2012. augusztus 10., péntek

Első díj! *-*


Sziasztok!

Nemrég megkaptam a blogom első díját HeyJustMe-től! Köszöntet érte! És nektek is köszönöm,hogy olvassátok a történetemet!
Nagyon nagyon jól esik!

-Kérdések:

1. A One Directionon kívűl ki a kedvenc bandád/énekesed/énekesnőd ?   Imádom még a Jedwardot,és a Big Time Rusht.
2.Mi a kedvenc kajád? A pizzát mondanám.
3.Phinies&Ferb vs. Spongybob ?:D Haa muszáj választanom,akkor inkább SpongeBob.
4.Mi a kedvenc filmed? Utazás a rejtélyes szigetre,magyar filmek közül pedig a Made in a Hungaria.
5.Soportólsz valamit? Ha igen, mit? 6 éve táncolok,nem versenyszerűen csak hobbiból. Nem tudom,hogy az sportnak számít-e..-
6.Miért kezdtél el írni?:)  Hülyén hangzik,vagy nem hangzik hülyén,de pontosan nem tudom. Elkezdtem kigondolni a története,és úgy gondoltam,hogy megosztom a nagyvilággal. Amúgy a 2 blogom sztorija össze volt fűzve,de rájöttem,hogy egyszerre nagyon zavaros lenne,és így inkább leírtam külön-külön.
7.Mi a csengőhangod?:DD Big Time Rush-WooHoo
8.Honnan jön ihleted? Zenehallgatás közben szokott elkapni az ihlet. De nagyából a sztorit már kigondoltam a fejemben.
J
9.Melyik tagba mit szeretsz a legjobban ?Louisban egyértelműen a humorát,Liamben a kedvességét, Harryben a fürtjeit,és a perverzségét,Niallben az akcentusát,és Zaynben? Zaynben nem is tudom mit szeressek.. :P Talán a hangja,ami különleges neki..
J
10.Hogy képzeled el magad 5 év múlva?:) 5 évvel idősebbnek..  :P Nem tudom.. Nem szoktam rajta gondolkodni..


Remélem jól válaszoltam,és semmit sem rontottam el! :D
Nagyon ,nagyon köszönöm még egyszer!
Puszii *-*

4 megjegyzés:

  1. :) kövi rész mikor jön??

    VálaszTörlés
  2. Nekem is a WooHuu a csengő hangom ;) :D Mikor jön a kövi rész?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valószínűleg holnap,vagy holnap után. Már elkezdtem írni. :)

      Törlés
  3. Vár rád egy kis meglepi itt is:
    http://mylifewithonedirection.blogger.hu/
    :D :D Nézz be!

    VálaszTörlés