2012. október 1., hétfő

21./3. L.A. Baby♥

Sziasztok!

Új részt hoztam,habár csak 9 komment gy
űlt össze. Az előző rész szörnyű volt,így visszaolvasva,rengeteg dolgot átjavítanék rajta.
Kaptam visszajelzéseket,hogy ki kivel illene össze.
Niall-Petra
Harry-Petra
Louis-Petra
Hát mit ne mondjak megoszlanak a vélemények.
A csavar kedvéért,ma egy másik pasit „toltam” be a képbe.
Kendall-Regina
Tökéletes összhangban válaszoltatok.
Egyenl
őre,most nincs változás…Egyenlőre…
Az utolsó nap L.A.-ben,holnap indulás! Mostmár tényleg… :)
Túl vagyunk  a 4.000 megtekintésen.
J
A következ
ő rész, 16 komment után.
Jó olvasást!
J

Petra

Odasétáltam az ajtóhoz,és kinyitottam.
-Carlos!-kiáltottam fel.
-Igen…Én.. Vagyok az. Kendall Regivel alszik a szobánkba,úgyhogy én már ott nem férek el. Itt aludhatok?-kérdezte meg.
Felmértem. Egy szál alsónadrágban.egy törölköz
ővel,meg egy pappírral a kezében érkezett.
-Hát,gyere-nyitottam ki jobban az ajtómat.
A laptopom az ágy közepén  hevert. Carlos nemes egyszer
űséggel átmászott az ágyon.
-Kicsim,ki az ott?-hallttam anya hangját.
Carlos idegesen pillantott rám.
-Az Anyukám-suttogtam neki.
Carlos bólintott.
-Csókolom Petra Anyukája-köszönt neki.
-Szia Petra haverja..Vagy pasija-köszönt vissza Anya.
-Nem járunk-ültem vissza a gép elé.
-akkor mit keres a szobádban? Félmeztelenül? Hm?!-tette fel Anya a kérdéseit.
Reginek falaznom kellett,mert otthon,még nem tudják,hogy jár Kendallel.
-Az
ő szobája foglalt,és máshol nincs hely. De nyugi. Amúgy Carlosnak hívják-mutattam be neki.
Carlos megszeppenve ült el
őttem.
-Jó rendben. Úgy is már menni készültem. De mit fogtok csinálni?-aggódott Anya.
-Aludni-jelentettem ki.
-Persze a ti korotokban,csakis alvás jöhet szóba.
-Ne tessék haragudni,gyönyör
ű lánya van,de van barátnőm-hajolt bele a képbe Carlos.
-Jó értem. Akkor is Petra,akármit csinálsz,csak ésszel! Nem zavarlak titeket. Jó éjt.
-Szia Anya. Hiányzol. Puszi-léptem ki.
Kikapcsoltam a gépemet,és az asztalra tettem.
-Van abrátn
őd?-kérdeztem tőle.
-Nincs. De szerintem,Anyukádat jobban megnyugtatta ez,mintha azt mondtam volna neki,hogy facér vagyok.
-Ez igaz-válaszoltam.
-Nem megyünk ki az erkélyre?-állt fel a fiú.
-De,kimehetünk-mondtam,és felálltam.
Az erkélyen még nem voltam. Igazából fel sem t
űnt,hogy van. Pedig volt. Minden szobához.
3 darab napozóágy volt kint,én lefeküdtem az egyikre Carlos,pedig  a másikra.
Felnéztem az égre. Kismilliónyi csillag volt ott.
-L.A. szép éjszaka-kezdte a beszélgetést Carlos.
-Igen,már láttam egypárszor-nevettem.
-Van barátod?-kérdezte félénken.
-Nincs-legyintettem.
-Pedig,én úgy látom,hogy Harry és te…
-Semmi sincs köztünk. Vagyis,igen lehet,hogy van,de az nem fog m
űködni-nyomtam a fejemet bele a szivacsba.
-Ebbe kételkedek. Köztetek jól m
űködik a kémia-ült fel Carlos.
-Lehet,csak a helyzet az,hogy…Nem tudom megmagyarázni. Nem Harryre vágyom-vakartam meg a tarkómat,és én is felültem.
-Pedig amikor ma így csináltatok-fogta meg a kezemet.-Nekem eléggé „annak” t
űnt.
Kihúztam a kezemet,az övéi közül,és csak mosolyogtam felé.
-Te féltékeny vagy-fordítottam oldalra a fejemet.
-És miért ne lennék? Csak nézz végig magadon,utána pedig Harryn,Louison és Niallen..Meg vannak
őrülve érted.
Elkezdtem mosolyogni.
-Édes,vagy…De nem hiszem,hogy összejönnék velük. Ahhoz már túl er
ős a barátságunk.
-Értem. Ja,amúgy itt van egy papír,a holnapi menetrendr
ől-ment be a szobába.
Mikor kijött egy lapot nyomott a kezembe.


2012. Június 1.-San Francisco

10.00-Indulás
17.00-Érkezés
17.40-Interjú (Petra,Kendall,Niall)
18.30-Próba
21.00-Koncert


-Nem gondoltam,hogy én is kapok lapot-mondtam Carlosnak.
-A fontos személyek megérdemlik…-mosolygott.
Felpillantottam a papírból.-Kár,hogy te nem vagy az.. Várjunk,akkor mit keres nálad a papír?!-tépte ki  a kezemb
ől.
-Remélem viccesnek érzed magadat-vittem be a lapot a szobába.
-Carliito mindig vicces-pattant fel.
-Szörnyen-zártam le a témát.
Még beszélgettünk,egy 10-15 percet,miután Carlos,egy elég er
ős kérdést tett fel:
-Mit csinálnál,ha megcsókolnálak?
Köpni-nyelni nem tudtam,nemhogy még válaszolni.
-Meglep
ődnék-suttogtam.
-Ez nem volt valami magabiztos-húzta fel a szemöldökét.
-Jó,lehet,hogy visszacsókolnék. De semmi több.
-Nyugi,nem smárollak le. Ahhoz túl jó vagyok-rakta a kezét a vállamra.
-Hahaha-nevettem gúnyosan felé.
-Amúgy mióta vagy szingli..Ha szabad megkérdeznem?
-Ha már az egész estét végiglelkiztem veled,elmondom. Fél éve.
-És nem Harry volt az?-kérdezte meglep
ődve.
-Na,akkor mesélek neked egy ki „Petra-törit”-nevettem. -16 éves koromig Magyarországon laktam. Ez egy kis ország,Európa szívében. Ott megismerkedtem az els
ő barátommal,akivel egy évig jártam „rendesen”,után próbáltuk távkapcsolatba folytatni,de nem ment. 17 évesen szakítottam vele. Majd megismertem Harryéket. Először,semmi nem volt köztünk.
-Olyan „semmi” volt köztetek,mint most?-vágott közbe.
-Nem. Tényleg SEMMI nem volt közöttünk. Rengetek futó kapcsolatom volt. Talán 10-15. Szörny
ű időszak volt. Utána megismertem egy fiút,aki csúnyán átvert,és négy hónap után szakítottunk. Ez volt fél éve. Azóta Harryvel,hol így,hol úgy,vagyok.
-Én úgy hallottam,hogy több,mint egy éve,megy ez a  „Hol így,hol úgy”.
-Te nyomozol utánam?-nevettem fel.-Jó,lehet,hogy már az elején volt valami,de az csak flört volt.
-Nem nyomozok. Tájékozott vagyok-húzta ki magát.
-Tökmindegy.
-Nézd-állt fel,és mögém sétált.
-Azok ott Harryék. Tuti,hogy rólad beszélnek-mutatott egy teraszra.
-Te ezt honnan tudod?-kérdeztem,és hátrahajtottam a fejemet,ami, pont „beleütközött”  a hasába.
-Férfi megérzés-bólogatott.
-Ha,akarsz odamehetsz hozzájuk..Nem tartalak vissza-mondtam,és felálltam.
-Nem,annyira nem fontos.
-Jó,nekem mindegy. Én mentem aludni. Holnap úgyis hajnalok hajnalán fel kell kelnem.
-Nem,megyek veled-sétáltunk be.
-Holnap már június-feküdt le Carlos.
-Hát ja…-válaszoltam.
Kicsit fura volt Carlos mellett aludni. Nem tudtam,hogy feküdjek,meg ilyenek.
Hál’ Istennek hulla fáradt voltam,és hamar elaludtam.
Utolsó éjszakám L.A.-ben. Holnap irány San Francisco!


Harry

Este kiültünk a teraszra beszélgetni. Louis,Niall,Logan,meg én.
Már éjfél körül lehetett,de nem voltam álmos.
-Ti most jártok?-kérdezte meg Logan t
őlem.
-Petrával? Nem,csak barátok vagyunk-ráztam meg a fejemet.
-Pedig szép pár lennétek-jegyezte meg.
-Lehet-húztam a számat.
Ekkor kijött még valaki az ajtón. Kendall volt az.
-Mir
ől beszélgettek?-tolt hozzánk oda egy széket.
-Petráról. Te,mit gondolsz róla?-kérdeztem.
-Remek csaj. Jó barátn
ő. De én,foglalt vagyok-emelte fel a kezét.
-Hehehe-nevetett Louis.
-De tényleg,ti neem…?-mutogatott felém.
-Nem-ráztam meg a fejemet.
-Amúgy ti együtt voltatok Angliában?-kérdezte Logan.
-Elvittem egyszer randizni. Ennyi.
-És csókolóztatok már?
Erre a mondatra,hirtelen nem tudtam mit mondani.
-Nem válaszol! Mikor smároltatok?-kérdezte Louis.
-Nem smároltunk..Vagyis…Izé..Naaa! jó smároltunk,és itt L.A.-ben.
-Ne szivass! És mikor?-pörgette a kérdéseket Kendall.
-Egyik este. De mondta,hogy többet ilyet nem csinál.
-Tehát nem szerelmes beléd-sz
űrte le a lényeget Niall.
-De veled is smárolt,nem?-kérdezte Logan Louistól.
-Pia hatása alatt voltunk. Csókolóztunk,de már nem emlékszem rendesen rá.
-És te Niall?
-Bébííí?-kérdezte Niall.-Semmi sincs köztünk. Veszettül bírom,nagyon jó csaj. De csak barát.
-Ooo..! Bonyolódnak a dolgok! És miért nem jön össze veletek?-kérdezte Logan.
-Szerintem azért,mert tiszteletben tartja a haverjai érzéseit. Tudja,hogy kinek tetszik,és nem akarja,hogy vita legyen bel
őle.
-Kötöttségek nélkül pasizik. Hiszen szingli-állapítottam meg.
-Amúgy,csak azért kérdeztem,mert az ott az
ő teraszuk. Az meg ott egy fiú-mutatott át az egyik erkélyre.
-Az nem Carlos?-kérdezte Logan.
-De-válaszolt Kendall.
-Na,Nyuszi,akkor holnap beszélgetünk-mondta félhangosan Louis.
Elkezdtünk nevetni.
-És Regivel miújság? ’WhooHoo”-ztatok,és otthagytad?-kérdezte Niall.
-Nem „WhooHoo”-ztunk. Nem akart-mondta elkeseredetten Kendall.
-Vele várnod kell. Mindent átgondol..Ha pasizásról van szó.
-Jó csaj…Az biztos..Jegyezte meg Logan.
-Neeeee!-kiáltottam fel.
-Ugye nem?-kérdezte Louis is.
-De lehet..De havernak a a csajára,nem mászunk rá. Aranyszabály-közölte.
-Ezt nem tudtam-sütötte le a szemét Kendall.
-Semmi..Túlélem! Több millió lány van Amerikába-ütögette meg Logan Kendall vállát.
-Azt hallottátok,hogy James,és Halston szakítottak?-kérdezte Logan.
-Valami kiabálást hallottam-mondta Kendall.
-Halston az a sz
őke hajú szuka nem?-kérdezte röhögve Louis.
-De,az-nevetett Logan is.
-Már épp ideje volt. Nem illenek össze-mondtam.
-Amúgy ja..Szerintem se…-magyarázta Logan.

Ezután kínos csend következett.
-Én mentem,holnap kilencre keljetek fel-mondta Logan-majd távozott.
-Ja,lehet,hogy aludni kéne menni-mondta Niall,és
ő is bement.
Louis is elment,és végül ketten maradtunk.
-Neee!-döbbent le Kendall.
Odamentem mellé.
Carlos és Petrát nézte,akik az erkélyen „enyelegtek”.
Sokat nem lehetett kivenni a fekete alakokból,de annyit biztos,hogy Carlos Petra mögé sétált,és a keze az arcán volt.
-Csókolózni fognak…-suttogta Kendall.
-Kizárt-válaszoltam.
-Miért? Tök romantikus! Holdfény,csillagok,sötét…
-Fogadjunk! A vesztes holnap kikiabál egy mondatot,a közönség el
őtt,a koncerten-nyújtottam felé a kezemet.
-Benne vagyok-ráztunk kezet.
5 percet vártunk,és bámultunk a sötétbe,de semmi. Felálltak,és bementek.
-Háh!-kiáltottam fel.
-De bent smárolhatnak-állította Kendall.
-Arról nem volt szó! Én nyertem!-ugráltam.
-Jól,van kispöcs,mit kiabáljak ki holnap?
-Még nem tudom. Koncert el
őtt megmondom!-válaszoltam.
-Holnap korán kelek,jó éjt-köszönt el Kendall.
-Hogy-hogy? Csak 10-kor indulunk.
-Reggel el akarom vinni Regit valahova…-sóhajtott Kendall,jóéjt kívánt,és elment aludni.
Még pár percig néztem Petráék teraszát,majd bementem aludni.
Reméltem,hogy a szobába se történik semmi.
Elaludtam. Nem is sejtettem,hogy milyen jó lesz a reggelem.



~Szavazz,kommentelj,iratkozz fel,ha tetszett:@LadyBirdStory ~

16 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett következőt

    VálaszTörlés
  2. Jó lett :)
    Még a végén Petra és Carlos összejönnek XD :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon,nagyon jó lett!!
    Kár h csak ennyih komi gyült még össze :/

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó lett :)) kövit!! :DD

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó :) hamar kövit :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyin jó lett hamar következőőt

    VálaszTörlés
  7. Gyorsan kövit
    remélem petra és harry öszejönnek :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon nagyon nagyon szupi lett :)
    (Petra- nial-t) akarom <3 :D
    Következőt :))

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó lett :)
    Kedvencem kendall regi páros olyancukik együtt :)
    De a harry petra páros is nagyon jó
    Kövit

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó lett :)
    Petra niall <3
    Regi kendall
    Következőőt

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó!!!
    Következőt
    Ez a jessi nagyon bekavart de örülök hogy kendall és regi kibékült
    Szerintem petra louis-al joban összeillik :)
    Gyorsan kövit ^^

    VálaszTörlés
  12. Baromi jó lett
    következőtt :)

    VálaszTörlés
  13. Remélem hamar kiderül ,hogy mi lesz zaynel meg azzal a csajjal aki csak úgy lesmároltra xD :D egyébként nagyon jó lett :)) gyorsan kövit :)

    VálaszTörlés
  14. Nagyon jó lett :)
    kövit
    petra carlos O_o :D

    VálaszTörlés
  15. Nagyon jó lett
    petra nial nagyon jó páros :)
    Kendall regi nagyon cuki együtt :)

    VálaszTörlés