2012. szeptember 3., hétfő

16./1.-Kórház


Sziasztok!

Hoztam egy új részt. Tudom,hogy nem lett a leghosszabb,de most valószínűleg ilyenek lesznek.  Ez a 16. fejezetnek az első része. Rövidebbek lesznek a megszokottnál,de valószínűleg gyakrabban lesznek.  Mivel suli van, elég nehéz lesz összehozni. Azért a véleményetekre kíváncsi vagyok! Kommentek,és szavazatokat várok! Köszi:
@LadyBirdStory


Regina

   Reggel 10.00 körül ész nélkül a kórházba hajtottunk. Harry,Niall,Liam,Kendall,Petra és én.
Engem folyamatosan vert a víz,és a sírógörcs kerülgetett.
Kendall több sebességhatárt is átlépett,hogy „időben” odaérjünk.


Petra

  Beszaladtunk a kórházba. Egyből a recepció felé vettük az irányt. Egy hölgy fogadott minket. Láthatólag neki sem ez volt élete legjobb napja,mert eléggé bunkó volt velünk.
   Mondta,hogy az orvos,most az egyik betegnél,van,de nyugodtan (?) üljünk le a váróban.
Niall körbeszaladt  a kórházban,valami kaját keresve.
Regit Kendall nyugtatta. Elég jól ismertem őt. Rengeteg türelem kellett hozzá,főleg,hogyha ideges.
Harry mind a két lábával dobolt idegességében,de az arca rezzenéstelen volt. Egyedül Liam volt az,aki „éretten” kezelte a dolgot.
Végre megjelent az orvos. Mindenki felállt,és elé sétált.

Regina

   -Zayn Malik,hozzátartozói,igaz?-ezt mindig megkérdezi. Mindenki bólintott,és várta a „hírt”.
Én erősen Kendall kezét szorítottam,Petra Harryét,és Niallét egyszerre.
   -Nos,ma reggel Malik úr felkelt a kómából-hatalmas kő esett le a szívemről-Viszont,a légzésével valalmi gond volt,ezért egy lélegeztetőgépre csatoltuk. Reménykedjünk benne,hogy,az csak sokk volt,a kómából való felkelés után. Már egy fél órája levettük róla,és  most minden jól megy-próbáltam nyugodt maradni,de az orvos folytatta.-Azonban az agyrázkódása akár maradandó sérüléssel is járhat. Valószínűleg egy ideg megsérült,ami egy ritka betegséget váltott ki. Általában ez a betegség születési rendellenesség,vagy 50-60 után jelentkezik. Az epilepszia,úgymond szolid változata. Végtag remegéssel jár.
Nem bírtam hallgatni az orvos komótos beszédét. Ezért közbevágtam:
-És doktor úr,ez mennyire súlyos?
-Ez esetben,mivel az úr énekes,súlyos. Egy műtéttel helyre lehetne állítani.
-Milyen műtét?-éreztem,hogy egyre gyorsabban beszélek. A szívem a torkomban dobogott.
-Hát nem rutinműtét..ez egy 1-2 órás műtét lenne. Az agyban elvágnánk azt az ideget,ami károsult,és így megszűnne a remegés. Jelenleg gyógyszert adunk rá.
-És gyógyszerrel nem lehet megoldani?-kérdezett végre Petra is.
-Hosszú távon nem. Jó lenne minél gyorsabban,mert ez elég sok kellemetlenséggel járhat a betegnél. Még ma,vagy talán holnap lenne rá esély,mert a kóma ideje alatt valamennyit „változtak” az idegek.
    Egyenesen ittuk az orvos szavait. Nagy részét nem értettük,és egyik döbbenetből a másikba estünk,de próbáltunk uralkodni magunkon.
-És van valami akadálya a műtétnek?-kérdezte Liam.
-Egy nagykorú embernek bele kell egyezni a műtétbe. És gyanítom,hogy önök nem nagykorúak-nézett rajtunk végig.
Hirtelen Kendallre szegeződött minden szempár.
  -Én,uram nagykorú vagyok-tolta a ki a mellkasát Kendall.
-Remek. De a műtétbe Malik úrnak is bele kell egyeznie. Valamint beszélek az orvosával is. És mivel látom,hogy Malik úr angol,ez kicsit bonyolultabb lesz.
Végleg elvesztettem a fonalat.
   Kell egy nagykorú,de kell Zayn beleegyezése is. Minél előbb kéne,viszont beszélni kell Zayn orvosával,aki angol,és ez időt vehet igénybe.
Az orvos sarkon fordult,majd elment.
   Tanácstalanul álltunk,és csak ámultuk egymást. Visszaültünk a helyünkre. Igazából nem mondták,hogy elmehetünk,de azt se,hogy maradjunk.


Petra

   Mikor már fél órája ücsörögtünk,hirtelen megpillantottam egy alakot a folyosó végén. Piros nadrágban,és csíkos felsőben. Egyenesen felénk jött. Megveregettem Harry vállát,aki ijedten nézett rám.
Habár Louis volt az,aminek örülnünk kéne,viszont nem a saját lábán jött. Egy ápoló tolta őt közelebb hozzánk..Tolókocsiban..(…)



~Szavazni,és kommentelni,ne felejtsetek el~


3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett :) Mi lesz zayn-el :o ja meg louis-al nagyon siess a kövivel!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Gyorsan a kövivellllllllll!!!

    VálaszTörlés
  3. Jó lett :) Még Meg kell szoknom az ilyen rövidebb fejezeteidet :) Én nem sietetlek , mert egy cipőben járunk :D

    VálaszTörlés