2012. október 22., hétfő

25./1.-LoveGuru-Helló Portland!

Sziasztok!

Újabb részt hoztam,de ez most nem lett olyan hosszú,mint az el
őző.
Két részes lesz valószín
űleg.
Kendall és Regi nagyon egy hullámhosszon vannak,Petra,és Harry,viszont inkább megint külön utakon járnak. Elég érdekes ez még mindig..De Petrának végül döntenie kell…
Új szavazást indítottam,lehet,hogy valakinek már felt
űnt. Miután ezt a blogomat befejezetm(és szigorúan csak utána),egy újba szeretnék belekezdeni,ami valószínűleg nem 1D-s,nem nem is BTR-es lesz. Sőt egyik sztárhoz sem lesz köze. Nem kell megijedni,messze van még a „vég”… :D

Jó olvasást!
@LadyBirdStory




Petra

      Regina és Kendall,már vagy 20 perce folyamatosan smároltak. És csak a cuppogást lehetett hallani.
-Ezek mutánsok-szólalt meg alattunk Niall.
-Figyu,beszállhatok én is?-kérdezte Louis.
-Felmegyek-mondta Carlos.
De
őket egyik fenyegetés sem hatotta meg.
   -És mi lesz,ha bedurvul a dolog? Ránk szakad az ágy,Petra!-kiálltott fel Harry.
Felnevettem.
   A busz elindult. Már lehetett vagy hétóra körül is. Regi,és Kendall el volt foglalva magával. Harry visszaaludt. Óvatosan kimásztam az öleléséb
ől,és az ablakhoz mentem.
    Ahol is Carlos állt. Egyre jobban kezdem megkedvelni a srácot. Odamentem hozzá,és  elkezdtünk beszélgetni. A f
ő téma, Regi és Kendallel volt. Majd,mikor „kiürült” ez a téma,Carlos elkezdett énekelni:
http://www.youtube.com/watch?v=lvQf0QfRK6A

    Ismer
ős volt a dal. A refrénnél már én is becsatlakoztam,és együtt énekeltünk. Körbeszaladtunk a buszban,és mindenkit kirángattunk az ágyból. Ez volt olyan 10 óra körül.
-Az állatok..-motyogta Niall.
   Reggeliztünk. Már rég kiértünk San Franciscóból,de újra-és újra énekeltük.
A nap unalmasan telt. Hol Louisszal,hol Regivel beszélgettem. Harryvel megint nem találtuk  a közös hangot,amit tegnap egész nap éreztünk.
     11 óra pedig sok id
ő. Éppen Carlossal beszélgettem,mikor az a bombasztikus ötlete támadt,hogy hívjuk fel Zaynt.
Beosontunk a fürd
őbe,és tárcsáztam a fiút.
   -Haló? Szia Petra!-köszönt Zayn.
-Szia,teee-köszöntem én is.-Hogy  vagy?
-Jól vagyok. Aránylag.
-Na mit történt Zayniii?-kérdeztem.
-Van egy fanatikus rajongó,aki bemászott az ablakomon tegnap. Nagyon komoly a csaj-nevetett fel.-És te,hogy vagy? Melyik eszel
ős barátommal kavarsz?
-Hahaha. Vicces vagy. Jól vagyok. Amúgy itt van Carlos is.
-Ja,és nem mellesleg,ez az egész az én ötletem volt-szólt bele a fiú.
-Nagyon hiányoztok már. Regi,hogy van?-hallottam,hogy a hangja kicsit szomorúbb lesz.
-Hát..Kendallel…-nem tudtam befejezni a mondatomat.
-Jó,értem-mondta szomorúan a fiú.
-De,nyugi van haver. Jobbnál,jobb csajok vannak a koncerten!-vidította fel
őt Carlos.
-Jó. Örülök,ha boldog. Amúgy,ti együtt vagytok. Vagy miért,csak ti hívtatok?
-Miel
őtt még elfantáziálnál rólunk,nem vagyunk együtt. Csak felhívtunk téged,manó-tudattam vele.
- Nagyon köszönöm. Tényleg hiányoztok. Jó volt,hallani a hangotokat,de mennem kell. Aztán csak védekezzetek! Sziasztok!-nyomta ki,még miel
őtt akármit is tudtam volna reagálni rá.
    -A hülye-mondtam,majd elindultam kifele,de Carlos megel
őzött.
-Állj meg!-futottam utána.
-Tii..Mit kerestetek a fürd
őben?-kérdezte Niall,miközben elrohantunk mellette. Hirtelen mind a ketten megálltunk,majd  magyarázkodni kezdtünk.
-Felhívtuk…A….-nem akartam Zaynt mondani,mert még a végén megsértődik,hogy neki nem szóltunk.
-A…….Az unokatestvérét,aki hatalmas BTR  függ
ő-mondta Carlos.
-A fürd
őben?-nem voltunk határozottak,ezért Niall nem nagyon hitt nekünk.
-Igen-mondtam,mjad arrébb sétáltam.
-Az Istenek-nevetett Carlos,majd leültünk a kanapéra.
Senki sem volt ott.
    -Elég bizonytalan vagyok-nyögtem ki.
-Na…A hülye n
ői logika.Miért?-kérdezte Carlos.
-Mert,az egyik pillanatban azt érzem,hogy Harry életem szerelme,a másikban pedig semmit nem érzek. Fel tudod,ezt fogni?-néztem felé.
-Igen,fel tudom fogni. Amúgy csak játszanak veled az érzéseid. De szerintem szerelmes vagy Harrybe. Olyan édesek vagytok együtt.
    Carlos barna szemei tényleg
őszintén „beszéltek”.

Regina

    A világ legjobb napját töltöttem Kendallel. Reggel,nem bírt aludni,ezért elkezdett telefonozni,aminek a fényére felébredtem,és kárpótlást követeltem. Elkezdtünk smárolni. Az egész busz felébredt a cuppogásunkra,és viccesebbnél viccesebb beszólásokat mondtak. Bele-belemosolyogtam a csókunkba.
Utána,mikor már nem bírtuk leveg
ővel,összebújtunk,és elaludtunk.
Petra,és Carlos éneklésére keltünk.  Mostanában eléggé egy hullámhosszon vannak.
Reggeliztünk,majd visszafeküdtünk. Az ágyunk mellett ablakból néztük,az autópályán elhaladó autókat.
Kendall halkan dúdolni kezdett valamit a fülembe.
   -Ez mi,ez?
-Asszem Big Time Rush…Nem ismered a számainkat?-kérdezte.
-Ööö..Nem,miért kéne?-nevettem felé.
-Te valamit kihagytál az életedb
ől.
-Jól van na,nem hallottam még annyiszor
őket-kerestem a kifogásokat.
    Kimásztunk az ágyból,felöltöztünk,majd megint kajáltunk.
Nyugis napnak ígérkezett. A nappaliba Carlos és Petra üldögélt. Megint együtt voltak.
    -Mit csináltok?-kérdeztem,miközben elhelyezkedtem.
-Beszélgetünk-adta a rövid választ Petra.
-Hm… És mir
ől beszélgettek?-kérdezte elváltoztatott hangon Kendall.
-Harryr
ől,és rólam-mondta tök nyugodtan Petra.
-Jól van,drága-mondtam,majd arrébb sétáltunk.
    -Te tudsz táncolni?-nézett rám Kendall.
-Persze. Mit táncoljak?-nevettem fel.
-Rúdtánc?-nevetett Kendall is.
-De hülye vagy-ütöttem meg a térdét.
-Csak vicceltem. Hip-hop?
-Simáán-mondtam,majd elkezdtem ütemesen mozogni.
-Te tanultál táncolni?-kérdezte miután befejeztem a „produkciómat”.
-Igen. Még az általánosba.
-Szép munka. Engem is megtanítasz?-nevetett felém.
-Meg. De nem most,és nem itt. Nincs hely-tudattam vele.
-Most haragszok rád-mondta ravaszul mosolyogva.
-Nembaj. Úgy is meg fogsz bocsátani-lépkedtem oda hozzá.
-Há,ha kapok valamit,talán-mutatott a szájára.
Megcsókoltam.
   -Így már jobb-mondta,majd visszamentünk a nappaliba.
Niall gitározott.. Harry,Louis,Logan és Carlos énekelt.
Kendall is beszállt,mi pedig Petrával hallgattuk.
Majd úgy, este hat körül megállt a busz.
-El se hiszem! Helló Portland!-szaladt ki Louis a buszból.
A másik buszból kiszállt Clar és Rob,aki tájékoztatott minket az estér
ől.


Petra

*Kés
őbb*

    Harry odajött hozzám. Éppen a táskámba pakoltam,mikor hátulról átölelt.
-Vár kint téged valami. Azt szeretném,ha ezt felvennéd ma este.
-Egy ruha?-lépkedtem ki.
   Igen egy ruha volt. Ráadásul nem is akármilyen. Egy gyönyör
ű ruha. Pánt nélküli,menta zöld színű,és néhol voltak rajta flitterek.
-És ezt miért is kaptam?-öleltem meg.
-Mert van egy meglepetésem. Amihez ilyen ruha kell-mosolygot,majd távozott.
   Felvettem a ruhát,kivasaltam a hajamat,és indultunk a koncertre. Ugyanolyan volt,mint az összes többi.
Majd a végén,hirtelen kialudtak a színpadon a fények.
Niall kirohant,odajött hozzánk,és megfogta a kezemet…


~Ha tetszett,írj kommentet,és szavazz. Új rész 16 komment után.~ 



16 megjegyzés:

  1. jajj nagyon jó rész lett!! már nagyon várom a kövi részt!!:)) *-*

    VálaszTörlés
  2. Imádom!!! Nagyon-nagyon jól írsz, ötletes a történet, és a cselekményben is mindig van valami, ami izgalmassá teszi! ;) Khm... azért remélem Niall-ról sem feledkezel meg... xD Várom a kövit! :)

    VálaszTörlés
  3. jajj bakker ez nagyon jó :) gyorsan a kövit xDxD

    VálaszTörlés
  4. Perfekt! :D nagyon jó, siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  5. "Leszakad az ég..Leszakad az ég :OO " xd ...wáháá..kövit! :)

    VálaszTörlés
  6. Következőőőt nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
  7. Gyorsan kövit, nagyon gyorsan!!!!! Bazi jó <3 Kendall <33

    VálaszTörlés
  8. orsan következőt *.*

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó lett kövit :)

    VálaszTörlés
  10. Juuj nagyon jóóó! Remélem hamar lesz kövi :P
    H.Ada

    VálaszTörlés
  11. Szuperjóó Következőt

    VálaszTörlés
  12. Következőt nagyon jó lett kíváncsi vagyok hogy petra mit fog csinálni :D

    VálaszTörlés
  13. Következőt <333

    VálaszTörlés
  14. már csak egy komment kell következőt nagyon jó lett nagyon jól írsz tudod hogy kell izgalmasabbnál izgalmasabb dolgokat belerakni nagyon ügyes vagy :))

    VálaszTörlés
  15. Nagyon jó! :) Várom a kövi részt. :)

    VálaszTörlés