2012. augusztus 6., hétfő

11. fejezet-Húúhaa...!


Regina

  -Kendall!-kiabáltam kétségbeesetten.
-Mi az Regi?-jött oda egyből Kendall.
  Ránéztem. Teljesen le volt sokkolódva. Ahogy én is.
-Valamit csinálnunk kell!-rázta meg a fejét Kendall.
   A szivecske,amit mécsesekből rakott ki Kendall kigyulladtak. Égett az étterem előtti rész.
-Fiúk,fiúk!-rohantam a hátsó bejárathoz,hogy szóljak a pincér srácoknak.
-Mi az?-jött ki a szőke gyerek.
-Öööö..Izé..ég a bejárat-dadogtam.
-Dave, gyere!-kiabált a fiú.
   Mind a két pincér kirohant a bejárathoz.
-Hozzatok vizet!-kiabált Kendall.
Nem volt durva a tűz. Még az elején észrevettük.
  -Szóljunk a tűzoltóknak-próbáltam ötletet adni.
-Ezért?-mutatott Kendall a mécsesekre.-Nincs értelme!
   Arrébb álltam. A fiúk elkezdték oltani a tüzet,kisebb nagyobb sikerrel.
Néhány faágba is belekapott már a tűz.
  -Mostmár hívhatod őket-nézett felém Kendall.
-A mobilom bent van-tártam szét a kezemet.
-Itt az enyém. A farzsebemben van,vedd ki.
  Először kicsit döbbent képet vágtam,majd kikutattam a telefont.
Gyorsan Kendall kezébe nyomtam.
   3-4 percet beszélt a tűzoltókkal.
A két pincérnek (közben kiderült,hogy Dave,és Jhonnak hívják őket) sikerült féken tartani a lángokat.
  -Ez jó!-mondta Dave. –Az épületet még nem érte el!
Kb. 5 percen belül már a tűzoltók is a helyszínen voltak.
Nekik hamarabb ment a tűzoltás.
  Kérdezték,hogy mi történt.
  -Óvatlanságból történt minden-magyarázta Kendall.-Mécsesek voltak itt,amiket elfelejtettünk elfújni.
-Maguktól nem gyulladnak ki-rázta a fejét a tűzoltó.
-Pedig így volt-erősítettem meg azt amit Kendall mondott.
Dave és Jhon is bólogatott.
-Furcsa-jegyezte meg a pasi,majd továbbment.
-Azért örülök,hogy nem történt nagyobb baj-sóhajtottam fel.
-Csak várd meg,amíg a tulaj megtudja-vakargatta az állát Dave.
-Uhm-fintorgott Jhon.
-Hát ezt nem így terveztem…-mosolygott kínjában Kendall.-Fiúk,ez hülyén fog hangzani…de..Tudtok adni valami ruhát-nézett magán végig Kendall.
     A famerja kiszakadt,az inge tiszta korom volt.
-Háát..-kezdte Dave.-Én esetleg egy felsőt tudok adni.
-Az is jó lesz ,köszi-mosolygott Kendall.
   Kendall és Dave bement a felsőért. Jhon és én pedig kint maradtunk.
-Gondolom jártok..-mondta kicsit savanyúan Jhon.
-Öööö…Igen-dadogtam.
 Habár még nem volt hivatalos,mégis jobb volt azt mondani,hogy „Igen”.
-Ahha…Értem..Mindegy..Tovább jó szórakozást,jó éjt-köszönt,és elment.
Abban a pillanatban lépett ki az ajtón Dave,és Kendall.
-Cuki a felsőd-nevettem Kendallen.
   Egy zöld felső volt rajta,amire az volt írva,hogy „Bad Boy”.
-Tudom-karolt át.-Köszi mindent Dave.-A felsőt majd visszajuttatom. Segítsünk még itt valamit?
-Nem kell,menjetek csak.A tulajt már felhívtam,pár perc múlva itt is lesz-válaszolt a fiú.
-Biztos? Akkor tehetünk érted valamit?
-Hát…Lehet,hogy nagy kérés..De a húgom hatalmas Big Time Rush fan. Állandóan titeket hallgat,onnan ismerlek téged is-bökött Kendall fele.-Esetleg annyit megtehetnétek…vagy megtehetnél,hogy egyik nap átjössz hozzánk egy kicsit. Biztos nagyon örülne neki-mosolygott Dave.
-Persze!-vágta rá Kendall.-Ha a többiek nem is,én átmegyek..Mondjuk holnapután?
   Dave elkezdett mosolyogni.
-Remek lenne.
  Telefonszámot cseréltek.
-Jó éjt Dave!-köszüntünk el.
  -Sziasztok! További jó szórakozást..De lehetőleg mást ne gyújtsatok fel-kacsintott.
Már épp indultunk volna mikor észbe kaptam.
   -A mobilom-tapogattam a zsebeimet.
-Bemegyek érte-engedett el Kendall.
-Itt van-nyújtotta felém,miután kiért.
-Egy nem fogadott hívás-olvastam.-Liamtól?!
-Óóó..de kis elfoglalt vagy-fogta meg a kezemet Kendall.-Visszahívod?
-Ha nem baj…-mosolyogtam felé.
-Hívd nyugodtan-bólintott Kendall.
  Tárcsáztam Liam számát. El nem tudtam találni,hogy mit akart.


Petra

   Gyorsan visszamentem Louishoz. Amikor visszaértem a szobájukból jött ki.
-Harry már alszik?-kérdeztem suttogva.
-Nem,TV-t néz-válaszolt.
  Elindultunk. Már majdnem ott voltunk az első ajtónál,mikor hirtelen „megszólalt” a lelkiismeretem.
-Louis-fogtam meg a csuklóját.-Nem gondolod,hogy ezt nem kéne csinálnunk?
-Nem gondolom..Miért?
-Csak azért ,mert ezekkel az emberekkel két hónapon keresztül össze leszel zárva..És…tudod…
-Figyu,baby-fogta meg a fejemet.-Nem azért gyalogoltam 2 km-t,hogy ne csináljunk ezekkel semmit. Amúgy meg..Nem fognak haragudni..Ha meg igen,így jártunk..Mi itt leszünk egymásnak-mosolygott felém,és egy puszit nyomott az orromra.
-Jó..Csináljuk!-sóhajtottam.
  Bementünk az első szobába.
Kék színű fal. Két kisebb szőnyeg. De sehol senki.
  -Ez ki szobája?-kérdezte suttogva Louis.
-Nemtom..keress valami jellemzőt..-adtam ötletet.
-Két napja ismerem őket…Kössz-forgatta a szemeit Louis.
-Mindegy. Fiú szoba és kész..Nos, mit csináljunk?
-Női tusfürdő!-kiáltott fel Louis,és kivette az egyik zacskóból a rózsa illatú tusfürdőt,és az illető ágyára nyomta.
-Húúú..De lány szag vaaan!-mondta miután végzett.
-Louis..szaga csak a..
-Szarnak van..Tudom..Akkor lány illat..De a szag jobb szó –állapította meg Louis.-Itt végeztünk is… Totáál lány ILLAT van-hangsúlyozta.
   Gyorsan a második szoba felé vettük az irányt.
James és Halston szobája. De ma kivételesen Jessie is ott aludt.
  Louis egyből Jessie felé vette az irányt. Én kikaptam a zsebemből a rúzsomat,és Jamesre kezdtem el firkálni. Bajszot,szakállat,szemöldököt meg a száját is „kicsinosítottam.”
  A sötét szobában nem sok mindent láttam. Egyszer csak azt éreztem,hogy valaki megfogja a derekamat.
-Végeztem-suttogta a fülembe Louis.
  Bólintottam,majd Halston fel mutattam. Louis a kezembe nyomott valamit,és ő is Halston felé mutatott.
Nem láttam a sötétben,hogy mi az,ezért visszaadtam Louisnak.
  Odament Halstonhoz. Pár percig ott álltam,majd mikor láttam,hogy elindul felém,az ajtóhoz botorkáltam.
-Mi volt a kezedben?-csuktam be az ajtót.
-Pillanatragasztó!-lóbálta kezében az üres dobozt.
-Elmebeteg…-forgattam a szemeimet.-A hajukat ragasztottad össze,igaz?-kérdeztem.
  Louis hevesen bólogatott.
Megráztam a fejemet,majd mentünk tovább.
   Egy újabb üres szoba.
  -Ez Kendallé meg Carlosé!-böktem a földön heverő ruhák fele.
-Honnan tudod?-kérdezte Louis.
-Mert ezek voltak tegnap Kendallen-állapítottam meg.
-Milyen jó megfigyelő vagy-sétált hozzájuk közelebb-És tényleg! Akkor itt a…?
  Bólintottam,mert tudom,hogy mire gondolt. Vízibomba.
Ha olyan sebességet hoznak ma is Regivel,mint tegnap,akkor nem lesz gond.
  Bementünk a fürdőbe,és megtöltöttünk kb. 20-at.
Szépen egyesével felpakoltuk őket az ágyra,majd ráterítettük a takarót.
  -Ez nagyon látszik-állapította meg szomorúan Louis.
-Nem baj-vontam meg a vállamat,és távoztunk.
  A következő szoba Zaynné,és Liamé volt.
Sóhajtottam egyet. Liamot nem volt szívem megszivatni,ő mindig is annyira jó volt hozzám. Zayn lett volna kedvem,de ő ma nagyon el volt kenődve.
  -Laza lesz-suttogta alig hallhatóan Louis.
Tárcsázta Regit,és gyorsan le is rakta.
   Nyilván Regi vissza fogja hívni őt,és erre felkelnek. Ez még nem durva.
  Niall jött. Manócskánk nyakig be volt takarva. Louis egy gyors mozdulattal lekapta róla a takarót.
-Louis!-fordultam gyorsan el,mert Niall anyaszült meztelenül aludt.
-Jól van..Nyugi, visszatakarom..De a hasa maradhat?
 Visszafordultam és bólintottam. Niallhoz terveztük az alkoholos filcet.
„A kockás hasa? :D Persze.. Imáádoom”-firkáltam rá Niall hasára,válaszolva ezzel Louisnak.
„Nekem is kockás”-írta,és felhúzta a pólóját.
„Nialleré jobb
” –és ezzel be is telt Niall hasa.
  Louis még „kidíszítette az arcát,a kezét meg a lábát,majd kimentünk.
-Nem hagytunk ki senki,igaz?-kérdezte.
  Megráztam a fejemet. A következő ajtó már azé a menedzserhelyettesé..Vagy kié.
Lementünk a lépcsőn. A fel nem használt dolgokat beraktuk a szekrénybe. Később még jól jöhet.
  -Nézd már!-szólt Louis,miközben a szekrényben matatott. –PartyGyanat-olvasta fel a címkét. Kibontotta a dobozt. Semmiben nem különbözött ez a gyanta a rendestől. Csak abba,hogy ezek nem csíkok voltak,hanem betűk,számok meg szavak.
-Ez de nagy hülyeség-bökte ki Lou.
-Ja-jegyeztem meg.
  Leültünk a kanapéra,és bekapcsoltuk a TV-t. Ekkor Carlos robogott le a lépcsőn,nyomában Logannel.
-Ti még fent vagytok?-kérdezték tőlünk.
-Ahha-válaszoltunk egyszerre.
-Hol voltatok?-kérdezte Louis.
-A játékteremben-mondta Carlos és a hűtő felé ment.
  Logan kukoricát pattogtatott,majd  üdítő és  popcorn társaságában megint elindultak felfele.
-Jó éjt-kiabáltak vissza.
-Nektek is-válaszoltunk,majd Louis a konyhába ment.
-Pop-corn mennyország!-kiabált a szekrénynek.
  Odamentem hozzá.
-Megfigyeltem,hogy Logan honnan veszi ki a kukoricát,és íme-magyarázta.
  Úgy 5-6 doboz sorakozott előttem.
-Király-mondtam és kivettem az egyik dobozból egy sós popcornt.
  Kipatoktattuk,és visszaültünk a kanapéra.
-Néézd! Jedward! Lipstick!-mutatott Louis a TV fele,és hangosan elkezdte énekelni:
  „
She’s got her lipstick on  (Felkente  a rúzsát
Here I come, da da dum     Itt jövök,
She’s got her lipstick on        Felkente a rúzsát
Hit and run, then I’m gone      Üss,és fuss amikor elmentem

Check my collar, body, hey, hey hey…  Hagyj nyomot a testemen

Check my collar, body, hey, hey hey…”  Hagyj nyomot a testemen)

   -Louis..-szóltam közbe.-Az nem „Check my body”,hanem „Check my coller (galléromon)..”-javítottam ki,
-Tudom-vigyorgott Louis.-Direkt énekeltem így.
-Hülye..-ráztam meg a fejemet. Felmehetek fürdeni?-kérdeztem.
-Ahha,én is megyek-kapcsolta ki a Tv-t Louis.
-És a pop-corn?-kérdeztem,ésa tálra mutattam.
  - Segítsd felfalni ! –mondta Louis.
   Visszaültünk a kanapéra,és még fél óráig Tv-ztünk.
-Végeztünk-néztem az üres tálat.-Mehetünk?
  Felsétáltunk a lépcsőn.
-Ha végeztél gyere át hozzánk-mondtam Louis,mert gyanítottam,hogy előbb megfürdik,mint én.
-Okés-vigyorgott Louis.
  Beestem a szobánkba. Gyorsan megfogtam a törölközőmet,és a tusfürdőmet,és elmentem tusolni.
  Kb. 10 perc alatt végeztem. Magamra csavartam a törölközőmet,mert elfelejtettem behozni a pizsimet.
  Kifele vettem az irányt. Reménykedtem,hogy Louis még nincs itt.
Szerencsém volt,és nem volt sehol.
  Gyorsan az ágyamhoz mentem és elkezdtem keresni a pizsamámat. Sehol sem találtam.
Visszadobtam volna a bőröndbe? Az hülyeség lett volna…
Kerestem Regiét,de az övét sem találtam.
  Majd hirtelen bevillant egy ötlet.
  A telefonom után nyúltam.
 -Haló?-vette fel Louis.
-Tomlinson!-kiabáltam.-Gyere át most rögtön!-majd letettem.
  Louis fél percen belül ott volt.
Kezeit hátratéve,kisfiús mosoly bevetve állt előttem.
-Tudom,hogy elvitted őket-álltam előtte még mindig törölközőben.
-Mit is..?-vigyorgott,és közelebb jött.
  Közel voltunk egymáshoz. Túl közel. De ja vum volt. A tegnap este rémlett be. És Louis csak közelebb,és közelebb lépdelt…


Köszönöm a kommenteket,a  szavazatokat! Remélem ez a rész is tetszett. A helyesírási hibákért bocsi.
Ugyanúgy várom a véleményeteket!
Elkészült az új desing is! Mit szóltok hozzá?
J
Most sem tudok mást írni. Kommenteljetek,szavazzatok,iratkozzatok fel redszeres olvasónak!
J
Elértek Twitteren: @LadyBirdStory

6 megjegyzés:

  1. Jedwardos részen besírtam ;D Csak így tovább. :))

    VálaszTörlés
  2. Imádom a másik blogod is rendszeresen olvasom ahogy ezt is a következőőt!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon nagyon nagyon jó lett várom a többit :p
    xoxo

    VálaszTörlés
  4. Kövi mikor jön??

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó!! Siess a kövivel!!

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!

    Bocsi,hogy nem válaszoltok mindenkinek külön-külön.
    Nagyon jól esnek a kommentek,és örülök,hogy tetszik amit "alkotok".
    Most a másik blogomhoz írok új rész (amit holnap rakok fel oda),és csak utána kezdem ide írni. Magyarul 3-4 nap.
    Puszii:@LadyBirdStory

    VálaszTörlés