2012. október 12., péntek

23./2.-Vigyél vissza a '69-es San Franciscoba!♥


Sziasztok!

Hoztam az új részt. Eléggé „furcsa” lett,mert mikor írtam,hol Niall,hol Harry vezetett. Ezért mindenkit
ől elnézést kérek. J
Az el
őző részhez,kaptam néhány vicces kommentet.

   „Hahó mi van veletek emberek O.O regi nem ilik össze zaynal!! Kendall -Regi <3 :)
Petra- Nial :/ inkáb petra harry!! *-*
Következ
őőt!!”

„Imádom a blogodat. Egy-egy szerelmes jelenet jobban fel van építve,mint egy brazil-szappanopera. Várom  a következ
őt” (Twitter)


Vélemény: Imááááááááááááádom!!!!!!! K*rva jól irsz.!!! És húúúú: MIt mondjak még róla?! A V.I.L.Á.G. L.E.G.J.O.B.B. B.L.O.G.J.A.!!!” (Twitter)

Ezek voltak,a „kedvenceim”.
J De,mindegyiket örömmel olvastam,mert látom,hogy tetszik valakinek az,amit írok.
A következ
ő rész,14 kommenttől. J
Jó olvasást!


Regina

     Ijedten elkezdtem kiabálni.
-Petra! Harry! Niall!-de sehol sem láttam
őket.
     Elkezdtem szédülni. Kendall azonnal elkapott,és kicipelt a tömegb
ől.
Néhányszor megpofozott,hogy egyben vagyok-e még.
    -Keressük meg
őket-fojtottam el a hangomat.
Kendall a kezébe vett,majd elinultunk az utcán.
   -Itt jöhettek még ki-mutatott egy másik ajtóra Lou.
-Van,egy hátsó kijárata is asszem-állaíptotta meg Carlos.
Fájt a fejem,és szédültem. Kétségbe voltam esve.
  -Megtaláljuk
őket,és nyugi semmi nem történt velük..-csókolt meg Kendall.


Petra

    -Már nagyon régóta el szeretnék neked mondani valamit. Lehet,hogy tudod,és biztosan tudod,hogy szeretlek. És most nem az alkohol beszél bel
őlem. Sok mindent átéltünk,mint te,és én…De a jövőben ezeket átélhetnénk „mi”-ként…
    És itt abbahagyta. A sötét utcán két alak t
űnt fel.
Gyorsan felálltunk.
A két személy egyre közelebb ért hozzánk.
A szívem a torkomban dobogott.  A sötét utcán  csak mi voltunk 4-en. Nagyon er
ősen szorítottam Harryt.

Regina

   -Huuuh. Álljatok meg!-hallottuk a hátunk mögül egy hangot. Ismer
ős hang volt.
-Niaaaaall!-kiálltottam fel.
-Jesszus Regi jó vagy?-nézett rám.
-Már jobban. De mi volt ez odabent?

Petra

     Odabújtam Harryhez. Nagyon-nagyon féltem. Odaértek mellénk.
-Hé’ nem tudjátok,hogy merre van itt kocsma?-kérdezte az egy fiú.
-Nem ide valósiak vagyunk-szólalt meg Harry.
    Majd továbbmentek. Hatalmas k
ő esett le a szívemről,hogy csak két részeg ember volt. Elindultunk az utcán. Én szinte már belebújtam Harrybe,annyira féltem. Erősen szorítottam a kezét.
   Persze Harry ki is használta ezt a helyzetet. Folyton ijesztgetett,hogy itt van valaki,valami hangot hallott,és csipkedte az oldalamat,ütögette a vállamat.

Regina

   -Két idióta,egy játékfegyverrel lövöldözött,ami ilyen m
űanyag szarokat lő ki. És eltaláltak egy ablakot,ami betört.
-Menjünk innen-indult el Carlos.
-Kihoztam Harry telefonját,és Petra táskáját. Tényleg
ők hol vannak?-kérdezte Niall.
-Jó lenne tudni…-sóhajtottam.
    Kicsit biztosabban álltam a  földön annak tudtában,hogy nem volt lövöldözés.
Továbbmentünk,a második kijárat felé.
Pár perc múlva megpillantottuk Harry göndör fürtjeit.
Egymás felé rohantunk.
    -Naaagy ölelééés!-kiálltotta el magát Petra.
-Nem néznek hülyének minket-mondta Louis.
   Nagyon örültem,hogy végre megvoltak.


Petra

   Regina,és Kendall elköszönt t
őlünk,és elmentek. A csapat ment tovább. Louis,Harry,Carlos elmentek még a diszkóba Jameséshez.
Én Niallel maradtam.
   -Én még nem akarok hazamenni-néztem felé.
-Én sem. Menjünk el sétálni. Majd vigyázok rád-fogta meg a derekamat.
Olyan furcsán viselkedett ma Harry is,és Niall is.
Elsétáltunk egy játszótér el
őtt.
   -Hintaaa!-kiálltottam fel.-Niall,légyszííí-húztam a játszótér felé.
-Hány éves is vagy?-nézett rám rosszallóan.
-Kilenc?-kérdeztem.
-Ja..Meg még 10…
-Ne csináld mááár!-mondtam,és berángattam
őt.
Leültünk a hintákra.
   -Meglökjelek?-nézett felém.
-Hát,kilenc éves vagyok,már tudok egyedül menni,de ha nagyon szeretnél.
Niall kiszállt a hintából,és elkezdett löködni engem.
    -Ijesztő volt a mai este-jegyeztem meg.
-Csak a   lövöldözés. A többit élveztem.
-Én is-nevettem felé.
Hirtelen megálított. Felálltam,és a szemébe néztem.
  -Miért csinálod ezt velem?-ölelt meg.
-Mit csinálok veled?-kérdeztem.
-Hát ezt…Olyan jó Kendallnek,és Reginek,mert egy pár lehetnek. És nekünk meg szenvedni kell. Hol egy szerelmi sokszögben,hol egy háromszögben.
    -Ne kezdd te is, Niall babaa… Én is tisztában vagyok ezzel.
        Ma estére már elég volt ebb
ől. Valami mégis arra késztetett,hogy cselekedjek.
Megcsókoltam Niallt. Er
ősen,és szenvedélyesen. Hosszú csók volt.
    -Els
ő,és utolsó-mondtam utána.-Mert már nem tudok uralkodni magamon…-sóhajtottam.
Az életem egy brazil szappanoperára kezd hasonlítani…

Regina

    Elmentünk sétálni Kendallel. A mai sokk hatása alatt voltam,még ugyan,de élvezni tudtam az estét vele.
-Szeretlek-suttogta a fülembe.
Egy kis hídnál álltunk,egy aprócska patak felett.
    -Veletek sohasem lehet unatkozni-néztem felé.
-Hát,kérlek szépen ezek vagyunk mi.
Lesétáltunk a patak partjára,és elkezdtünk köveket dobálni bele.
    -Kérdezhetek valamit?-nézett felém sunyin Kendall.
-Igen?-kérdeztem vissza.
-Mit csinálnál,hogyha most felkapnálak,és bevinnélek a patakba?
-Sikítanék-válaszoltam.
-Az még belefér-hajolt oda hozzám,és felvett.
   El
őször nem is gondoltam komolyan a dolog,de miután láttam,hogy tényleg megteszi,elkezdtem üvölteni:
-Te most hülyee vaaagy?-kezeimet átfontam a nyaka körül,a lábammal pedig szorosan szorítottam a csíp
őjét,hogy bele ne tegyen a vízbe.
-Nem vagyok hülye..Egyszer
űen csak szerelmes-mondta és megcsókolt.
Igazán romantikus volt holdfényben csókolózni.
-Fúúúj-kiáltott fel hirtelen Kendall.
Lenéztünk a patakba.
Kismilliónyi béka nézett vissza ránk.
   -Na,a romantikus csókolózásból,ennyi-mondta Kendall,és kifelé vettük az irányt.
Visszamásztunk a  hídra.
    -Mit gondolsz rólam?-kérdezte Kendall.
-Ez milyen kérdés volt?-ültem hozzá közelebb.-Lássuk csak…Kedves vagy,jófej,vicces,romantikus,megért
ő,iszonyúan jól csókolsz,viccesen táncolsz..és szeretnivaló vagy. Soroljam még?
-Nem,kell köszi.
Elhallgattunk. Gondoltam én is megkérdezem:
    -Mit gondolsz rólam?
-Azt,hogy imádnivaló vagy. Nagyon jó barát,megért
ő,szeretetteljes,és habár,egy kicsit makacs vagy,de attól még őrülten szeretlek-csókolt meg.
-Én is szeretlek-öleltem meg.
    Felálltunk,és hazasétáltunk. Otthon,vagyis a buszban  már csend volt. Petra és Harry átkarolva aludtak,Niall és Louis alattuk,Liam egyedül. A többiek pedig még nem értek haza.

Petra

    -Nyugodj meg…Én nem vagyok beléd szerelmes. Vagyis az vagyok,de nem annyira,mint Harry. És te Harryvel összeillesz. Én nem fogok az utatokba állni. Csak maradj meg nekem barátnak-ölelt meg.
    Kiszálltam a hintából. Két hatalmas könnycsepp gördült végig az arcomon.
-Soha nem felejtelek el…Harryvel meg nem tudom,hogy mi lesz. Ki tudja,hogy mit hoz az ég?
    Elindultunk hazafele. Nagyon megérintett az,amit Niall mondott.
Hazaértünk. Elmentem fürdeni,majd lefeküdtem az ágyunkba.
Sokáig nem tudtam elaludni. Kett
ő óra körül,becsapódott az ajtó.        Kinéztem,hogy ki jött. Harry volt az. Elment,ő is megfürdött,majd befeküdt mellém.
   -Idebújsz?-kérdezte t
őlem.
Közelebb húzódtam hozzá. Átölelt,és elaludtunk.
Reggel kiabálásra keltünk.
   -Héé mindenkii! Megjött az apasági teszt eredménye!-kiabált Carlos.
Kikecmeregtem az ágyból. Reggel 9 óra volt.


~Kommentelni,szavazni ne felejts el!~


15 megjegyzés:

  1. Éllati jó.... nagyon tudsz írni! gyorsan a kövit :)xD

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jóóóóó:)
    Niall <3 istenem nagyom jó rész lett:))))

    VálaszTörlés
  3. jújj tök izgalmas!! nagyon jó lett!! nekem tuti nem lenne ekora fantáziám megírni!! gyorsan a kövit!!! :))*-*

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen leírod a romantikus pillanatokat. ez nagyon tetszik . és remélem hogy Petra Harry-vel összejön, és Niall-el nagyon jóba maradnak.:$ és azt is remélem hogy Regi és Zayn között is lesz valami.. igaz hogy Kendall-el nagyon boldog, de nekem jobban bejönne ha Zayn-nel járna.:s de te tudod. én élvezettel olvasom a blogod így is-úgy is.:D hamar a következőt ! imádoooom.♥:D

    VálaszTörlés
  5. annyira izgalmas és annyira jóó <3 gyorsan kövit *_*

    VálaszTörlés
  6. Kendall Regina máshogy nem jó! Petra Harry<3 édesek!

    VálaszTörlés
  7. IMÁDOM. IMÁDOM.IMÁDOM.IMÁDOM. mit mondjak még róla? Jól írsz és fogalmazol...Tetszetőős.xd :P KÖVITT.

    VálaszTörlés
  8. Nagyn nagyon nagyon jó lett!!
    Kendall -Regi imádom <3
    Petra - nial :/ inkább louis *.*
    Gyorsan kövitt

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó lett
    Következőt

    VálaszTörlés
  10. Hát ez nagyon jó lett:)) Niall Niall és még 1000x Niall.
    Olyan jól írsz nagyon tehetséges vagy :D
    :Szabina:))

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó lett kövitt:)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon tuti lett :)
    Következőt
    Kendall regi a kedvencem
    Petra harry <3

    VálaszTörlés
  13. 14 komment nagyonnn jóóó :D
    következőt

    VálaszTörlés
  14. szupiii!!!!!! gyorsan kövit!!!!!! :-)

    VálaszTörlés