2012. július 13., péntek

5. fejezet-Rokonok?!

Regina

   Felsétáltunk a medencéhez. A szanaszét heverő dolgok őrizték a buli emlékeit.
-Hé,nézd most kel fel a nap-ölelt át hátulról Kendall.
-Csodálatos-mondtam,és egy puszit nyomtam az arcára.
    Elkezdtünk csókolózni. Kendall felkapott,és bedobott a vízbe.
-Normális vagy?-kiabáltam rá a medencéből.
-Nyugi,jövök én is-mondta,és beugrott mellém.
-Nem vagy normális…-löktem meg.
-Héééé,csak óvatosan..Petra is mondta-nevetett.
-De ő másra mondta-szóltam,és beletúrtam a hajamba.

Petra

  
-Van egyátalán valami ehető itt?-kérdezte Lou,mikor a hűtőben kezdett kotorászni.
-Van itt két szelet sonkás pizza-mutattam az asztalon lévő dobozra.
-Király-rohant oda hozzám.
Mohón falni kezdte a pizzát. Komolyan mint egy ötéves!
-Kérsz egy harit?-nyújtotta felém a pizzaszeletet.
Csak furcsán néztem rá.
-Mint a filmekben-mondta teli szájjal.
   Beleharaptam a pizzába.
-Ez sonkás?-kérdeztem.
-Szerintem annak indult-nevetett Lou.
Miután betömte mind a két szeletet,megszólalt:
-Nem megyünk fel?
-A szobába?-kérdeztem vissza.
-Nem a medencéhez-mondta és megfogta a kezemet.
-Muszáj felmennem, és a sok részeg embert néznem?-mondtam viccesen.
-Nyugodj,meg Harry alszik-mintha olvasott volna a gondolataimban. Harry miatt nem akartam felmenni.
-Nem megyek-szóltam határozottan.
   Erre ő felkapott. Kb. úgy mintha az esküvőnk lenne.
-Engedj eeeeel-kiabáltam.
Nem mondott rá semmit. Csak kitartóan vitt fel a medencéhez.
A szobáknál voltunk. Letett a földre.
-Nos?-nézett rám.
-Mi „nos”?-kérdeztem vissza.
-Szembe tudsz nézni Harryvel?-karolta át a derekamat.
-Nem!-bújtam ki a kezei közül,de ő gyorsabb volt.
Ismét felvett és vitt tovább.
  -Ez olyan,mintha a Shrekbe lennénk-ütöttem meg a vállát.
-Én nem vagyok Shrek-mondta.
-De az vagy. Egy nagy réteges,szörnyű ogre-nevettem.
-Szörnyen réteges vagyok. Egy szál alsónadrában vagyok,nem vagyok szörnyű,csak jót akarok neked,és azt sem tudod,hogy mit jelent az a szó,hogy ogre-kötöszködött,majd megint letett.
-Nem a ruhádra gondoltam a rétegességet-simogattam meg a hasát-Nem akarsz jót nekem,és szerintem te sem tudod,hogy mit jelent az „ogre” szó.
-Előfordulhat-mosolygott.- Tövább kötözködünk,vagy kimegyünk-nyitotta ki az ajtót.
-Inkább kimegyek. Másnaposan nagyon jók a visszaszólásaid-böktem meg az oldalát.
-Állj csak meg! Nem csak másnaposan jók a visszaszólásaim!
  Elkezdtem rohanni. Nehogy mégegyszer felvegyen.
De a medence előtt hirtelen megtorpantam.
-Na mivan?-jött mögém Louis.
Regi és Kendall volt a medencében. Ismét száj a szájba.
-Mi francot kersetek itt,hajnali ötkor?-kérezte Kendall,és kimászott a medencéből.
-Ezt tőletek is kérdezhetnénk-mondta Louis.
-Folytatjátok az esti kis romantikát-kezdtem.
  Láttam Regi arcán,hogy legszívesebben teli torokból üvöltené „Hogy te hülye állat,kuss már!!”-de uralkodott magán.
-És ti?- Megvagytok?-kérdezte Kendall.
-Igen.Miért?-kérdeztem vissza.
-Aludtatok is vagy csak hmmm?-mondta elváltoztatott hangon.
-Nem tudom,hogy ez mennyire tartozik rád…-kezdtem,de Kendall félbeszakított.
-Annyira tartozik rám,amennyire egy rokonra tartozhat.
-Egy rokonra???-nézett Regi.
-Rokonok vagytok?-kérdezte Louis is.
Mély levegőt vettem. Legszívesebben bevertem volna egyet Kendallnek.
-Mii csak…-próbáltam magyarázni a kínos helyzetet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése