2012. augusztus 11., szombat

Máásodik díííj!


Sziasztok emberkék!

Most sem egy új részt hoztam. Sajnos. Annál jobb!
Ez a blogom megkapta második díját is, http://mylifewithonedirection.blogger.hu/
ß blogtól.
Nagyon szépen köszönöm!




-11 dolog rólam:

1. Kedvenc bandám az 1D & a Jedward.
2. Két blogot írok.
3. 6 éve táncolok.
4. Szőke a hajam.
5. Nincs kedvenc színem.
6. Nézem az Olimpiát.
7. Totális idióta vagyok. :D De élvezem.
8. 2 Twitterem van.
9. Kedvenc kajám a pizza.
10. Van legjobb barátom.
11. Jobban szeretem a pörgős számokat,mint a lassúkat. Akkor is,ha szomorú vagyok.
J


-Kérdések:



1. ha lehetne, egy kívánságod mi lenne az?? Az,hogy legyen egy bátyám. :D

2. Harry Potter vs Alkonyat?? Egyiksem. Nem szeretem egyiket sem.

3. Budapesti vagy? Ha nem akkor melyik városban laksz? Nem vagyok Budapesti. Rádásul nem is városban lakom,hanem faluban. Egy eldugott völgyben,Fejér megye közepén,Tabajdon.

4. Mi a kedvenc könyved?  Amanda és a detektívek. Még nagyon régen olvastam,de akkor nagyon megtetszett.

5. Mit szeretsz a 1D-ben? Mindent! A hangukat,a személyiségüket..Azért nagyon helyesek is,de nem a külső a lényeg.

6. Hol látod magad 10 év múlva? A médiában műsorvezetőként. Elég merész álom,de jó lenne,ha teljesülne.

7. Hova szeretnél mindenképen eljutni az életben? London,Los Angeles és Róma.

8. Mit gondolsz miben vagy különb, mint a többi ember? Nem  is tudom. Amivel biztos,hogy kitűnök az a hülyeségem. :D

9. Mi volt a kedvenc meséd mikor kicsi voltál? Hupikék Törpikék. :D

10. Ki a kedvenc magyar sztárod? Fluor,és az AFC tagjai.

11. Shakira vs Lady Gaga? Lady Gaga.

Tudom,hogy most kéne megjelölnöm embereket,de sajnálom ez a lánc most megszakad. Tervezek (majd a későbbiek folyamán),egy blogversenyt,és nem akarom,hogy teljesen „kiderüljön”,hogy melyikek a kedvenc blogjaim. Szóval majd a blogverseny után. De erről,még később! J Új rész pedig,holnap,vagy holnapután.

Köszönöm mégegyszer,és pusziii!
@LadyBirdStory

1 megjegyzés: