2012. július 16., hétfő

6. fejezet-Hát akkor...


Regina

   Miután Kendall is beugrott mellém a medencébe,vad fröcsölésbe keztdünk.
-Ááállj leee!-kiabáltam.
Kendall hirtelen abbahagyta.
-Mi a baj?-jött közelebb.
-Csak..-néztem a vizet.- Ezt neked teeee!-és ismét elkezdtem fröcsölni.
-Komolyan?!-kérdezte és felém jött.
    Leálltunk a vizíbunyóval. Megölelt. Adott a számra néhány puszit.
Beletúrtam a vizes hajába.
-Héé,a sérómat nee!-mondta és igazgatni kezdte a haját.
Ismét széttúrtam neki.
-Szemét vagy tudod?-nézett felém. –Mindegy,így marad.
Elkeztdünk nevetni.
    Megint megölelt.
-Nincs kedved,este eljönni velem valahova?-kérdezte,és ismét magához húzott.
-Elmehetünk-válaszoltam.
     Kimásztunk a vízből.
-Valami téma?-mosolyogtam felé.
-Te elég jó téma vagy..-adott az orromra egy puszit.
-Na,na,na csak óvatosan Rómeó-fogtam meg a pólóját. Tiszta víz volt.
Magamhoz húztam és megscsókoltam.
-Hmm..-mondta és lefeküdt a másik napozóágyra.
Pár percig csak mosolyogtunk egymásra.
   -Csakhogy elrontsam a pillanatot-kezdte Kendall.
-Igen?-kérdeztem.
-Szerinted lesz valami Petra és Louis között?
   Egy kicsit meglepett a kérdés,mert nem erre számítottam.
-Szerintem-gondolkodtam hangosan.-Fogalmam sincs! Petra nem túl komoly,de Louis se.
-Értem…
Kendall elgondolkodott pár másodpercre.
   -Miért? Esetleg történt tegnap köztetek valami?-egyből a számra csaptam.
Hülye női gondolkodás. Egyből a rosszra.
-Vagyis..Nem úgy értettem..Izéé-próbáltam kimászni a kínos helyzetből.
   Kendall felnézett az égre,mosolygott,majd átkarolta a vállamat.
-Semmi. Csak megöleltem. Persze rok…baráti gesztusból.
Rok..? Ez meg mi akart lenni.
  -És tényleg Harryvel volt „jóban” Angliában?-kérdezett még mindig Kendall.
-Igen. Mert akkor Louisnak valami Jessie nevű barátnője volt.
Kendall a  név hallatán összerezzent,majd megrázta a fejét.
   -Ahha,értem-mondta elgondolkodva.
Adott egy puszit a nyakamra,majd felemelt,és bedobott a vízbe.
-Ezt muszáj volt?!-kérdeztem értetlenkedve.
-Igen-ugrott be mellém.
Megpuszilta az orromat,és megölelt.
   A derekamról lejjebb kezdte csúsztatni a kezét,de megállítottam:
-Stop szépfiú! Még egy napja sem ismerlek! Csak lassan.
-Értem-mondta és megcsókolt.
Mikor már épp jól belejöttünk volna a csókolózásba valaki feljött a lépcsőn…
Petra rohant oda a medencéhez,nyomában Louisszal.
    Néhány kínos mondat után Kendall valami furcsát mondott.
-Rokonok? Ti rokonok vagytok?-hüledeztünk együtt Louissszal.
Nem akartam elhinni amit hallok. A legjobb barátom,és a „pasim” rokonok lennének?
-És ezt mégis honnan veszitek?-kérdezte Lou.


Petra

   Odamentem Kendallhoz. Belenéztem a szemébe. Megfogtam a kezét. Elég furcsán nézett rám. Majd bólintottam,mintha magamnak jeleztem volna,hogy mehet. Teljes erőmből megszorítottam a „rokonom” kezét.
   -Ááááuu-nyögött fel Kendall.-Ezt most miért?-nézegette fájó kezét.
Láttam a többieket,hogy egy kicsit lesokkolódtak.
-Akkor halljuk-mondta Regi,és  várta a magyrázatot.
   Szúrósan Kendallre néztem,majd elkeztem:
-Nos,aminek most szem és fültanúi vagytok,az nem teljesen igaz. Tegnap mikor a kávézóban voltunk..
-Voltatok kávézóban?-kérdezte Regi.
-Igen,de ez nem lényeg-karolta át Kendall a lányt.
-Szóval ott Kendall egyik haverja,Ed azt mondta,hogy hasonlítunk egymásra.
   Kendall bólintott,majd folytatta:
-És mi elgondolkodtunk ezen. Legalábbis én. És mondtam,hogy megkérdezem aput.
Most én bólintottam.
    Louis és Regi,mintha kővé fagytak volna.
-Az én kis Pöttöm Pannám,egy világsztár rokona?-nevetett Louis.
-Pöttöm Panna?!-kérdeztem.
-Világsztár?!-kérdezte Kendall is.
-Drámaibb akartam lenni-magyarázkodott Louis.
-És ha már így belekeveredtünk a kávézó,és a rokon témába..A hülye  mutogatósdit mikor találtátok ki?-kérdeztem Regi.
-Az csak úgy jött-mondtam.
-És te értetted?-kérdezte Louis Kendallt.
-Igen-válaszolt a fiú.
-Hm.. Ikertelepátia!-kiáltott fel Louis.
-Az,biztos-nevettem.
-Én álmos vagyok-mondta Regi.
-Akkor menjünk aludni?-kérdezte egy kis ravasz mosoly kíséretében Kendall.
-Igen jön aludni,velem-fogtam meg Regi kezét.
-És velem mi lesz?-kérdezte kutyaszemekkel Louis.
-Semmi-mondtam és leviharzottunk a lépcsőn.
-Na mi volt ilyen fontos?-kérezte Regi miután a szobába értünk.
-Szerintem…Kicsit túl gyors a tempótok Kendallel.
-Tudom. Egy kicsit. Majd lassítok rajta. De egyébként ti se lassultok Louisszal.
-Az más téma-forgattam a szemeimet.
-Nem,nem az-erősködött Regi.
-Figyu-mondtam és lefeküdtem az ágyra.-Louis és én másfél éve ismerjük egymást! Ti meg egy napja sincs,hogy megismerkedtetek.
-Ilyen a szerelem,bébi-nevetett Regi,és valami ruháért kotorászott a szekrényben.
Majd ő is lefeküdt,és elaludtunk.

   *Később*


    Mind a ketten fent voltunk. 13.00 volt. Lebotorkáltunk a lépcsőn. Regi ment elöl,majd hirtelen visszafordult.
-Mi az?-kérdeztem,és ásítottam egyet.
    Elkezdett mutogatni. A fiúk voltak a nappaliba. Póló nélkül.
-Homik-mondtam,és hangos nevetésbe törtünk ki.
-Jó reggel..Izé délutánt Csipkerózsikák!-köszöntött minket Kendall.
-Nektek is fiúk-mondtam.
-Póló?-kérdezte Regi.
-Itt van-vágta a pólóját Louis Regihez.
-Nem úgy gondoltam-mondta Regi,és beleült Kendall ölébe.
A többiek benyögtek egy ’húúúú’-t. De a szerelmespárunk nem igazán foglalkozott vele.
   -Mit esztek?-kérdeztem,és Niallra néztem.
-Nados kaja-nevetett teli szájjal Niall.
-Kérsz?-kérdezte Harry.
Egészen meglepett a kérdése.
  -Ahha-válaszoltam,és elindultam a konyhába tányérokért.
-Én is kérek-kiabált utánam Regi.
Visszatértem a két tányérral. Végignéztem a társaságon.
   A nagy kanapén Carlos feküdt,a lábánál Logan,a kisebb kanapéba Harry mellette Louis,és Niall,és a fotelbe Kendall meg Regi.
   Megütögettem  Carlos vállát,hogy felüljön,és legyen helyem.
-Ez finom volt-mondtam miután végeztem az evéssel.-A te ötleted volt ír manó?-néztem Niallre.
Ő csak másnapos fejjel bólogatott.
  -Hol van Zayn?-nézett körbe Regi.
-Ja,meg Liam,James és az a csaj..-kérdeztem én is.
-Zayn gonolom valahol pihen-mondta Harry.
-Liam a fürdőbe,James és Halston meg alszik-egészítette ki Harryt Carlos.
-És mi a tervetek estére fiúk?-kérdezte Lou.
-Én egy Twister Partyra gondoltam-mondta Logan.
     Kendall és Carlos éljenzésben törtek ki.
Mi pedig magunk elé néztünk,hogy mi az.
-Jaa..Ti még nem tudjátok-mondta Carlos.-Az egy piamentes,üvegezős,filmézős party. Olyan lányos-nevetett.
   -Ahha..De hozzárakhatnánk a PartySzervízt-mondta Kendall.
Louisra néztem. WTF-os feje volt. Ennyi hülye idegen szót!
   -Az pedig a buli utáni feltakarítás-bólogatott Logan.
-Tehát összefogunk,és rendet teszünk?-kérdezte Regi.
-Annál sokkal jobb-mondta Carlos.
-Belerakjuk a neveket egy kalapba,és kihúzzuk őket-magyarázta Logan.
-És?-kérdezte Harry.
-3 csoport lesz. Mi csak kettővel szoktuk játszani,de akkor az egyik csapat több mindent csinál,mint a másik-egészítette ki magát Logan.
-Benne vagytok?-kérdezte Kendall.
-És mit csinálnak a csoportok?-néztem rá.
-Az egyik takarít,a másik vacsit főz,mint a „Vacsora csatában”,a harmadik,pedig előkészíti a bulit-mosolygott Carlos.
-Benne vagyok-bólintott Niall.
-Én is-mondtam.
    Mindenki rávágta,hogy igen. Liam is kitalált a fürdőből,neki is elmondtuk.
-A többieket meg már  úgy is leszavaznánk-mondta Kendall.
-Logan hozz papírt,én pedig előkeresem a kalapot-adta ki az utasítást Carlos. Egy idióta fekete kalappal tért vissza.



    Minenki felírta a nevét,és beledobta.
-Az első öt név a takarítós brigád-mondta Carlos,és húzogatni kezdte a neveket. Ez  az eredmény született:
1. csoport (Takarítás) Liam,Carlos,Logan,James,
2. Csoport (Főzés) Petra,Harry,Niall,Louis
3. Csoport (Ma esti buli megszervezése) Kendall,Halston, Regi, Zayn

    -Nemár! Ezzel a három tökkelütöttel vagyok?-mutattam a fiúk felé. Mind a hárman vigyorogtak.
-Ezt hozta a sors-mondta Kendall kísértetiesen.
     -Jó reggelt-botorkált le a lépcsőn Zayn,és James hulla másnaposan.
-ParytSzervízt,és Twister Party-t szevezünk-mondta Carlos Jameséknek.
-Az király-mondta James.
-Ja..Az mii?-kérdezte Zayn. Mindenki egyszerre kezdett el beszélni.
-Csönd!-kiabált túl minket Logan. Majd elmondta Zaynnnek.
-És kivel vagyok?-kérdezte.
-Velem!-lendült két kéz a magasba.
-Meg Halstonnal-tette hozzá Kendall.
-Állj…Tényleg ő hol van?-kérdezte Carlos.
-Nem tudom-rántotta meg a vállát James.-Megkersem.
-Miért ti nem együtt aludtatok?-nézett Kendall.
-Nem. Én Zaynnel aludtam-mutatott a srácra.
Mindenki hangos röhögésbe kezdett.
  -Még mielőtt valamit a perverz elmétekkel félreértenétek,aludtunk-rázta a fejét James,és elment az emeletre.
   Csodás napnak ígérkezik a mai. Felöltöztünk,és összeültünk a fiúkkal,hogy mit is csináljunk. A többiek is mentek a dolgukra.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése