2012. július 11., szerda

3. fejezet-Party, Kiss and Fuck off

Petra

    Úgy döntöttek a srácok,hogy a fenti medencénél lesz a buli. Felvittük a Twistert a játékteremből,és a 8 XXL-es pizzát,amit rendeltek. Átöltöztünk fürdőruhára. Már  csak Regiéket vártuk.
-És ha beugrottak valahova?-kérdezte Carlos,megnyomva a „valahova” szót.
Lent ültünk a nappaliba,és vártuk,hogy végre betoppanjanak az ajtón. Louis odasétált az ablakhoz.
   -Jönnek!-kiabálta.
Mindenki visszaült a kanapéra. Csak természetesen. Hallottam,hogy Regi nevet. Beléptek az ajtón. Rengeteg piát vettek.
    -Megjöttünk!-kiabálta el magát Kendall,de utána látta,hogy mindenki ott van a nappaliba.
-Na végre!-mondta James,és kivette a szatyrokat Kendall kezéből.
   Elindultunk felfele. Louis,és én hátramaradtunk.
-Na mi volt?-súgta oda Louis Reginek.
-De kíváncsi valaki-bökte ki.-Ti már megint együtt-mosolyodott el.
A szememet forgattam.
-Ne tereld a szót. Megfogtátok egymás kezét?-kérdeztem.
-Nem-válaszolt egyszerűen.
-Más volt?-kérdezte Louis.
Nem mondott semmit,csak elmosolyodott.
-Tehát volt-karoltam át.
-Iiiigeeen-visított.-Megfogta a derakamat!
-Így?-kérdezte Louis-és finoman a kezét a derekamra tette.
-Igen! Jaj,olyan szuper volt!-ámuldozott Regi.
-Nem jöttök?-kérdezte a lépcsőn állva Harry.
Louis ijedten kapta le a kezét a derekamról.
-De egy perc-vágtam rá gyorsan.
-Felmegyek átöltözök-nézett rajtunk végig.
-Okés-mondta Louis.
Megvárta amíg Regi eltűnik,és megkérdezte:
   -Este ugye táncolsz velem?
Bevetette a cuki kisfiús mosolyát.
-Hát nem tudom-ingattam a fejemet.-Talán-válaszoltam.
Erre ő megölelt.
-Gondold át-suttogta a fülembe.
     Majd felmentünk a medencéhez. Már mindenki ott volt. Még Regi is.
Louis elment Harryvel iszogatni. Regi ahogy Louis eltűnt egyből odajött hozzám.
-Mit csináltatok lent?-kérdezte gyanakvóan.
-Semmit-vágtam rá olyan magabiztosan,ahogyan csak lehet.
Láttam,hogy nem hisz nekem,de nem foglalkoztam vele.
-Van köztetek valami. Egész nap együtt voltatok.
Sóhajtottam egyet.
-Nem,nincs köztünk semmi.
-És Harry és közted?
-Ott sincs. Totál szingli vagyok-válaszoltam.
   Megettük a pizzát. Este 22:00 óra volt. Regi,Kendall,és én maradtunk csak az asztalnál.
-Petra,tudom,hogy te nem iszol,csak ilyen ízesített,meg alkoholmentes söröket..De Kendall,te is csak bio-piákat iszol?
-Bio-pia-nevetett Kendall.-Igen,én is csak ilyeneket iszok.
-És melyik a kedvenced?-kérdeztem.
-Öhm..a..
-Narancsos?-vágott a szavába Regi.
-Igen..De honnan tudtad?-kérdezte meglepődve Kendall.
-Megérzés-rántotta meg a vállát,és rám nézett.
   Beállt a csend. Mind a hárman nézelődtünk,egyszer Kendall megkérdezi:
-Hé..Regi,figyu…Nincs kedved táncolni?
Ahogy meghallottam a kérdést,egyből Regire néztem.
-De fürdőruha van rajtam-pillantott végig magán.
-Nem baj,így is csini vagy-mondta Kendall.
   Megpöcköltem a kezét. Láttam,hogy a szemeit forgatja,és,hogy különösebben nem érdekli. Majd megfogta Kendall kezét,és a kert hátsó részébe mentek.
Kicsit nézelődtem,hogy ki mit csinál.
      Louis jött oda hozzám.
-Egyedül vagy?-kérdezte.
-Nem,szar a szemed-válaszoltam.
Látszott rajta,hogy már van benne pia,vagy ahogyan James mondta,kedvcsináló.
-Ígértél nekem valamit-mondta,és mellém ült.
-Mit is?-néztem rá.
-Azt hogy táncolsz velem.
-Ja,tényleg. De muszáj most? Nem lehetne később?-kérdeztem,és a fejemet a vállára hajtottam.
-Nem..Légyszíí gyere-rángatott.
    Deadtam a derekamat. Felálltunk. Louis megfogta a kezemet. Tudtam,hogy ez nem helyes,de jól éreztem magamat vele. Rápillantottam Regiékre. Összebújva táncoltak.

