2012. augusztus 31., péntek

Haaarmadiiik dííj! :)


Sziasztok!  

Újabb elismerésben van részem! A blogom megkapta a hramadik díját is! Köszönet érte Beatrix Birkásnak.

11 dolog rólam:

-Kedvenc évszakom a nyár

-Szeretek muffint sütni *-*
-6 éve táncolok
-Sz
őke a hajam
-Zöld a szemem
-Májusban születtem
-Majd valahol a médiában szeretnék elhelyezkedni
-Nem voltam még külföldön,de L.A-be és Londonba szívesen elmennék.
-Nem játszok hangszeren
-Imádom a kézilabdát
-Nagyon örlök minden elismerésnek
J


-Mi a beceneved? Tegnap ragadt rám egy becenév „Picúr.” De ez még nagy új „név.” :P :D
-Van állatod?! Ha igen milyen fajta? Nincs kisállatom.
-Hányadikos vagy? Most megyek 8.-ba,
-Kedvenc banda a 1D-n kívül? Jedward
.
-Kedvenc színészn
ő/színész? Kendall Schmidt.
-Kedvenc tantárgy (Ha van perszeee)? Nagy kedvencem nincs,de az angollal egész jó „barátságba” vagyok.
J
-Kedvenc szín? Zöld,sárga.
-Kedvenc sorozat? Nincs.
-Melyik megyében laksz? Fejér megyében.
-Bármilyen kedvenc dal? Jedward: Young Love

-Mióta blogolsz? Idén júniusban kezdtem el írni a másik blogomat.
J


És bocsánat,de megint nem folytatom a láncot,mert mint már említettem,a blgoversenyre „gyúrok”.

1 megjegyzés: