2012. július 25., szerda

9. fejezet-Twister Patry


Petra

   A főzőbrigád előbb lement,mint a többiek. Megbeszéltük,hogy ki-mit csinál.
Harry lesz az,aki fogadja a vendégeket. Niall a ’szakács’,vagyis fogalmazzunk úgy,hogy ő lesz az aki,elmondja,hogy mit esznek éppen. És Louis meg én leszünk a pincérek.
   -Sssszszs!-sziszegett Louis Harrynek.-Vendégek-mondta és a lépcső irányába mutatott.
-Khm..Khm..Jó estét hölgyek,és urak!-köszöntötte a ma este party megszervezőit Harry.
-Nevek?
-Halston Sage,Zayn Malik,Regina Stole és Kendall Schmidt-sorolta Kendall.
-Ó nagyszerű!-színészkedett Harry.-Egyes asztal!-mutatott az asztal irányába.
   Louisszal nevetésünket visszafojtva néztük a jelenetet a konyhában.
-Egy megvan-jött oda hozzánk Harry.-Nialler?
-Itt vagyok-száguldott ki a fürdőből.
   Pár perc után  megérkezett a másik csapat is.
-Nevek?-kérdezte megint Harry.
-Carlos,Logan,Liam,James-sorolta őket James.
-Tudod hány ilyen nevű ember megfordul az éttermünkbe?!-kérdezte felháborodottan Harry.-Ha van asztaluk a teljes nevet kérem.
-Liam Payne,Logan Henderson,James Maslow és Carlos Roberto Pena Junior-sorolta Carlos.
-Ó erre tessék-nézett a kezére Harry,mintha lenne ott valamilyen papír.-Egyes asztal-mondta és leültette őket Kendallék mellé.
    -Én készen volnák-mondta Harry és felült a konyhapultra.
-Álljatok meg!-kiáltott fel Niall.
-Mi van Nialler?-kérdezte nevetve Louis.
-Nem..vettünk..innivalót-préselte ki fogai között alig hallhatóan Niall.
-A francba!-kiáltott fel Harry is.
-Aggodalomra semmi ok gyerekek-mondta Louis,
-Mégis mit akarsz csinálni?-kérdeztem tőle,de Louis elkapta a csuklómat,és kirángatott a kertbe.
   Az asztalra mutatott,ahol ott álltak az innivalók. Amit Regiék készítettek oda.
-Ez nagyszerű!-mondta Niall körbenézve. –De miért is jöttünk ki?
-Kicsi ír manóm-fogtam meg a vállát-Nézd,az ott egy csomó innivaló. Fogjunk meg egy-kettőt,és vigyük be!-hadartam,és megfogtunk néhány üveget.
   Két ásványvizet,meg négy üdítőt.
-Hehe-nevetett Harry,mikor visszaértünk.
   Niall felemelte a fejét.
-Már lassan jelenésem van!-húzta ki magát,és elindult a vendégeink felé.
   -Egy kis figyelmet kérek!-kezdte Niall.-Ma este összegyűltünk itt az ebédlőben. Mi főztünk-mutatott felénk-De felelősséget nem vállalunk. Az előétel-mondta és hátrébb lépett.
   Ekkor Louisszal megfogtuk a tálakat,és kivittük a „vendégeinknek”.
-Igen jól látjátok,gumicukor. Én találtam ki!-folytatta Niall.
   Mindenki ’eztmégishogygondoljátok’ fejet vágott,majd elkezdtek enni.
Kb. 5 perc alatt elfogyasztották,és most jött a főfogás.
-Ha az is valami hülyeség nem kérek-mondta viccesen Kendall.
-Ez nem hülyeség-mondta gyorsan Niall.-Csirke,salátával és krumplival! Amit Louis és Harold  csinált-megint kivittük a kaját.
-Látom elég jó hangulatban telt a délután-mondta nekünk Carlos.
-Ja..Amúgy ehető-biztatott minket Kendall.
    Nos, a csirke nem volt elég.
   Nem tudtuk,hogy ki mennyit eszik.
  -És végül,a csoooodálatos Vanílás csokidarabos muffinunk. Amit közös erővel hoztunk össze.
   Ezt is kivittük,és mi is ettünk belőle.
-Egész finom lett-bólogatott Harry.
-A sok sütőportól-emelte fel ujját Niall.
-Idióta-röhögött Louis.
-Akkor pontozzunk!-kiáltott fel az asztalnál Logan.
-Erről nem volt szó-néztünk össze.
    Logan elővett két pontozótáblát,és összeült a másik két csapat.
A maximum pontszám 20 volt. Mi ebből 16-ot szereztünk meg.
-Az elég jó-mondtam és átkaroltam a többieket.-Három ilyen idiótával!-mosolyogtam a fiúk felé.
-Mii jövünk!-mondta Kendall.
-Ruhát le!-parancsolta Zayn.
   Harry elkezdett vigyorogni a perverz mosolyával.
-Dilis,fürdőruhára-pöckölte meg Harry arcát Regi.


Regina

   A vacsora egész tűrhető volt,rosszabbra számítottam. A gumicukor előételnek,kicsit fura volt,addig amíg Niall nem mondta,hogy az ő ötlete volt.
   Még beszélgettünk egy kicsit az asztalnál. Jó volt a hangulat. A beszélgetést csengőszó szakította félbe.
-Nyitom!-ugrott fel Halston.-Jessie!-ugrándozott mikor meglátta a lány.
   Legszívesebben most odamennék és bemosnék mind a kettőnek.
Kendall mefogta a kezemet,egy kicsit erősebben is,mint ahogy szokta.
   Molsyogtam rá,és ő adott egy puszit.
-Jessica?!-kiabált magából kikelve Louis.-Te meg mi a  francot keresel itt?!
Kendall elég furcsa fejet vágott,és odament Louishoz.
   -Ti ismeritek egymást?-kérdezte Kendall Louist.
-Igen. Az exem-mondta szúrósan Louis.
-Ez furcsa,mert az én exem is..-dadogta Kendall.
   Láttam,hogy Petra elindul Louis felé,így hát én is felálltam,és Kendall mellé mentem.
-Látom már mind a kettőtöknek új asszonya van-nézett felénk gúnyosan Jessi.
Kendall átkarolta a derekamat.

Petra

  Mikor Jessie at mondta,hogy új „asszonyka” vagyok,majdnem leköptem. Egyátalán nem szimpatikus a csaj.
-Mi csak..-kezdte volna Louis és Harryre nézett.
   Gondolom nem akarta megbántani.
Harry csak bólintott egyet. Ő meg gonolom ismeri Jessiet,és lehet,hogy ő sem kedveli annyira.
-Igen a barátnőm-mondta magabiztosan Louis,és adott egy puszit a homlokomra.
  Egy „WTF”-os fejet vágtam,és viszonoztam a puszit.

Regina

   Mikor Louis azt mondta,hogy Petra a barátnője,nem hittem a fülemnek. Ez most komoly?!
-Nyugodj meg kicsiim nem foglak zavarni-hajolt közel Louishoz Jessie.
   Petra,pusztán a tekintetével ölte volna meg.
-De te Kendall..Még mindig kellesz…-mondta nyafogva Jessie.
   Közel hajolt az arcához és adott az orrára egy puszit.
Engedd el,te r*b*nc!-kiabáltam rá,és megtépkedtem kicsit a ruháját.
-Elég,elég,elég!-jött oda Zayn.

Zayn

   Tetszett,ahogyan Jessie játszotta magát. De mikor láttam Regi arcán,hogy ez mennyire is fáj neki,odamentem és leállítottam a veszekedést. Halston odasúgta,hogy „Mi a francot csinálsz?”
Nem törődtem vele. Szétszedtem a lányokat.

Regina

   -Szemét dög!-kiabáltam magamból kikelve.
-Nyugi-ölelt meg Zayn.
   Egy mély levegőt vettem,és Kendallre néztem.
   Lehajtotta a fejét,és Jessire nézett. Kikapott Zayn kezei közül,és kivezetett a kertbe.
-6 szó,figyelj rám-kezdte.-Nem szeretem őt. Csak téged szeretlek-mondta,és megcsókolt.
   Eltoltam magamtól,és a szemébe néztem.
-Bizonyítsd be!-mondtam határozottan.
-Az üvegezés után lelépünk,jó?-nézett rám.
-Úgy érted radizni?-kérdeztem vissza.
  Bólintott. Megöleltem.

Zayn

   Miután Regi és Kendall kiment,felmentem a szobámba,és lefeküdtem. Fölösleges azt néznem,ahogy nyáladzanak.


Petra

   Elég furcsa volt ez a Jessie-s ügy. Mindegy.Az a banya felment Halstonnal.
Regi,és Kendall kimentek a kertbe beszélgetni. De mivel ott volt a buli,mi is utánuk mentünk.
   -Üüüvegezééés!-kiáltotta el magát Carlos.
Mindenki felröhögött.
  Leültünk egy körbe.


Regina

   Kijöttek a többiek,és leültünk üvegezni.
-Én pörgetek először-vette el az üveget Carlos.
   Jamesnél állt meg.
-Rendben-nézett ördögien Carlos.-Telefonbetyárkodjál! Hívd fel a lányokat,és mondd,hogy orvos vagy aki plasztikai műtéteket csinál.
   Mindenki elkezdett nevetni.
-Mi a másik választás? Hogy vetkőzök?-nézett magán végig James.
-Ahha-bólogatott Carlos.
   Mindenki fürdőruhában,vagy fürdőnadrágban volt.
-Ez így nem jó-mondta Kendall.-Maradt még gumicukor?-kérdezte.
-Igen 3 zacskó-mondta Petra.
-Oké. Aki akkor nem vetkőzik,vagy nem teljesít,az  narancslében áztatott gumicukort eszik.
-Mivan?!-kérdezte Logan.
    Kendall nem szólt semmi,felállt,és bement a házba.
-Hát ez hülye-mondta James.
   Fél perc múlva Kendall hatalmas vigyorral az arcán tért vissza.
Egy kancsóba kiöntött kb. 1 liter narancslét,és beleszórt egy zacskó gumicukot.
-Maciikáiim-siránkozott Louis a kancsónak.-Megfulladnak! Megőrültél?
   Mindenki elkezdett nevetni.
-Ha nem teljesítesz,ebből eszel-mutatott Kendall a narancslére.
-Zakkant-mondta James,és belenyúlt a kancsóba.
   Néhány grimasz után lenyelte a gumicukrot.
-Ez…Rohadt szar volt-mondta fintorogva.
   Megint mindenki röhögött.
-Akkor miért is nem hívtad fel a barátnődet?-kérdezte Carlos.
-Mert-nyújtotta ki a nyelvét James.
   Ő pörgetett. Kendall felé mutatott.
-Noos…Kendall babám,felelsz vagy mersz?
Kendall babám?!
  -Mereeeeeek!-kiabált Kendall.
-Rendben. Válassz valakit-mondta James.
-Regi-mutatott felém.
-Gyere belesúgom a füledbe-hívta James Kendallt.
   Nem hallottam,hogy mit suttognak.
Miután James elmondta Kendall odajött hozzám,és felkapott.
   -Áááá! Tegyél leeee!-kiabáltam.
Nem szólt semmit,a medencéhez vitt.
-Vegyél egy mély levegőt-suttogta a fülembe.

Petra

Mindenki odarohant  a medencéhez.

Regina

   Mély levegőt vettem,majd beleugrottunk a vízbe.
Hallottam,hogy odakint mindenki felsikít.
    Már éppen mentem volna a felszínre,mikor Kendall magához húzott,és megcsókolt.
Ahogy felértem a felszínre,egyből kiugrottam a medencéből,és James irányába rohantam.
-Kééérsz egy ölelést?-futottam felé.
-Gyeree ide!-ölelt meg,amire nem számítottam.
   Kendall is kimászott a medencéből,és visszaültünk a körbe.
-Én pörgetek-mondta Kendall,és beletúrt a vizes hajába.
   Petra felé mutatott.

Petra

   Az a nyomorult üveg engem szúrt ki. Kendall elkezdett vigyorogni.
-Felesz vagy meeeeersz?-a „mersz” szót kifejezetten jobban hangsúlyozta.
-Lehet,hogy megbánom..De..MEREK!-kiabáltam.
-Hát nem lehet,hanem biztos-nevetett ördögien Kendall.-Habár nem tudom..Mennyire szeretsz nyalakodni?
-Nyalakodni? Fagyit..-mondtam bizonytalanul.
-Hát akkor szerencsétlen vagy-nevetett.-Louis rajzolj Harry hasára egy szívet,mézzel!-mondta Kendall.
   Harryvel összenéztünk.
-Ugye ezt nem gondolod komolyan?-kérdeztem.
   Kendall csak bólogatott,és eltűnt.
Visszatért egy mézes üveggel meg egy kanállal.
   Liam felállt,és arrébb ment.
-Dee,én csikis vagyok-próbált védekezni Harry.
-Annál jobb-mosolygott Kendall.
   Harry hátradőlt,és Louis elkezdett alkotni. Amit „rajzolt” inkább hasonlított egy négyzetre,mintsem egy szívre.
-Parancsolj-mutatott felém.
  Végignéztem magamon. Vetkőzni nem fogok. A giliszták meg már vagy 20 perce a narancslében áztak.
   Mély levegőt vettem,és Harry fölé hajoltam.
-Ne mááár!-siránkoztam.
   Mindenki elkezdett nevetni.
Elkezdtem elnyalni  a mézet Harry hasáról.
-Finooom?-kérdezte tőlem Kendall.
   Erre én bemutattam neki.
-De harciasak vagyunk ma!-mondta.
   Már nagyából végeztem,mire Louis megszólalt:
-Látnád Harry arcát..Lassan a felhők felett lesz 3 méterrel-nevetett .
   Abban a pillanatban végeztem.
-Rohadt vicces vagy-mondtam és egy puszit adtam a mézed számmal.
-Eez ragad-jegyezte meg a fiú.
-Nekem ne mondd-tapogatta Harry ragadós hasát.
   Mint aki jól végezte a dolgát , megtöröltem a számat.
-Vigyááz!-kapott fel Harry és a medence irányába szaladt velem.
-Hülyegyerek tegyéél leee!-kiabáltam neki.
-Nem,ragadok-hadarta,és beleugrottunk a vízbe.
-Hülye állaaaat!-fröcsöltem,mikor feljöttünk.
-Jól van na-húzta fel a szemöldökét.-Csak lemostam a szádat,és a  hasamat.
-Egyszerűbben is meg lehetett volna oldani. Tiszta víz a hajam!-mondtam és elindultam kifele.
-Annyi baj legyen-válaszolt Harry és utánam jött.
-Ez nem volt benne a feladatban,de mi élveztünk-vigyorgott még mindig Kendall.
   Morcosan visszaültem a helyemre.
Végre én pörgettem.
Louis felé állt meg.
-Merek-emelte fel ujját Louis.
-Ezt akartam kérdezni. Ha mersz akkor..-gondolkoztam.-Kérdd meg Niall kezét!-mondtam.
  -Ez könnyű. Louis felállt,és odament Niallhez.
-Tudod,egy ideje azon gondolkodtam,hogy nincs-e kedved komolybbra fordítani a dolgokat. Hogy ne csak úgy járjunk a Nados’s-ba mint egy pár (itt Niall benyomott egy ’WTF?!’-os fejet),hanem úgy,mint férj és feleség. Niall,hozzám jössz feleségül?
Mindenki szakadt a röhögéstől. Még Niall is.
  -Milyen voltam?-kérdezte Louis.
-5 csillagos-mondta kér röhögés között Carlos.
   Louis is pörgetett.
Most Logan felé állt meg az üveg.
-Felesz vagy mersz?
-Ilyen még nem volt,szóval felelek!-mondta Logan.
-Bejön neked valamelyik lány?-nézett felénk.-Járnál velük?
   Logan nem szólt semmit. Vagy,mert nem akart megbántani minket,vagy,mert bejöttünk neki. Belenyúlt a narancslébe és kivett egy gumicukrot.
-Az iszonyúú-mondta szinte már öklendezve.
-Háháhá!-nevetett fel Louis.

Regina

   Kendallre néztem,mikor Logan bevette a gumicukrot. Felém mosolygott. Visszamosolyogtam.
   -Hé,skacok egy élmény volt veletek játszani,de mennünk kell-húzott fel a földről.
-Óóó..A kis gerlepárunk lelép-mondta drámaian Louis.
   Kinyújtottam felé a nyelvemet,és egy „P” betűt formáztam az ujjaimmal. Utalva ezzel Petrára.
  Louis nem igazán fogta a jelet,de Petra visszamutatott. A középső ujjával.
Kendall és én elidultunk felfele.
-Várj jövök én is-szaladt utánunk Petra.
   Felmentünka szobákhoz.
-20 perc múlva itt?-kérdezte Kendall.
-Oké-bólintottam.
-Ne öltözz ki nagyon-nyomott az arcomra egy puszit.
-Ne előttem,jó?-mondta Petra,és betolt a szobánkba.
  -Mit vegyek fel?-sétáltam a bőröndjeim előtt. Még nem pakoltam ki.
-Szerintem-tűnődött Petra-Ezt a koptatott farmer,ezzel a virágos felsővel,meg ezzel a saruval.
-Oké-bólogattam.
   2 percen belül átöltöztem. Petra kisminkelt,és megszárítottam a hajamat.
-Vedd fel még ezeket-dobott felém néhány kiegészítőt.
-Ezek az enyémek,igaz?-kérdeztem,mert ismerősek voltak.
   Petra bólintott.
-18 perc alatt elkészültünk-pillantott a telefonjára Petra.-Én el is tűntem,csak okosan-mondta Petra és megölelt.
   Nem sokkal utána,én is kimentem a szobából. Kendall,már várt engem a nappaliba. Elindultunk.

Petra

  -Na útnak indítottad a szerelmeseinket?-kérdezt Liam,mikor visszaértem.
-Ja.  Nemtom hová mennek-mondtam és leültem.
-Akkor mi bementünk-állt fel James,Carlos,Liam,Logan és Niall.
  -Hova mentek?-kérdeztem.
-Twisterezni-vont vállat Logan.-Nem jössz?
-Nem,most kihagyom-mondtam.
   3-an maradtunk a kertben. Odasétáltunk a hintaágyhoz. Hirtelen világítani kezdett egy égősor.
-Ez karácsonyról maradt itt?-kérdezte röhöge Harry.
-Érzékelős égősor? Nem hiszem-mondta Louis.
   Sokat beszélgettünk. Jessieről,hogy mi köze volt Louishoz. „Ágy-haverok” voltak. Vagyis ezzel a szóval mondta Louis.
-Csak játszott velem. 4 hónapig tartott.
-4 hónapig „ágy haverok”?-furcsának találtam.
  Beszélgettünk arról,hogy mit csinálok,hogyha visszamegyek Londonba. Már több,mint fél éve nincs munkám.
  -Lehetnél a kedvfelelősünk!-mondta viccesen Louis.
-Nincs ilyen munka..-mondtam elkeseredetten.
-Pedig a következő turnéra is velünk jössz-mosolygott Harry.
   Beszélgettünk Kendallról,és Regiről is.
Imádom ezt a két majmot.
  -Hogy ilyen csöpögős legyek-fogtam meg mind a kettőjük kezét-Imádlak titeket!-mondtam és egy-egy puszit nyomtam az arcukra.
-Csak,hogy elrontsam a pillanatot-nézett maga elé Harry.-Miért így fogtad meg a kezünket?
-Erre nem válaszolok Harold-nevettem.
  -Harry,ennyit nem tanultál a nő-ügyeidből! Ilyenkor egy lány azt várja,hogy mi is elmondjuk,hogy mennyire szeretjük őt.
   Bólintottam.
-És én is imádlak-mosolygott Louis.
-Én azt hittem,hogy már tudod,hogy imádlak?-küszködött a mondat megfogalmazásával Harry.
   -Duplapuszi!-kiabáltam,és a arcom két oldalára puszit nyomtak a fiúk.
  -Hangulatgyilkos vagyok,tudom..De én felmegyek srácok..Fáradt vagyok,jó éjt-köszönt el tőlünk Harry.
-Jó van Fürtöske,aludj jól-mosolyogtam felé.
-Helló Hazza-mosolygott Louis is.
   Harry elment.
-Ezek felszívódtak-kiabált ki a lakásból. Nyilván a ’Twisterezős’ csapatra gondolt.
Ketten maradtunk a kertben.
   -Mit csináljuk?-kérdezte hatalmas vigyorral Louis.
-Maszírozd meg a lábamat-raktam fel az ölébe a.
-Neeeem akaroom-nyafogott.
-Akkor..-kezdtem titokzatosan.
-Nem..nem…nem..nem..nem-mondta Louis.
  -Az idióta hülye és piszkos fantáziád..-bokszoltam bele a vállába.-Arra gondoltam..Szivassuk meg a többieket!-álltam elő az ötlettel.
-Ez egy hihetetlenül jó ötlet! De Harryt,és Zayn ne-emelte fel ujját Louis.
  -Rendben-bólintottam,és elindultunk befele.

Carlos

  Szinte egész este Twistereztünk. Nagyon állat volt. 3-at nyertem én,4-et Niall. Mintha gumiból lenne. Szólt a zene,party feeeling. De éjfél előtt abbahagytuk.

5 megjegyzés:

  1. Ez a rész eddig a legviccesebb!!Szinte végigröhögtem az egészet kivéve amikor szegény zayn felment! :/ De nagyon várom a következőt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Igyekeztem,hogy vicces legyen! :) Sietek vele! :)

      Törlés
  2. szupi lett ez a rész akárcsak a többi úúúúúú nagyon várom a KÖVETKEZŐŐŐŐŐT :D

    VálaszTörlés
  3. most kezdtem el csak olvasni egy nap alatt átrágtgam magam az egészen..IMÁDOM már most! Várom már a kövi részeket

    VálaszTörlés