Regina

    Kézenfogva sétáltunk a kert hátsó részébe. Nagyon romantikus volt. Kendall maga felé fordított,és mélyen belenézett a szemembe. Mosolygott,majd magához ölelt. Hallottam,ahogy dobog a szíve. Olyan jó volt. Nem akartam elengedni.
Finoman eltolt magától,és megint a szemembe nézett. Kedvem lett volna megcsókolni. De vártam amíg ő lép. A hajamat a fülem mögé tűrte,és végigsimította a kezével az arcomat. Megfogta a derekamat,én pedig a nyakát. Így táncoltunk,vagyis dölöngéltünk tovább. Szavak nélkül. Mégis nagyon jó volt.

Petra

    Louis magához húzott. Egyátalán nem zavartatta magát,hogy én fürdőruhában,ő pedig fürdőnadrágban volt.
-Olyan régóta megakartam ezt csinálni-suttogta a fülembe.
-Mit?- kérdeztem vissza.
-Hát,hogy így táncoljak veled-mondta,megnyomva az ’így’ szót.
-Szerinted lesz köztük valami?-pillantott Regiék irányába.
-Ha senki nem zavar bele..Szerintem ma csókolóznak…-szóltam sejtelmesen.
-Kire gondolsz,mint zavaró tényező?-kérdezte,és elgengedett.
-Nem tudom. Például Zayn.
    Louis a poharáért nyúlt. Megfogtam a kezét.
-Ne,ne igyál. Mert akkor itt hagylak-mondtam szigorúan neki.
Lerakta a poharat. Ismét magához húzott. Megfogta a csípőmet. Belénzett a szemembe. Felém hajolt.
-Nekik valami megbeszélni valójuk van-mondta és a száját az enyémre tapasztotta.
Nem mondtam ellent neki. A mai nap után,igazán volt mit. Ahogy csókolóztunk,a fele piát,mintha „átlökte” volna hozzám. De nem zavart. Miután „elengedte” a számat,finoman végighúzta a kezét,a hátamon.
-Sikerült megbeszélniük?-kérdeztem.
-Egyenlőre igen,de lehet,hogy később még beszélgetnek-suttogta a fülembe Louis.
Átöleltem. Ahogy átnéztem Louis vállai fölött,Harryt pillantottam meg.
Fejemet belefúrtam Louis mellkasába.
-Mi a baj?-kérdezte.
Hátrafordítottam a fejét. Harry még mindig ugyanúgy állt ott,mint az előbb.
„Kimásztam” Louis kezei közül,és lerohantam a lépcsőn.


Regina

   -Haaah!-sóhajtottam fel amikor Petrára és Louisra néztem. Csókolóztak.
-Mi az?-kérdezte Kendall.
-Nézd!-mondtam,és az ő fejét,is Louisék irányába fordítottam.
-Erről beszéltél délután?-kérdezte.
-Igen. Angliában Harryvel volt jóban-mutattam Harry felé.
-Az amerikai levegő sok mindent kihoz az emberből-mondta viccesen Kendall.
Láttam,hogy Petra elfut.
-Bocsi,de mennem kell-engedtem el Kendall nyakát.
Láttam,hogy Louis,és Harry is Petra után fut. Nyilván Harry végignézte a jelenetet.
-Mehetek veled?-kérdezte Kendall,aki még mindig fogta a kezemet.
-Gyere!-mondtam,és elkezdtünk futni,a bejárathoz. Mire a lépcsőhöz értünk,már nagyban hallottuk a veszekedést.

Petra


    Lerohantam a lépcsőn. Amilyen gyorsan csak tudtam. Hallotam,hogy rohan utánam valaki. Leértem. Louis volt az,nyomában Harryvel.
-Csalódtam benned-mondta hozzám szúrósan Harry.
-Miért is?-kérdeztem vissza flegmán.
-Talán azért,mert az ember háta mögött,csókolózol valakivel-nézett Louisra.
-Az egy puszi volt-próbáltam szépíteni a dolgot.
-Ja…Egy sokáig tartó szájtapuszi..Az csók drága-forgatta a szemét Harry.
-És téged ez miért  zavar?-kérdeztem.
-Talán azért,mert velem „voltál”…
-Nem léptél semmit. És szinglinek mondtad magadat. Ahogy én is.
-Mostmár valóban szingli vagy-mondta Harry,és dühösen felviharzott az emeletre.
-Minden rendben lesz-ölelt magához Louis,akinek még mindig jól esett az ölelése.
-Meg kéne beszélnünk valamit-kezdtem.-Mielőtt elmegyek.
-Elmész?-nézett értetlenül Louis.
-Az monst mindegy-folytattam titokzatosan.-Beszélgetünk?
Louis egy WTF-os képet vágott,majd csücsörített egyet,és megkérdezte:
-Így kéne beszélgetünk?
Válaszul csak megcsókoltam.
-Majd folytatjuk-mondatm miután „végeztünk”. –Egyedül hagynál?-kérdeztem.
-Persze..De ne csinálj hülyeséget-mondta,megölelt,és felment.
Leültem a kanapéra. Sóhajtottam egy nagyot.


Regina


   -Ez elég durva volt-suttogtam Kendallnek.
-Az-válaszolta egyszerűen.
Harry viharzott fel a lépcsőn. Szerintem észre se vett minket. Utána egy újabb csókot láttunk. Valami beszélgetést említett Petra.
  -Jó lehet,ha már másodszor csinálják-súgta a fülembe Kendall.
-Ez csak kezdet-válaszoltam.
     Zayn jött le a lépcsőn.
-Regi,beszélnünk kell-mondta nekem.
-Ha valami hülyeségt csinál,avatkozz bele. És ne hagyd elmenni se!-mondta Kendallnek,és elindultam Zayn irányába.


Kendall

    Eddig tetszett az este. De,hogy Regi itt hagy ilyen szavakkal,hogy „Vigyázzak a barátnőjére..” Hm.. kicsit fura lesz.

Petra

   -Szemét dög-ütöttem bele a párnába.
-Szingli vagyok,igen szingli vagyok-üvöltöttem.-Kapd be Harry!-mondtam,és a hűtő felé indultam.
-Ne,ne,ne,ne,ne-jött felém Kendall.
-Mi az?-néztem rá hülyén.
- Regi azt mondta,hogy ne csinálj hülyeséget.
-És ő hol van?-kéreztem.
-Zaynnel beszél,de ez most mindegy. Rám bízott téged.
-Rendben. Te elég jól ismered a várost. Hol van errefelé kocsma?-tudakoztam,és a ruháimért nyúltam.
-Nem mondom meg-mondta Kendall,és ő is felvette a ruháit.
-Én mentem-indultam el az ajtó irányába.
-Nélkülem nem mész sehova-állt elém a fiú.
-Akkor gyere te is-toltam arréb,és kinyitottam az ajtót.
A fiú megrántotta a vállát.
Futásnak eredtem,hátha nem tud követni. Tévedtem. Be is előzött.
-Nem mész sehova-karolta át a vállamat.
-Schmidt úr, engedjen el-toltam le a vállamról a kezemet.
-Gyere,mesélj el mindent-mosolygott,és egy kávézóra mutatott.-Ahogy a filmekben szokták mondani a barátnők egymásnak: Nekem bármit elmondhatsz!
Felnevettem.
-El is mondok mindent. Remélem bírod a csúnya beszédet,mert mocskos lesz a szám.
-Simán-nyitotta ki a kávézó ajtaját.
A gondolataim fele,még mindig otthon járt. Vajon mit beszélhet Zayn Regivel? És mit csinál majd Harry? És Louis?
Össze voltak keveredve a dolgok a fejemben.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése