2012. október 8., hétfő

23./1.- "Vigyél vissza a '69-es San Franciscoba.."♥


Sziasztok!

Holnap lezáródik a szavazás. Zayn,valamint Niall vezet. A véleményetekre ezzel kapcsolatban még mindig várom a véleményeteket. Nem baj,ha már egyszer leírtátok,írjátok le mégegyszer. Az el
őző részhez,ugyan csak 12 komment érkezett,de hoztam az új részt. A következő 13 komment után. J
Köszönöm az eddigi véleményeket,gondolatokat is. Most is várom ezeket. Twitteren is elérhet
ő vagyok: @LadyBirdStory.
Puszi,és jó éjt. *-*


Petra

   Egy rádiós interjúra mentünk. Kendall,és Niall ellátott a hasznos tanácsaival,majd bementünk.
Egy 30 év körüli n
ő,és egy vele egyidős férfi fogadott minket.
Jasmine,és David,a két m
űsorvezető.
    -Hello mindenki,David vagyok,ahogy már megszokhattátok,innen San Franciscóból. A mai délután két híres banda tagjai jöttek el hozzánk,valamint egy bájos hölgy is. Na jó nem titkolózóm, Kendall,Niall,ésPetra teszi ma tiszteletét nálunk-vezetett fel minket David.
-Helló mindenki-köszönt Niall.
   -Nos,én úgy gondolom,hogy nem húzom,meg nem cs
űröm csavarom a dolgot. Petra áruld el nekünk,mi van köztetek Harryvel?-kérdezte Jasmine.
Az els
ő kérdés egyből nekem szól. Nyeltem egy nagyot,és őszintén bevallottam:
    -Semmi sincs közöttünk. Vagyis,csak barátok vagyunk.
-Igen ezt a választ vártam-bólintott Jasmine. –És közted meg Niall között?
-Szintén semmi. Nagyon jó barátok vagyunk.
-Ezen   a képen nem úgy látszik-mutatott felém egy képet,amin Niallal voltam,ma reggel.
    -Félre ne értsétek,ez egy baráti ölelés volt-próbáltam tisztázni.
-A legjobb csaj barátom. Imádom. Mintha a n
ővérem lenne. De semmi több-mondta Niall is.
     -El
őbb vagy utóbb úgy is minden kiderül-nézett pimaszul  David.
        -És veled Kendall,mizu? Láttuk a képeket. Ki ez a sikeres hölgy?-a képek a Hollywood feliratnál készültek.
-Óóóó…Hát igen
ő a barátnőm. De ez még nem hivatalos.
-Értem-zárta rövidre Jasmine.
    Majdnem egy órán keresztül beszélgettünk még.
Végül az interjú után a busz felé vettük az irányt.


Regina

     -Gáz van-fogadott minket Clar. –Tegnap a stadion kigyulladt,és most használhatatlan állapotban van. A mai koncert elmarad-közölte velünk.
-És mégis mit csináljunk?-kelt ki magából Harry.
    -Holnapra szerzünk egy másik stadiont-nyugtaott le minket Rob.-De hol van Jon?
-Elment interjúzni  a többiekkel-mondta Louis.
-És mégis mi történt? Vagy,hogy történt?-kérdezte James.
-Nem tudjuk. A rend
őrség semmit nem mondott. Keresünk egy másik helyet,ígérem-mondta Clra,és elmentek.
Tanácstalanul visszamentünk a buszba.
   -Gond van Regi-húzott be a fürd
őbe Harry.
-Mi történt már megint?-kérdeztem t
őle.
-Petra tegnap Carlossal aludt. Én félek-mondta halál komolyan Harry.
-Tudom,és? Mit csináljunk vele?
-Nem tudom,én szeretem és..Nem akarom mással látni. Esetleg még Niall,vagy Lou. De mással  nem.
-Nyugi Harold. Veled alszik,vagy nem?
-De…Amit szintén furcsának tartok,mert egész délután nem nagyon kereste a táraságomat. Regi segíts!-láttam Harryn,hogy szörnyen kétségbe van esve.
-Nyugodj már le-öleltem meg.-Figyelj. Ma este úgy is elmegyünk bulizni. Hívd  el
őt,viselkedj vele kedvesen.
-Megpróbálok-mondta Harry.
Kimentünk a  fürd
őből. Mindenki a nappaliba volt.
   -Ma este aki akar eljöhet a ’69-be-fogadott minket Carlos.
-Az mi?-kérdeztem.
-Egy bár. Kaptunk men
ő szerkót. De  aki nem akar menni,az Logannal,és Jamesszel megy. Diszkóba mennek.
-Nem,én megyek veletek.
-Én maradok itthon-mondta Liam.
Valami nem stimmelt vele a napokban.
Beszélni szerettem volna vele,de megjöttek Petráék.
     Közöltük velük,hogy a koncert elmarad,mert leégett a stadion.
Mindenki nekiállt telefonozni,TV-zni.
     Ez így ment este nyolcig. Majd elkezdtünk készülni a bulira.
Piros pöttyös szoknya,fekete kis cip
ő,felkontyozott haj,átkötve egy szalaggal. Vicces, színes ingek,és nyakkendők,menő cipők.
    Elkészültünk,majd bevetettük magunkat az alkonyatba. Kendallel elmentünk egy sétányra megnézni a naplementét.
-Milyen napod volt?-kérdezte.
-Elment. Habár már most elfáradtam-nevettem.
-Kérsz egy energiával teli ölelést?-mosolyogtt rám.
-Igeeen-bújtam oda hozzá.
-Bírni kell az estét. Petrával mizu?
-Ezt,hogy érted?
-Hát,hogy alakulgattak-e Carlossal?
-Nincs közöttük semmiféle alakulgatás. És ne is legyen-mondta szigorúan.
-Miért?-kérdezte félénken Kendall.
   -Petra nem illik Carloshoz,vagyis… Na,jó neked elmondom. Harry oda-meg vissza van Petráért,és nem akarja
őt mással látni.
-Igen,ezt én is tudom. De neked,ehhez nem sok közöd van…-hümmögött Kendall.
-De van közöm hozzá! Harry,és Petra is a barátom,és Harrynek segíteni fogok-álltam ki magamért.
-Jó,nyugi,ezen ne vesszünk össze-fogta meg a kezemet.
-Jó. Mehetünk?-kérdeztem.
-Persze-mondta Kendall,és elindultunk a többiek után.


Petra

    Harryvel egész nap kerültük egymást. Viszont este odajött hozzám,és megkérdezte,hogy leszek-e a párja.
   Ijedten gondoltam bele a dologba,de ránéztem Niallre,aki bólintott,így hát belementem.
Eléggé fagyott volt közöttünk a leveg
ő.
   Majd mikor már mindenki elindult,Harry megfogta a kezemet,és a sor végére rántott minket.
     -Sajnálom a reggel miatt. Csak álmos voltam…-mondta szomorú hangon.
-Megbocsátok. Mert szeretlek-öleltem meg.
-Amúgy nagyon csinos vagy-dícsért meg.
-Köszönöm-mosolyogtam felé.
    Még mindig nem volt közöttünk teljesen sima a dolog,de próbáltuk oldani a feszültséget.
    -Nagyon elvonultatok-jött oda hozzánk Louis.-Ne most bontakozzatok ki-nevetett.
-Vicces vagy-mondta Harry.
Így sétáltunk pár percig,majd odajött Niall is.
    -Petra…Gyere egy kicsit-mutatott felém.
Már odaértünk a bárhoz,így hát kint maradtam Niallel.
-Mit szeretnél?-fontam össze a kezemet a nyaka körül.
-Majd azért táncolsz velem is?-kérdezte félénken.
-Persze,az els
ő tánc a tiéd-fogtam meg a kezét.
   Megittunk pár sört,ilyen régi ’69-eseket,néhány üveg wishkyt. Jó volt a hangulat.
-Táááááncoooluuunnk?-kiabált bele a fülembe Niall.
    Erélyesen megfogtam a kezét,és behúztam a tánctér közepére. Jó kis,bulis rokcys zene ment. Elkezdünk összevissza ugrálni. Nagyon jól éreztem magam vele. Majd egyszer csak  hirtelen hátrafordított Niall,és meglökött. Akkor még nem tudtam,hogy miért csinálta ezt. Rá néhány századmásodperc múlva viszont kiderült. Harry karjaiban voltam. Finoman végighúzta a kezét a combomon. Az érintését
ől kirázott a hideg. Felcsúsztatta a kezét a derekamra,és szenvedélyesen belenézett a szemembe. Magához húzott,és az arca egyre közelebb került az enyémhez. Egy újabb szenvedéllyel teli pillanat.
    Majd egy lövéshez hasonlító hangot hallottunk. Kitört egy üveg. Sikítozás,pánikba esés. Mindenki elkezdett jobbra-balra futkosni.
    A szememmel Niallékat kerestem,de nem láttam
őket. Megszorítottam Harry kezét,és a hátsó kijárat felé mentünk.
    Egy elhagyatott utcára érkeztünk. A meleg nyári leveg
őből mélyet szippantottam,majd szorosan Harryhez bújtam.
-Félek-suttogtam a fülébe.
Más nem jött ki a hátsó kijáraton rajtunk kívül.
   -Most annyit tudunk tenni,hogy várunk-ültünk le a járda szélére.
A táskámat is bent hagytam.
-Azért elég hirtelen kijózanodtunk-jegyeztem meg.
Harry csak bólogatott.
Már több,mint 10 perce kint ültünk.
   -Mobil van nálad?-néztem felé,mire megrázta a fejét.
Nagyot sóhajtottam,és ismét odabújtam hozzá.
Az állával simogatni kezdte  a fejemet.
    Rá néztem,mélyen bele a szemébe. Pont úgy,ahogy néhány perccel ezel
őtt.
-Mondanom kell valamit-kezdte Harry.


Regina

   Az iszogatás után elmentünk Kendallel táncolni. Nagyban roptuk,mire lövöldözést hallottunk. Vagyis nagyon arra hasonlított. Egyb
ől leguggoltunk,majd megrohamoztuk az ajtót.
   Az összes többi bent lév
ő embernek is ez volt az ötlete. Ott tolongtunk előtte,közben senki se tudta,hogy mi is történt pontosan.
Petráéket nem láttam.
   Miután végre kiértünk mindenki  megvolt…Kivéve :Harryt,Petrát,és Nialllt…

13 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett :)
    Kövit

    VálaszTörlés
  2. Várom az új részt.

    VálaszTörlés
  3. Petra kivel jön össze?? :)) siess vele.

    VálaszTörlés
  4. Ahhh... Nagyon jó lett. :)) Kövit!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett :)
    petra nial cukik együtt szerintem nagyon jó páros :)
    Regi zayn nem tudom ki szavazott rá de szerintem kendall-el 100szor jobban összeillenek :/ :)
    következőt *--*

    VálaszTörlés
  6. király lett:) kövit!:D

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó lett kövit
    regi zayn :// nekem kendall regi jobban tetszik :)
    Petra nial <3 nagyon jó páros :))

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett gyorsan következőt :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó lett következőt

    VálaszTörlés
  10. Hahó mi van veletek emberek O.O regi nem ilik össze zaynal!! Kendall -Regi <3 :)
    Petra- Nial :/ inkáb petra harry!! *-*
    Következőőt

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó lett
    petra nial Neeeem petra louis
    Regina zayn :// Regi Kendall emberek szavazzatok már kendall-re:D!!
    Következő

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jó kövit

    VálaszTörlés
  13. Nagyon jó lett
    Következőőt :)

    VálaszTörlés