2012. augusztus 25., szombat

14.fejezet-Próba

Sziasztok!

Meghoztam az új részt! Most nincs kedvem bevezetőt írni. Csak a szokásosokat kéram,komment szavazás.
Jó olvasást!
Puszi: @LadyBirdStory


14.fejezet-Próba

Regina

    -Most mégis mi a francot csináljuk?-estem egyik kétségből,a másikba.
-Szóljunk Louiséknak!-mondta Petra és elindult az ajtó fele.
    Belopóztunk a fiúkhoz,és  ébresztgetni kezdtük őket.
-Nem megyek sehova-húzta magára a takarót Harry.
-Figyelj,bééjbiiiiiíí-simogatta meg Harryt Petra.
   Harry álmosan felült,és egy puszit adott Petrának.
-Igen?-kérdezte álmos hangon.
Petra nem szólt semmit,csak bájosan bámulták egymást Harryvel.
-Valaki van odalent!-kiáltottam fel,mert már nem bírtam tovább nézni őket.
  Ekkor hirtelen elkapták egymásról a tekintetüket,és engem néztek. Louis is felült az ágyban.
-Ki az? Nem az egyik fiú?-kérdezte Harry.
-Nem-válaszolt Petra.
-Valami idegen pasi-folytattam.
-Ahha..Betörő?!-kapcsolt Louis.
-Végre valaki!-sóhajtottam fel.
    Harry,és Louis kikecmeregtek az ágyból.
Fogtam a magassarkúmat,Petra meg egy fésűt.
Harry és Louis ,félmeztelenül egy baseballütővel jöttek.
-A felsőtestetekkel akarjátok elijeszteni?-kérdezte röhögve Petra.
-És honnan van a baseball ütő?-néztem én is.
Louis és Harry egyszerre legyintettek.
Lelopakodtunk a  lépcsőn.
  -Ez nem betörő!-suttogta Louis.-Vagy különben miért feküdt volna le?
-Hat óra van…Senki sem lenne fent-ráztam meg a fejemet.
    Közelebb lépdeltünk hozzá.
-Nézd,azt a felsőtestet!-kiálltott fel Petra.
-Csak halkaaaaaaabban-fordultam az idegen felé.
-Szeretem az ilyen betörőket-mosolygott Petra.
Bólintottam.
-Haveeer-mondta elnyújtott hangon Louis.-Mi legyen?
   Petrával megrántottuk a vállunkat olyan „nem-tudom-de-most-nem-is-érdekel” stílusban.
-Itt van három bőrönd! Mit vitt volna el?-mutatott Harry az ajtó előtt álló 3 bőröndre.
Az idegen elkezdett mocorogni.
Gyorsan hátrébb futottunk.
A fiúkkal elbújtunk a konyhaszekrény mögött.
   -Mintha valami akciófilmben lennénk!-suttogta Louis.
Felálltunk,és ismét közelebb mentünk. Harry elkezdte tologatni a bőröndöket.
    Erőlködését látva,nehezek lehettek.
-Huh-mondta miután arrébb vitte az egyik bőröndöt.
    Petráékkal csak néztük a szerencsétlenkedését. Talán segíteni kellett volna neki,mert eldőlt az egiky bőrönd. A zajra Kendall motoszkált le a képcsőn.
-Mit csináltok?-kérdezte álmosan.
Egyszerre a betörő felé mutattunk.
  -Jon! Hazajöttél?!-rohant oda az alvó alakhoz Kendall.
Egymásra néztünk.
  -Honnan ismeri Kendall a betörőt?-kérdezte Louis.-Állj,akkor nem is betörő…-esett le neki.
Közelebb lépdeltünk.
 -Azt hittétek,hogy betörő,igaz?-nézett ránk furcsán Kendall.
  -Ááá..nem..nem-magyrázkodtunk,és szépen lassan eldobtuk a kezünkben lévő dolgokat.
Kendall közelebb lépdelt felénk,és felvette a földről az eldobott magassarkúmat.
  -Ez miért van nálad,hajnali 7-kor?-kérdezte,miközben a szemöldökét huzogatta.
-Felpróbáltam-mondtam és kikaptam a kezéből a cipőt.
-Jon,ők itt az idióta barátaim,akik azt hitték rád,hogy betörő vagy-mutatott felénk.

Petra

  Éreztem,hogy egyre vörösebb,és vörösebb leszek. Hogy is nem gondoltunk arra,hogy akár ismerős is lehet?
Regire néztem,aki fulldoklott a röhögéstől.
  -Akkor,ha semmi sincs,mi megyünk-mondta Louis,és megfogta a kezemet.
Én Regiét,ő pedig Harryét,és szépen felballagtunk a lépcsőn.
   A fiúk szobájába mentünk. Ahogy Harry becsukta az ajtót,hihetetlen hangos röhögés tört elő mindenkiből.
-A pasid tuti szőkenőnek néz majd!-röhögött Harry,és Regi felé mutatott.
-Húúú..Ezt a viccet Harold! Szakadok!-mondta gúnyosan Regi.
   Átsétáltunk a saját szobánkba,és visszafeküdtünk aludni.
Sokáig forgolódtam,mire sikerült visszaaludnom.
   Mikor felébredtem,Regi már nem volt a szobában. Ránéztem az órára 11:04.
Lesétáltam a lépcsőn.
   -Na végre! Jó reggelt!-köszöntött Niall.
-Szia Szőkeség!-túrtam bele a hajába.
  Akkor tűnt csak fel,hogy már mindenki fel van öltözve.
-Hova mentek?-kérdeztem kíváncsian.
-Próbálni megyünk! Jössz?-nézett rám Kendall.
-Nem..Bocsi,de most kihagyom…-ráztam meg a fejemet.
-Jó,oké-lépdelt hozzám közelebb.-Akkor! A takarítónők Klotild és Teresa kb. egy óra múlva itt vannak,kedvesek biztos nem fognak zavarni. Ha pedig meggondolod magadat,itt  a cím-nyomott a kezembe egy papírt.
Bólintottam.
  A többiek szépen elmentek.
Elhelyezkedtem a kanapén,és bekapcsoltam a TV-t.
   Egy hangra lettem figyelmes,valaki trappol le a lépcsőn.
Hátrafordultam,és szembe találtam magam a „betörővel.”
-Bocs…A többiek már elmentek?-kérdezte.
-Öööö..Igen-mondtam.
-Jon-nyújtott kezet.
-Örülök,Petra-válaszoltam.
-Elnézést,most sietek-mondta és már el is viharzott.
   Értetlenül néztem magam elé pár másodpercig,majd a konyha felé vettem az irányt.
  Kerestem joghurtot meg müzlit,és egy takaró kíséretében ismét befészkeltem magam a TV elé.
  Éppen elbóbiskoltam,mikor valaki csöngetett. Gondoltam a takarítónők azok.
Szép kómásan pizsiben odaballagtam az ajtóhoz.
Kicsit meglepett a látvány.
-Klotild,és Teresa?-néztem értetlenül.
A két idegen megrázta a fejét,és kórusban kezdte:
-Mi vagyunk a….

Regina

   Reggel 9:00-kor magamtól ébredtem. Nem is értem. Hulla fáradt voltam,mert hajnalban aludtam el.
  Lementem a nappaliba. Liam már reggelit csinált,Harry és Louis pedig az asztalnál könyökölve beszélgettek.
  -Szép jó reggel!-köszöntem.
-Szia Regi,Petra még alszik?-kérdezte Louis.
-Ahha-válaszoltam,és odasétáltam Liamhoz.
-Mi jót csinálsz,Apa?-mosolyogtam felé,és felültem a konyhapultra.
-Hát,kislányom,bármilyen meglepő,reggelit.
   Ránéztem a készülő kajára.
Sonkás-sajtos kenyér.
  -Én is kérhetek?-kérdeztem tőle.
-Persze-válaszolt,és neki is látott megcsinálni az enyémet.
   Mire visszaértünk,már Niall,és Zayn is fent volt.
-Sziasztok!-köszöntem nekik,és leültem Zayn és Harry mellé.
Elfogyasztottuk a reggelit. A fiúk felmentek,öltözni,addig én nekiálltam elmosogatni.
Hallottam,hogy valaki jön-megy a lépcsőn.
Hirtelen megéreztem két kezet a csípőmön.
   -Jó reggelt,baba-köszöntött Kendall.
-Szia-töröltem meg a kezemet,és megöleltem.
-Kényelmes volt a póló?-kérdezte.
-Ahha-mosolyogtam.-Kérsz reggelit?
-Nem,köszi,majd később eszem.
   Befejeztem a mosogatást.
Carlos és Logan sétált le a lépcsőn.
   -Sziasztok!-köszöntek,és megrohamozták a hűtőt.
-Ööö..Helló-válaszoltam,mert kis híján fellöktek.
-Te meg hol voltál?-nézett kérdőn Kendall Carlosra.
-A játékteremben aludtunk-válaszolt egyszerűen Carlos.
Logan csak bólintott egyet.
Louis ismét lejött.
  -Petra még mindig alszik?-kérdezte tőlem.
-Igen,még midnig…De miért van most szükséged Petrára?-néztem rá.
-Hogy befejezzék,amit este elkezdtek-mutogatott Kendall.
-Khm..Nem. Beszélnem kell vele. Most!-fordult el Louis,és leült a kanapéra.
Összenéztünk Kendallel.Mi lehet ennyire fontos?
  -KI VOLT EZ?!-jött le övültözve Halston és Jessie.
Louisra néztem. Vigyorra húzódott a szája.
-KI VOLT EZ?! HA??-üvöltött még mindig torkaszakadtából Halston.
-Én tudom-mondta pókerarccal Louis.
Kendallel elkezdtünk nevetni.
  -Ti voltatok? Te,Kendall?-kérdezte dühösen Jessie,és a ragasztós haját vizsgálta.
-Úgy is valamelyik mocsok csinálta ezt! Nem hagyjuk magunkat! Gyerünk,Jess! Kapjunk fel egy sapit,és irány a fodrász!-nyávogott Halston.
  Felmentek az emeletre,majd pár perc múlva, 10 kg sminkkel az arcukon elindultak a fodrászhoz.
-Hölgyeim! Csak szólok,hogy 35 °C van árnyékban! De jó szórakozás!-kiabált utánuk Kendall.
A lányok tudomást sem véve a beszólásról kisétáltak az ajtón.
-Melyik az az idióta,aki itt kiabál nekem!-dühöngött James.
-A batárnőd!-szólt vissza Kendall.
-Ahh…-sóhajtott James.
  Akkor láttam csak,hogy mennyire ki van dekorálva.
-Ezt ki csinálta,amúgy?-nézett végig magán.
Rúzsfoltok itt,rúzsfoltok ott.
-Szexi vagy-nevetett Louis.
  Ekkor leesett valami. Félrehívtam Lout.
-Ti tegnap nem is répárét mentetek a Supermarketbe! Ti megszivattatok mindenkit,és ahhoz kellettek a cuccok! Igazam van,vagy igazam van?
-Tévedsz!-vágta rá Louis.
-A-a! Ismerlek titeket! Szóval,ki maradt még ki?
Louis megadóan pillantott rám.
-Jó,mi votunk azok,de pssszt! És még Logan maradt ki.
-Mit csináltatok vele?
-Titok!-mondta és elsétált.
Egy órán belül mindmeki felkelt,és elkészült.
A mai program,próba.
Már majdnem mindenki készen volt 11:00-kor,de csak 12:30-ra kellett menni.
11:00 után Petra is letévedt a földszintre,és tudatta velünk,hogy nem jön.
Így hát elindultunk.
Megálltunk az L.A. Stadion előtt.
-Az előzenekar még nincs itt!-tudatta velünk egy hölgy.
Bementünk a hatalmas stadionba.
-Vááóó!-mondta Zayn,Niall,és Harry egyszerre.
A csodálkozások közepette megjelent egy nő,és egy férfi.
-Sziasztok! Rob vagyok-mondta a férfi.
-Én pedig Clarissa,de mindenki csak Clarnek szólít. Mi leszünk a  következő két hónapban a koncertekért felelős emberek.
-Oké-rántott vállat Louis.
Ránéztem Kendallre,olyan „tudod-hogy-ezek-kik?” nézéssel,de ő megrázta a fejét.
-Gyertek utánam!-mondta Clar,és mi követtük őt.
-Ennyien vagytok,igaz?-kérdezte Rob.
-Van még egy másik lány,aki velünk jött-szólt neki Harry.
-Értem. Neve?
-Petra Schmidt-válaszolt Louis.
-Oké,felírtam. Még valaki?
Elég katonásan ment a dolog. Szóltunk még Halstonról,de Jessieről nem.
-A menedzsereitek összeállítottak egy dal-listát,hogy mit fogtok énekelni!-vázolta fel Rob.
-Mi pedig kicsit átírtuk a dolgot,például összevontuk a szólókat-mondta Clar.
-Mi?! Nincs szóló?-kérdezte Niall.
-Nincs-válaszolt nemes egyszerűséggel a nő.
A kezünkbe nyomták a listát.

1. Forever Young
2. If I  ruled the world
3. I want
4. Boyfriend
5. One thing
6. Halfway There
7. Moments
8. Worldwide
9. Invisible
10. Up all night
11. Music Sounds Better with You
12. What makes you beautiful

-Ahha,és akkor kivették belőle a szólókat?-kérdezte Harry.
-Igen-bólogatott Clar.
  A fiúk elkezdtek próbálni,én addig körülnéztem az öltözőben.
-Ez így nem fog menni,állj!-hallottam Rob hangját,kikukucskáltam.
A fiúk szöveggel a kezükben álltak.
Zayn sétált az öltöző fele,próbáltam elbújni,de nem sikerült.
-Ahh-sóhajtott,majd ledobta magát az egyik fotelba.
-Mi a baj?-kérdeztemert láttam,hogy valami nem stimmel.
-Semmi. A második dalnál tartunk,de már nem áll össze. Meg kellett volna kapniuk a dalszöveg,meg kottát,ahogy nekünk is. Elcseszték-mondta Zayn,majd beleivott a vízbe.
Szomorúan néztem magam elé.
Visszament,én pedig írtam egy SMS-t Petrának.
„Unatkozok..Nem állnak össze a dolgok. Mit csinálsz?”
Pár perc múlva egy elég érdekes választ kaptam:
„Két Ecsetfejűvel lógok…Furcsák…És ketten vannak…”
Idiótán néztem magam elé. „Ecsetfejűek?”……..

5 megjegyzés:

  1. Ecsetfejűek ♥ *-* Már tudom is , hogy kik ők, de nem rontom el a többieknek :)) :D

    VálaszTörlés
  2. Szia nagyon tetszik a blogod
    Várom a kövit

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett
    Eddig a 4. És a 11. a kedvencem
    Csak így tovább
    Gyorsan a kövit

    VálaszTörlés
  4. ecsetfejűek :$ tudom kik :D Várom már
    Következőőőőőőőőt

    VálaszTörlés
  5. Sziaszia.!
    Ez a rész is roppant jó lett, és már várom hogy kik azok az ecsetfejűek.:Đ
    Am van egy kis meglepii a blogomon, remélem nem gond;) http://sohanennezzvissza.blogspot.hu/

    VálaszTörlés