2012. augusztus 3., péntek

10. fejezet-Randi,szivatás,kínos..és Répa


Regina

   -És hova megyünk?-kérdeztem Kendalltól,mikor  elindultunk.
-Ez egyenlőre még titok-mondta kísértetiesen.
   Kézenfogva sétáltunk még egy darabig,mikor megálltunk egy épület előtt.
-Itt volnánk-mutatott a helyre.
   Egy étterem előtt álltunk.
Gyertyákból egy szivecske volt kirakva az ajtóhoz.
   -Ez gyönyörű-ugrottam a nyakába,és megöleltem.
-Ez még csak a kezdet-suttogta.-Bemegyünk?
-Persze-mosolyogtam.
   Az étterem üres volt. Csak egy asztal volt  a terem közepén,gyertyával. El sem hiszem,hogy kibérelte az egész helyet.
Kendall kihúzta nekem a széket.
  Utána ő is leült velem szemben.
   -Úgy gondoltam,hogy a vacsi után már nem nagyon leszünk éhesek,ezért sütit,és pezsgőt kértem. Megfelel?
  A meghatottságtól csak bólogatni tudtam.
Még soha senki nem vitt ilyen randira.
   Két pincér kihozta a sütit,és a pezsgőt.
    -Figyuu-kezdte félénken Kendall.-Nincs kedved inkább átülni az ölembe?-mosolygott.
Felálltam,és odasétáltam hozzá.
  -Ha már ilyen szépen kérted-mondtam,és puszit nyomtam az arcára.
Beleültem az ölébe.
  Kicsit,furcsán,de megoldottuk a pezsgőtöltést.
-Koccintsunk ránk!-mosolygott felém.
-Meg a többi idiótára,aki otthon maradt-egészítettem ki.
  Koccintottunk,és megcsókoltam.
Elkezdtük enni a sütit. Gyümölcsös volt.
  -Kérsz?-nyújtotta felém a villáján lévő süteményt.Elvettem.
Megettük a sütit.
-Nincs kedved táncolni?-fogta meg a kezemet.
-Táncolhatunk-mondtam.
  Felálltunk és a terem közepére mentünk.
Valami lassú zene ment szöveg nélkül.
Kendall magához ölelt. És így „táncoltunk” hosszú percekig. Pont,mint tegnap,a bulin.

Petra

   A házban Louisszal kerestük a megfelelő dolgokat a szivatáshoz.
-Semmi sincs itthon!-kiáltott fel Louis.-Csak méz! Azzal meg nem megyünk semmire.
-Igazad van. Kell keresnünk egy boltot-mondtam,és már indultam is az ajtó felé.
-Vááááárjáá’-kiáltott utánam Louis.-Így is nagyon szexi vagy,de nem kéne átöltöznünk?-nézett magán végig.
  Én is magamra pillantottam. Fürdőruhában voltam.
-Francba máár!-mondtam dühösen és elindultam a lépcső felé.-5 perc múlva itt,oké?-néztem Louisra.
  Bólintott,majd ő is feljött.
Gyorsan átöltöztem,kifésültem a hajamat,és már rohantam is lefele.
  -Sokat kellett rád várni-mondta flegmán Louis.
-Nekem nem olyan egyszerű-forgattam a szemeimet.
-Jól van na..Nem kell hisztizni-karolta át a vállamat,és elindultunk az ajtó felé.
-Ne érj hozzám!-bújtam ki a keze közül.
-Valaki mérges rám-mondta szomorúan Louis.
   Elém állt és a szemembe nézett.
-Jajj,ne csináld már! Nem tudok rád haragudni-fogtam meg a kezét.
Máskor is sétáltam már vele így. A sötét utcán baktattunk.
  -Akkor..Keressünk egy boltot!-ajánlotta Louis.
Hát a kis bolt,ahova szoktunk járni zárva volt.
  -Menjünk el erre-mutatott egy utcár.-Mi történhet?
-Eltévedünk,te hülye!-pöcköltem meg az arcát.
-Amíg velem vagy,nem tévedhetsz el-mondta,és kitolta a mellkasát.
-Amikor veled vagyok,már el vagyok tévedve-nevettem.
-Hahahaha-szűkítette össze a szemét gúnyosan Louis.
-Én is szeretlek-viszonoztam a tekintetét,egy mosollyal.
   Kb. 500 métert mehettünk,mikor Louis hirtelen megállt.
-Mivan?-suttogtam.-Megijedtél?
-Nézd mááár-mondta hüledezve Louis.
  Egy étterem felé mutatott.
-Mi van vele?
  Megszorította a kezemet,és közelebb vezetett. Még mindig nem láttam semmit.
-Vas happenin?!-kérdeztem olyan hülye hangon,ahogy ők szokták.
   Erre ő befogta a számat,és a nyitott ablakra mutatott.
Furcsán néztem felé.
  Nem értettem,hogy miért állunk egy étterem előtt,és hallgatózunk.
Majd észrevettem.
   Regi és Kendall táncotl. Csak a félhomályban nehezen vettem ki őket.
-Megkérdezzük Kendallt,hogy hol van errefele supermarket?-nevetett Louis.
-Ne! Már egyszer félbeszakítottuk őket-mutattam a számra.
-Csak hülyéskedtem,na.
  A két alak elkezdett mozogni.
És egyenesen felénk jöttek.
  -Basszameg!-kiáltotta el magát Louis,és elkezdtünk rohanni.
Sikeresen beleakatunk egy bokorba. Vagyis Lou. De nem hagyhattam ott.
  Kendall rontott ki az épületből.

Regina

  Tök romantikusan táncoltunk Kendallel.
-Valaki van ott-suttogta a fülembe,és eltolt magától.
-Ezt honnan veszed?-néztem rá értetlenül,mert semmit,sem láttam odakint.
-Hangokat hallok-sóhajtott Kendall és az ajtó felé indult.
  Mostmár én is hallottam. Valaki elkiáltottam magát,hogy „basszameg”. Ismerős hang volt.
-Ne,ne,ne várj!-rohantam Kendall után.
-Mi az?!-kérdezte idegesen.
-Tudom kik ezek. Vagyis kik ők.
-Ismered őket?-tűrt egy hajtincset a fülem mögé Kendall.
-Igen. De ne lepődj meg-mosolyogtam,és a bokor felé vettük az irányt.
  Louis lógott ott.
-Louis?! Mit csinálsz te itt? Mit keresel a bokron?-kérdezte értetlenkedve Kendall.
-Üdv a világomban!-forgattam a szemeimet.-Hol van a másik idióta?-céloztam Petrára.
   Louis nem szólt semmit. Ekkor hirtelen Petra előmászott Louis lábai alól (?) .
-Inkább nem akarom tudni,hogy mit csináltatok-fordította el a fejét Kendall.
-Mit kerestek itt?-kérdeztem szemrehányóan.
-Amit látsz,az telejesen ártatlan,és megmagyarázható-bólogatott Louis.

Petra

   Elég kínos helyzet volt. Nem Regiéket jöttünk meglesni,és mi ketten ezt tudtuk. Mikor hallottuk,hogy jönnek kifele az étteremből,gyorsan bemásztam a bokor alá. Hogy legalább engem ne vegyenek észre.
-Remek barát vagy-dünnyögte Louis.
  Miután szembesültek vele,hogy itt vagyunk,megkérdezték,hogy mégis mit keresnük itt
-Supermarketet keresünk-nyögtem ki.
-Minek nektek éjfélkor supermarket?-kérdezte kikerekedett szemekkel Kendall.
-Nem bírtok magatokkal?-kérdezte Regi is.
  Nem csalódtam benne.
Louis elejtett egy perverz vigyor,és halálkomolyan folytatta.
Imádkoztam,hogy ne valami perverzséget mondjon.
  -Kell répa. Friss répa. Hol van supermarket?
  Regivel felröhgtünk. Louisnak a répamániája szörnyű.
    Mikor múltkor ott aludtunk náluk felverte az egész brigádot hajnali ötkor,mert éhes volt,és nem volt otthon répa.
-Menjetek még kb. 500 métert-sóhajtott Kendall.- De répa?! Minek?
-Majd bent elmesélem-fogta meg Kendall kezét Regi.

Regina

Gyanítom,hogy nem „Répa” ügyben jöttek. Túl jól ismerem őket.
  -Mióta vagytok itt?-kérdeztem,amíg Kendall odasétált Louishoz,hogy kiszabadítsa.
-Nem régóta,köböööö 5perce-gondolkodott hangosan Petra.
-Remélem,amit látni szeretettek volna,azt láttátok-forgattam a szemeimet.
-Igazából..-kezdte Louis.-Csókot nem láttunk-vigyorgott,miután Kendall levarázsolta a bokorról.
  Kendall közelebb sétált hozzám,és megcsókolt.
-Így jó Tomlinson?-húztam fel a szemöldökömet.
-Tökéletes! –vigyorgott Louis.
-Akkor mehetünk?-kérdezte Petra.
-Perszeee-fogta meg (?) Louis Petra kezét.
  Megnéztük amíg elmennek.
Kendall átölelt hátulról,és a fejét a vállamra tette:
  -Idióták-motyogta és az ugrándozó Petra és Louis után néztünk.
-És perverzek-egészítettem ki Kendall bölcsességét.-De imádom őket.
-Lehet,hogy furcsán hangzik a számból..De én is imádom őket Már amennyire ismerem.
-A két kis idióta-suttogtam.-Meg persze Harry. Tényleg furcsa,hogy ő nincs itt.
-Nem összevesztek Petrával?
-De összevesztek,de már kibékültek-adtam tömör választ.
-Értem-mondta Kendall,és felemelte a fejét a vállamról.-A táncikálást már elcseszték..Mehetünk tovább?-kérdezte.
-Persze,csak bemegyek a telefonomért.
 Mikor odaértem az ajtóhoz,kicsit meglepett a látvány.

Petra

-Keressünk holnap egy játszóteret!-ugrált Louis.
-Homokozni otthon is tudsz. Van még rajtad kívül 8 fiú.
-Óóóóó..Rohadj meeeg!-ütötte meg a vállamat.
  Hangosan felnevettem.
-Miért tök jó poén vol,nem?-kérdeztem.
-Az..Marha vicces-ugrált Louis,mintha tetseztt volna neki.
-Totálisan-ugráltam én is.
 5 perc séta után megpillantottuk a supermarketet.
Mindent vettünk. Tejszínhabot,pillanatragasztót,alkoholos filcet,női tusfürdő tés vizíbombát. Na meg répát is.
-Háháháhá! Ezt megkapjátok!-mondta Louis mikor beestünk az ajtón.
  Felmentünk a kelléleinkkel az emeletre.
-Egy pillanat,és jövök-mondtam Louisnak,és leszaladtam a nappaliba.
 

  Eddig nem írtam bevezetőt..Vagy „levezetőt.” :D Mindegy. Örülök,hogy ennyien olvassátok a blogomat,és szavaztok is. Meg persze,mert rendszeres olvasók lesztek. Már csak a kommenteket hiányolom. Ez a rész nem lett valami "húdenagycucc",de remélem tetszett. Valószínűleg a héten a blog új desinget kap. Tudtok követni Twitteren is @LadyBirdStory .
Most ennyi^^.  :) Ne felejts el szavazni!
J
Puszii *-*

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett nagyon nagyot röhögtem a bokros részen ;D
    Gyorsan kérem a következőőőt ^^

    VálaszTörlés
  2. Íiiiiiiiiimádom szupi lett ez is :)!!!!

    VálaszTörlés
  3. Szia :) Nekem is nagyon tetszik az egész sztori...:) Én is mindig kirakom az oldalaimon hogy olvassák :D Csak egy megjegyzésem lenne..nekem csak annyi hogy túl sokat kell várni egy következő részre../nem sértésnek szántam/ :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nagyon örülök,hogy tetszik. Igen,tudom,hogy sokat kell várni két rész között,amit azért van,mert két blogot írok. Egyer oda írok rész,egyszer ide. Azért van ekkora csúszás. :)

      Törlés
  4. Mikor jön az új rész nagyon várom *-*

    VálaszTörlés