2012. október 29., hétfő

26.fejezet-Egy nagy buli után,a meglepetések még nagyobbak.......


Sziasztok!

18 kommentet kaptam,amit nagyon köszönök. Ezt a részt,lehet,hogy kicsit összecsaptam,de siettem vele. Kérdés volt,hogy miért nem szerepel benne Logan,és James. Ennyi embernek nem tudok szerepet adni,de igyekszem. Amúgy most mind a ketten,egy-egy kis részletre benne vannak.
Minden ott folytatódik,ahol abbahagytam. Hát lássuk! :))
Jó olvasást!
@LadyBirdStory

Petra

   Pislogtam párat,majd körülnéztem. Viszont messzire nem láttam,mert egy alvó Carlos feküdt mellettem. HOGY MICSODA? EGY ALVÓ CARLOS?
   Megcsipkedtem magamat,de rájöttem,hogy nem csak álmodom. Egy takaró alatt feküdtem Carlossal,azon a kanapén,amin egyedül is alig férek el.
Finoman oldalba ütögettem,mire kinyitotta szép,barna szemeit.
-Helló…Helló?!-köszönt furcsa hangnemben. –Én meg mit keresek itt?-kiálltott fel.
-Csak csöndbe,drága,mert a fejem kiszakad a helyéről-figyelmeztettem.
-Bocs. Mit keresek melletted?-kérdezte.
-Jó lenne tudni-motyogtam.
Akkor vettem észre,hogy Carlos egyik keze a derekamon pihen.
    -Rajtad nincs ruha?-tűnt fel neki is.
Benéztem a takaró alá. Egy szál bugyi volt rajtam,a melltartó helyett,pedig egy kék pulcsit szorítottam magam elé. Ez feltételezhetően Carlosé.
-Te Jó Isten-dadogtam.
-Úristen! Te bugyiba vagy? És az az én felsőm!-kukkatott be Carlos is.
   Villámgyorsan kiugrottunk az ágyból,magam elé tartottam a takarót,és a nappaliban elszórt dolgokat néztük.
Feltűnően eléggé vaníliaillat volt mindenhol.
-Az a nadrágom-mondta halkan Carlos.
-Az meg a melltertóm-vettem fel a földről.
-Mit csináltunk mi együtt?-ült le mellém.
-Ha tudnám…-motyogtam és a fejemet a vállamra hajtottam.
-Bocs,lehet csak nekem piszkos a fantáziám,de én arra gondolok,hogy…
-Hogy lefeküdtünk,igaz?-néztem rá.
Bólintott.
  -A nagy gáz az,hogy nekem is csak ez jut eszembe.
-Nyugivan-ölelt meg.
Hirtelen leesett rólam a takaró.
   -Te…Jó..Ég…-motyogta Carlos.
Gyorsan visszahúztam magam elé.
  -Nehogy elforduljáá’!-bokszoltam bele a vállába.
-Ezt nem lehetett kihagyni-puszilt meg.
-Ez nagyon bizarr-mondtam,és elkezdtem öltözni.
-Hé,ez mi?-nyúlt Carlos az éjjeliszekrényre.
-Az egy…Óvszer?!-sikítottam fel.
Carlos befogta a számat,mielőtt a többiek is felkelnek rá.
   -Nyugi drága,nyugi.
-Nem vagyok nyugodt-motyogtam a keze mögül.
   Felálltam,és körbejártam a kanapét. Ruhadarabok,kajamaradékok,két sörösüveg,és…
-Bébííí-mondtam teljes elkeseredettséggel.
-Mi történt?-jött oda mögém.
A szőnyegen egy fehér folt volt.
  -Feltételezhetem,hogy ez az,amire gondolok?-szipogtam.
-Úgy érted g…-befogtam a száját.
-Ki ne mondd! Ki ne mondd!-fenyegettem.
Ekkor mocorgást hallottam az ágyak felől.
Ijedtemben Carlosra néztem,aki a fürdőszoba felé lökdösött.
   -Áááá..Nem feltűnő,hogy már megint együtt vagyunk bent-néztem rá.
-Nyugi van,csöcsös-hajolt felém.
-Te vagy a csöcsös-suttogtam neki.
Ekkor kopogtattak az ajtón.
   -Foglalt kiabált ki Carlos.
-Siess,mert ide pisálok-hallottuk Harry (!) hangját.
-Sietek-mondta Carlos.
-Mi a szart csináljunk?-pánikoltam be.
-Szerintem,menj be ide-tolt a zuhany felé.-Majd azt mondom,hogy zuhanyoztál,de bejöhettem-mosolygott teli pofával.
-Olyan eszes vagy!-forgattam a szemeimet.
-Szerintem vetkőzz le,mert a vizet is kéne engedned-tudatta velem.
-Elfordulnál?-néztem felé.
-Nem-vigyorgott.
   Bemásztam a zuhanytálcába,elhúztam a függönyt,és levetkőztem. Kidobáltam a ruhadarabokat.
-Nagyon szexi vagy-hallottam Carlos hangját.
-Hahahahaa. Te kis perverz. De nincs törölközőm!-jutott eszembe.
-Carlos! Siess már!-dörömbölt Harry.-Amúgy kivel beszélsz?
-Itt van az enyém,tegnap bent hagytam-dobta be.
Magam köré csavartam,és kinéztem Carloshoz.
   -Tudod,hogy egy mozdulatomba kerül,és az már nincs rajtad-jött oda teljesen mellém.
-Tudom-suttogtam felé,és az arcunk között már csak néhány centi volt.
   Carlos odahajolt a számhoz,de még mielőtt megcsókolt volna,Harry ismét dörömbölt.
-Engedj beeeee!-visított.
   Csalódottan eltávolodtunk egymástól,én pedig bemásztam zuhanyozni. Carlos kiment,majd rá pár másodperc múlva bejött Harry.
   -Szia édeees-hallottam a hangját.
-Szia-mondtam,miközben megnyitottam a csapot.
   Ha már itt vagyok,akkor gondoltam lezuhanyzom. De a tusfürdőmet sehol sem  találtam.
   -Milyen éjszakád volt? Hamar eltűntetek-mosta meg Harry a kezét.
-Jó. És nem tűntünk el. Hol van a csajos tusfürdő?-kérdeztem tőle.
-Nem,tudom,megnézzem bent-jött közelebb a függönyhöz.
-Nem kell,Harold-mondtam neki.
-Jólvan,na. Kint várlak-mondta csábító hangon.
Nem kellett pár perc Carlos megint a fürdőben volt.
  -Ugye nem mondod,hogy meg is fürdessz?-kérdezte.
-De mondom. De a ti tusfürdőtökkel,mert a miénket nem találom.
-Pasi szagod lesz,és úgy nem leszel vonzó…Hülyeségeket beszélek,vonzó leszel akkor is,ha csirkeszarral fürdessz-zárta be az ajtót.
-Hehehee. Amúgy,hogy jöttél be?-zártam el a csapot.
-Kinyitottam az ajtót,és beléptem?-kérdezett vissza.
-És Harry?-csavartam magamra a törölközőt.
-Visszament szunyálni-válaszolt.
    Magam elé néztem. Tehát Harry végig azt hitte,hogy mellette aludtam?!
-Min gondolkodsz kicsilány-jött megint felém.
-Semmin-vágtam rá.
-Akkor jó-hajolt felém.
-Nem szabad ezt csinálnunk-raktam az ujjamat a szájára.
-Tudom. Csak,rossz,hogy semmire sem emlékszem,pedig elvileg éjszaka az enyém voltál-hadarta.
-Menjünk,ki és takarítsunk össze!-nyitottam ki az ajtót.

Harry

    Megpróbáltam visszaaludni,de nem ment. Kimentem a nappaliba,és bekapcsoltam a TV-t. Elég nagy disznóól volt ott,de nem nagyon foglalkoztam vele.
   Petra,és Carlos feltakarított,közben sokszor egymásra mosolyogtak. Ez nagyon-nagyon furcsa volt.
  Később,mikor már a többiek is felkeltek,Petra még mindig Carlosszal lógott. Egyre jobban fájt,hogy még egy „jóreggelt”-puszit sem kaptam tőle.
Megelégeltem,és odamentem hozzá.
   -Sziasztok!-csókoltam meg látványosan.
-Szia,haver-köszönt Carlos.
-Miről beszélgettek?-kérdeztem.
-Semmiről-mondta Carlos.-Léptem-mutatott a WC irányába.
-Furcsa vagy-húztam magamhoz.
-Miért lennék furcsa?-láttam,hogy megjátszotta magát.


Petra

   -Csak álmos vagyok,édes-pusziltam meg Harryt.
-Ahha..Ezt mivel magyarázod?-húzta elő,azt az óvszert,amit reggel az éjjeliszekrényen találtunk.
-Nincs felbontva. Mit magyarázkodjak?
-Kiesett a zsebedből. Én pedig felvettem. Remélem azt a kupit nem ti csináltátok a nappaliba-nézett rám komolyan.
Nem válaszoltam.
   -Tehát ti voltatok. Remélem lefeküdtél vele-szemeiből eltűnt minden jóindulat.
-Én nem..Vagyis..Izéé-dadogtam.
-Én kiherélem azt a szemétláda g*cit!-állt fel Harry,és egyenesen Carlos felé futott.
-Fiúk,ne verekedjetek!-kiáltottam,de már késő volt.
   Harry,és Carlos ott püfölték egymást.
Liam szétszedte őket,majd mindent elmeséltünk.
  -Szóval nem emlékeztek semmire-állapította meg Kendall.
-Nem-mondtuk egyszerre Carlossal.
-És a szőnyegen van egy fehér folt,valamint az éjjeliszekrényen volt egy bontatlan óvszer-egészítette ki Logan.
-Igen-válaszoltunk.
   -Hahh…Ez nem az amire ti gondoltok-hajolt James oda a fehér folthoz. - Ennek vaníliaillata van. És kizártnak tartom,hogy Carlosnak az izéja…Vaníliaillatú lenne-mondta elgondolkodva  a srác.
-Szerintem nem feküdtünk le-állította Carlos.
-Szerintem sem-tettem hozzá.
-Ahha,és mi a „kurvaanyámba” vagytok ennyire biztosak benne?-kérdezte Harry.
-Nem mondom,el mert még egy jobbost kapok..De biztos-szögezte le a fiú.
-A nők ezt érzik Harry,és én nem érzem. Nem volt köztünk semmi sem-mondtam én is.
-Menjetek a picsába-állt fel Harry.
Mindenki elsétált onnan,egyedül maradtam Regivel.
   -Mi történ valójában?-jött oda hozzám.
-Én nem tudom…Fogalmam sincs…Csak csókokra emlékszem,de másra nem.
-Valahogy érzem,hogy amit mondtatok nekünk,abból nem minden igaz.
-Jól érzed-néztem rá.
   Azt mondtuk nekik,hogy a helyünkön ébredtünk,és utána vettük észre a foltot,a kajamaradékot,és az óvszert.
   -Elmondom. Carlos mellett ébredtem,a kanapén,meztelenül,itt reggel. Semmire sem emlékszem,és a többit már tudod.
  -Éreztem,hogy hazudtok,úgy éreztem!-visított Harry.
   A fejemet belenyomtam a párnába. Már nem is lehetett volna rosszabb.
     Amúgy ma Seattlebe megyünk,ahol elvileg Zayn fog minket várni. 4 napot leszünk ott,ezért hotelben fogunk aludni.

Regina

   A reggelem nem indult gond nélkül. Azzal a fiúval álmodtam,aki az exem,Austin. Az  a srác,akiről már Kendallnek is meséltem. Nem tudtam kiverni a fejemből. Hiányzott.
   Miután beszéltem Petrával,beosontam a fürdőszobába,és felhívtam.
-Szia Édeském! Már vagy ezer éve nem beszéltünk! Hogy vagy?-hallottam meg izgalommal teli hangját.
-Jól vagyok,drága. Te?-furcsáltam,hogy még mindig becézgetett. Habár már négy éve nem láttam,előttem volt az arca.
-Én is jól vagyok. Anyukád már hívott,hogy eszedbe jutottam?-szinte láttam magam előtt,ahogyan  mosolygott.
-Nem hívott. Magamtól jutottál eszembe.
-Ááá! Akkor lelövöm a poént! Holnap megyünk ki hozzátok!-mondta örömmel teli hangon.
Nyeltem egy nagyot,és válaszoltam:
   -Most éppen nem Angliában vagyok.
-Hanem?
-Amerikába turnézok,két bandával-közöltem vele.
-Nem tudtam. De a jegyeket már nem mondhatom le!-esett kétségbe.
-Nyugi,nálunk ellakhattok. Másfél hónap múlva megyek haza-nevettem fel.
-Az még nagyon-nagyon sok idő. És már hiányzol…
-Te is hiányzol nekem. Nagyon szeretnélek már látni-mosolyogtam.
-Jajj,hát ez nem a legjobb hír. Petra is kint van veled?
-Igen.
-Hát ez nem fog tetszeni Codynak-mondta savanyúan.
-Ő is jön?-kiáltottam fel.
-Ahha.
-És a barátnőd is?-kérdeztem szomorkásabb hangon.
-Nincs barátnőm-közölte velem.
Legszívesebben ugráltam volna örömömben.
-Most le kell tennem. Nagyon hiányzol,szeretlek. Szia.
-Szia,Élet-mondta,majd letettük.
  Fájdalmasan,mégis boldogan sétáltam ki az ajtón. Ahol belebotlottam Loganba.
-Te megcsatlad Kendallt! Kendall!-kiabált,mielőtt,én bármit mondhattam volna neki.
-Logan,ő az unokatestvérem volt-próbáltam hazudni.
-Ja,azért hívod őt „drágá”-nak. Meg minden. Ugyanolyanok vagytok Petrával.
-Mit szeretnél?-jött oda Kendall.
   -Regina felhívott valakit,akit „drágának” meg ilyesmiknek szólított. És eléggé édes hangja volt.
-Mondom,hogy az unokatestvérem volt!-próbáltam meg mégegyszer.
-Ne csapjatok ti is tömeghisztit-puszilt meg Kendall,majd távozott.
   3 órán keresztül utaztunk Seattlebe. Semmi élet a buszba. Petrával rajtam kívül senki sem beszélt.
-Ennél nincs rosszabb-szipogott Petra.
-Nyugi van csaj. Van egy jó hírem-ujjongtam.
-Mondjad…
-Találd ki kik utaznak Londonba?
-Nincs kedvem találgatni.
-Austin,és Cody!-kiáltottam fel.
-Komolyan?-szeme megtelt élettel.
-Igen-bólogattam.
-Mikor beszéltél velük?
-Az előbb hívtam fel a fürdőben-mutattam az ajtó irányába.
-Óóóó…Exekkel telefonálgatunk?-huzogatt a szemöldökét.
   Logan pont akkor sétált el mellettünk. Dühösen ránk nézett,majd tovább ment.
-Csak halkabban-csitítottam.

*Később*

Petra látványosan pakolt,én pedig Kendallel ücsörögtem  a kanapén,miközben őt néztük.
   -Szegény csaj-jegyezte meg.
-Te sem szólsz hozzá-néztem dühösen rá.
-Jogos-tűrt el egy tincset a szememből.
-Várod már,hogy ott legyünk?-kérdeztem tőle.
-Nem várom-mondta egyhangúan.
-Miért?-pusziltam meg.
-Mert…Nem..És kész-sóhajtott egyet.
Nem értettem.
Végre odaértünk. Felmentünk a lakosztályba.
   Gyönyörű volt. És a legjobb dolog,hogy a nappali közepén a kanapén,egy ismerős figura ült.
   -Zanyii manóó!-sikítottam,miközben felé rohantam.
-Szia Regiiiii-suttogta a fülembe,miközben megölelt.
Nagyon, nagyon hiányzott.
-Zayn!-jöttek oda a fiúk.
   Körülnéztünk a lakosztályban.
Mindenkinek saját szobája volt,de én Kendallel aludtam.
   Nem bírtam Petra arcát nézni. Utoljára akkor láttam ilyennek,amikor szakított  Codyval.
Odamentem hozzá,de nem szólt semmit.
   Majd hirtelen beszalad a lakosztály közepére,és elkiáltotta magát:
-Hazamegyek Londonba!!!

A következő rész min. 10 szavazat,és 19 komment után!





21 megjegyzés:

  1. Kurva jó lett ez is! Gyorsan kövit. Szegény Kendall <3 :(

    VálaszTörlés
  2. Gyorsan újaaat!! Nagyon imádom!!!! :))))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett! :D Imádom *-* Szegény Harry :( azért kicsit sajnálom. Remélem minden rendbe jön ;) Alig várom a kövit!!

    VálaszTörlés
  4. úristen ez nagyon jó rész volt!! tök izgalmas meg minden!! gyorsan kövit!! *-*

    VálaszTörlés
  5. Huh ez nagyon jó rész volt. *.* szegény Kendall és Harry... :| Gyorsan folytatást!

    VálaszTörlés
  6. Gyorsan kövit úristen az exek lesznek a 2 új szereplő :oo omg :DD siess

    VálaszTörlés
  7. OMG... Nagyon jó. Siess a kövivel!! :D

    VálaszTörlés
  8. Wow... Nagyon jó ez az új rèsz! :) Szegény srácok.. Huh. :D várom nagyon a folytatást! :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon nagyon jó lett kövit! :D

    VálaszTörlés
  10. Uu szegenyek.. kovit koviiit!!

    VálaszTörlés
  11. Naaaagyon jó lett!!! Csajok nagyon gyorsan hozzuk össze azt a 19 komit! :))))

    VálaszTörlés
  12. *.* kövcsiiiit! >.<

    VálaszTörlés
  13. HÁt ez cseszett jo!! :$$$$ nem bánnám, ha film is készülne belöle!! :D Egyébkènt èn mindig nyomtatom a részeket, és füzöm öket össze! :D tudom bolond vagyok... de na..:D XD

    VálaszTörlés
  14. Juj de nagyón jo let

    VálaszTörlés
  15. We want a new part!! :)

    VálaszTörlés
  16. Uuuuuuujaaaaaat :P

    VálaszTörlés
  17. TE ÍRÓNAK SZÜLETTÉL!!!!! :D nagyon tehetséges vagy! Csak így tovább! ;P

    VálaszTörlés
  18. Nagyon fasza rész lett

    VálaszTörlés
  19. Eddig komolyan mondom utáltam plvasni.. na de ez.... mostmár kezdem.megszeretni.. Köszönöm!!!! :)))

    VálaszTörlés
  20. IIIIIIssssssssttttttttttteeeeeeeennnnnniiiiiiiii!!!! De ne már.... szegény Harry :( Kövit!!!!

    VálaszTörlés