.
-Az meg milyen?-értetlenkedtem.
-Hosszú sztori. De szerintem ne nagyon hajtsatok rá. Már így is vita volt miatta tegnap.
-Nem bírod őt?-kérdezte James.
-Mi?! Neeem,nagyon bírom őt. Jó fej. A másik normális,aki tud gondolkodni-nevetett.
Leültünk a napozóágyakra pihenni 5-10 percet. Majd folytattuk a munkát.

2 megjegyzés:

  1. Szerintem jó a blogod, nekem nagyon tetszik!! :) Most kapcsolódtam be, de ezen túl is olvasni fogom!! Kíváncsi vagyok a folytatásra ;)

    VálaszTörlés