2012. szeptember 30., vasárnap

21./2.-L.A. Baby♥


Sziasztok!

Hoztam egy új részt. 17 (!) kommentet kaptam,az el
őzőhöz,remélem ez is tetszik. Mint ,ahogy gondolom észrevettétek elindítottam egy szavazást.
Nos,ha szavaztál,akkor indokold is meg kommentben,hogy miért illik az a fiú Petrához/Reginához.
Reginél Kendall vezet,Petránál Niall.
Tudom,hogy az el
őző részben Petra Harryvel „kavart”,de nyugi majd kanyarítom a sztorit Niall felé.
Már majdnem túl vagyunk a 4000 megtekintésen. (vastaps nektek)
Ez a rész is,ilyen „átvezet
ő jellegű” lett,mivel már nagyon közel van turné.
ÉS mivel,még most sincs teljesen „vége” ennek a résznek,ezért lesz egy 21./3.-as rész is.
J
Az id
őérzékemet ne nézzétek. Hamarosan „elindulunk” a turnéra. Az L.A.-ben töltött 8 napot,21 fejezeten keresztül írtam le. Próbálom felgyorsítani majd a dolgokat,ígérem. J
Most pedig jó olvasást!
J
Regina

    -Ez gyönyörű volt-szaladtam oda hozzá.
Erősen átöleltük egymást.
A terem egy kis eldugott részébe mentünk,mire Kendall megszólalt:
    -Kérlek ne haragudj rám. Nagyon szeretlek. És szinte,biztos vagyok benne,hogy én vagyok,az apa,de meg fogjuk oldani. Mert erősek vagyunk-ölelt meg mégegyszer.
Az utolsó előtti mondata azért szíven ütött.
    -Hazasétálunk?-fogta meg a kezemet.
-Nagyon messze van a ház. Menjünk kocsival,inkább-mondtam neki.
Mire kiértünk,addigra már késő volt. Mindenki elment.
    -Akkor hívok taxit-mondta,és a telefonjáért nyúlt.
Nagyon örültem,és elmondhatatlanul boldog voltam,mert énekelt nekem. Mégis,feszült volt a hangulat. Semmi élet.
   Haza autókáztunk. A ház,mikor hazaértünk,kifejezetten csendes volt. Jhon és Edward,már repülőre ültek.

Petra

    -Gyere,béjbsz,menjünk-fogta meg Harry a kezemet.
Be kellett látnom,hogy a eléggé,hogy is mondjam..Összemelegedtünk.
Hazafelé,egy csendes utat tudtunk magunkénak.
Hazaértünk,elköszöntem  fiúktól,és mentem a szobámba.
Nem sokszor aludtam a saját ágyamban.
Megfürödtem,és leültem gépezni.
körbenéztem,mik a legfrissebb sztárpletykák.
    „Mi történt velük?”-olvastam a címet. A cím mellett,egy képen Harry,és én voltam.
Azonnal rámentem a linkre.
    „Mi történt velük?
Az  Angliában,még bimbódzó szerelem,már nem látszik. Több szemtanú is volt,hogy Los Angeles utcáin,a megérkezésükkor még kézenfogva sétáltak,de azóta semmi hír a fiatalokról.
Petra,ahogy megérkeztek láthatólag rávetette magát az új pasikra. Kendall Schmidttel látták,egy kávézóban,még múlt héten.
Louis Tomlinson kórházba kerülése után,a lány sok időt tölt Louisszal. Ő hozta haza a kórházból is.
Vagy a másik példa Niall Horan. Nevetve sétáltak L.A. egyik utcáján. Habár Harry is jelen volt,nem mutattak túl nagy érdeklődést egymás iránt.
Egy félreérthető dolog azért van. Lehet,hogy a fiatalok nem alkotnak egy párt,de jóban vannak. Harry,pár napja egy közösségi portálra,egy közös képet rakott fel Petrával. A képhez nem fűzött sok mondanivalót,csak ennyit: „L.A.-i éjszaka…”
Nos,hogy ezt mennyire lehet félreérteni,azt nem tudjuk. Mindenesetre várjuk a további fejleményeket..”
     Elolvastam a cikket. Ha,szépen és egyszerűen akarták volna megfogalmazni,akkor ezt írhatták volna:”Nem tudjuk,hogy mi van közöttük.”
A legnagyobb baj,hogy én sem tudnám megmondani,hogy mi van köztünk.
Gondolatmenetemet,egy videohívás szakította meg.
   Anya volt az. Londonban most 8 óra volt,nálunk pedig éjfél.
Beszélgettünk,hogy mi van velem meg Harryvel,de mondtam,hogy semmi. Kérdezgette,hogy milyen az „amerikai” kínálat,de mondta,hogy nem a legjobb.
    Már vagy egy órája beszélgettünk,mire valaki kopogtatott az ajtómon.

Regina

Felbaktattunk az emeletre. Hirtelen nagy ricsaj támadt.
    -Te is elmehetsz a f*szomba már!
-Ne is mondd! Tudod mennyire elegem van belőled?
-Szemét dög vagy!
-Te is csak szexre vagy jó!-hallottuk a csúnyábbnál csúnyább mondatokat.
    A szavak James szobájából jöttek. A folyosón sötét volt,csak egy alakot láttunk eltávozni.
Magassarkújában végigtipegett a lépcsőn,majd egy hangos ajtócsapódás után távozott.
   -Én is így gondoltam! Csááááááááááááá!-üvöltött még egyet James,és magára csapta az ajtót.
-Ez ugye nem Halston volt?-kérdeztem tőle.
-Nem tudom…-nézett maga elé a fiú.
-Hát akkor én mentem…-lépdeltem arrébb.
-Akkor nem békülünk ki?-fogta meg a kezemet Kendall.
    -Ha most megcsókolsz akkor kibékülünk,ha nem…-és itt abbahagytam.
Vártam,hogy Kendall megcsókoljon. Ő viszont nem lépett.
Eléggé le is fagytam.
Majd lépett. Finoman megszorította a kezemet,és berántott a szobájukba.
Elkezdtünk smárolni.
Rálökött az ágyra,és rám feküdt.
Már éppen kezdte volna levenni a felsőmet,de megállítottam.
   -A-a. Ezt nem-tudattam vele.
Erre ő leszállt rólam,és mellém feküdt.
-Oké,akkor egy filmben benne vagy?-kérdezte.
Bólintottam.
   Valami szörnyű filmet választott,mert a felénél már inkább csak egymást néztük.
 Játszadozott a hajammal.
    -Ez már hiányzott-mondta Kendall.
-Nekem is-mondtam,és megöleltem.
Utána csak feküdtünk. Kezdtem elálmosodni,mondtam Kendallnek,hogy elmegyek fürdeni.
    -Itt is le tudsz.Adok pizsit,meg ami még kell.
Elmentem fürdeni. Egy felsőt kaptam tőle pizsinek.
Ő is megfürdött. Már lehetett vagy éjfél,mire mind a ketten rendesen ágyba kerültünk.
   -Nagy bulit csináltatok ma.
-Tudom. Mi mindig nagy bulikat csinálnunk-nevetett.
-Szeretlek,drága. Jó éjt-köszöntem el tőle.
-Én is szeretlek,édes. Aludj jól-adott még egy csókot.
  Már félálomban voltam,mikor hallom,hogy Kendall,és még valaki beszélgetnek.
-És akkor,én mégis hol a francba aludjak?
-Nemtom. Vidd az alvós cuccaidat,és kérdezd meg Petrát. Vagy menj be az egyik vendégszobába. Mit bánom én. Kérlek,ma eset. Jövök neked eggyel-hallottam Kendallt.
-Jó,rendben.
  Majd az „idegen” bejött a szobába,és kivitt néhány dolgot.
Nem volt kedvem kinyitni a szememet.
Így hát aludtam tovább.



~Kommentelni,szavazni ne felejts el! Új rész 17 komment után.~



9 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! Következőt :)

    VálaszTörlés
  2. Tutilett :)következőőt!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett
    Nial -Petra ( szerintem aranyosak együtt nial hülyesége meg petra ",komolysága" pont jó xd )
    Kendall -regi ( nekem nagyon bejönnek mondjuk logan-al is megnéztem volna :D de ők is így pont jók :)

    VálaszTörlés
  4. Jobbnál jobbak!! Gratulaa :D /zsuzs./

    VálaszTörlés
  5. Jó lett
    petra-nial -- picik ,szőkék ,és egyforma "hülyék" :D aranyosak együtt :) nagyon szeretném ha összejönnének *--*
    regina-kendall -- már az elején megtetszettez a páros amikor jes beavart kicsit mérges lettem de éreztem h ők ki fognak békülni :)
    Következőőőőőőőt

    VálaszTörlés
  6. nagyon nagyon nagyon jóó *_* szerintem Petra Louissal illik össze a legjobban. a Kendall és Regi páros pedig tökéletes..gyorsan a következőőt

    VálaszTörlés
  7. Következőőt
    petra-nial /én jobban örülnék egy petra harry páronak :)
    Kendall -regi. Nagyon aranyosak együtt <3 :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett :)
    Petra -nial cukik együtt
    kendall -regi szintén :)

    VálaszTörlés