2012. szeptember 27., csütörtök

21./1. L.A. Baby♥


Sziasztok!

Hoztam egy új részt. Bocsi,ha sok benne a helyesírási hiba,és bocsi,ha sablonos lett. Nem jött az ihlet,de sietni akartam. Azért remélem tetzik. A véleményetekre,mint mindig,most is kíváncsi vagyok.
Új rész 14 komment után.
Most csak ennyi:
@LadyBirdStory


Zayn

   -Kérdezhetek valamit? Te…Meg ki a f*szom vagy?!-bámultam magam elé.
-Fanny vagyok-válaszolt holt nyugodtan a csaj.
-Ööö…És mit keresel itt? Egyébként is,hogy jutottál be?
-Téged kereslek,és elég egyszerűen,megmondtam,hogy Regi küldött,hogy hozzak be neked valamit.
-Te honnan ismered Regit?-totál homály volt előttem ez az egész.
-Tudod,itt szemben lakom,abban a nagy paneltömbben-mutatott ki az ablakon.-Egyik nap láttam,amikor besétált ide,megvártam,hogy mikor jön ki. Láttam még Kendallt is vele,és hallottam,hogy rólad beszélnek. Tegnap,pedig,amikor behoztuk az unokatesómat,hogy megvizsgálják,mert szegények eltört a keze,láttalak,amikor besétáltál Regivel a kórterembe-darálta.
-Öööö…Értem. Te aztán,alapos vagy!-dícsértem meg.
-Tudooom!-kezdett el ugrálni.-De mi történt veled? Miért vagy itt? És tényleg! Úristen,te Zayn Malik vagy!
-Igen,az vagyok,csak ne visíts. Leestem a színpadról,de már jobban vagyok.
-Jesszus! Nagyon sajnállak.
-Mi volt az a gyorscsók,az elején?-mértem fel a lányt,aki nem lehetett több 15-nél.
-Ó,csak ilyen köszönés-féle. Kérsz mégegyet?
-Nem,nem hiszem.
-Kissasszony,este nyolc óra van,vége a látogatási időnek.
-Rendben-mondta higgadtan a lány.
De tényleg,olyan nyugodtan mondta,hogy,amióta itt volt,nem beszélt ilyen halkan.
A nővér kiment,a csaj viszont közelebb jött hozzám. Lerakott egy papírt az ágyamra,felém hajolt,és lesmárolt. Megint.
Az igazat megvallva,nem volt rossz. De én most nem vágytam rá.
Köszönt,és kiment.
Miután elment,behívtam a nővért,és megmondtam neki,hogy őt többet ne engedjék be hozzám. A papíron természetesen a neve,a telefonszáma,és a Twitter neve szerepelt.
Lefeküdtem,kicsit bámészkodtam,azután pedig elaludtam.

Petra

-De mégis mi füstöl ennyire?-köhécselt Niall.
Harry,vagy már 5 másodperce bent volt a füstben.
-Harry! Baby,gyere kiii!-kiabáltam neki.
Közben az emeletről is megérkezett James,és Kendall.
-Mit csináltok?-nézett Kendall.
-Ööö…Izé,sütünk!
 -Ja,látom..Jól sikerült…-kapcsolta ki James a tűzjelzőt.
Harry kiszaladt a füstfelhőből. Nagyon köhögött.
-Hozzatok vizet!-kiabált Louis.
Kihívtuk a tűzoltókat. Megállapították,hogy tűz nincs,nagy kár nem keletkezett. Csak füst volt.
A sütő totálkáros lett,ki kell cserélni.
Harry viszont,fulldoklott a köhögéstől,ezért bevittük a sürgősségire.
Hál’ Istennek semmi baja nem volt.
-Megijesztettél-öleltem meg amikor kijött.
-Hidd el én is megijedtem-suttogta.
Hajnalba még hazakocsikáztunk,otthon Regi és Kendall fogadott minket.
-Asszem,ez egy füstbe ment terv-viccelődött Kendall.
-Vicces vagy-mondtam neki.
-Nem is tudod,hogy mit akartunk csinálni!-mondta Niall.
-Dehogynem! Egyik este volt,az a film,amiben sütöttek,és kibékítették a szerelmespárt. Csak ez az életben,nem olyan EGYSZERŰ-nézett Regi felé Kendall.
-A sütő,is totálkár-méregette James.
-Sajnáljuk-hajtottuk le a fejünket.

Regina

   Elmentek Harryvel a sürgősségire. James,hívta a menedzsert. Kendallel maradtam.
Soha nem gondoltam volna, hogy ennyire tud hiányozni valaki. Konkrétan fájt. Én nem tudom, hogy ilyenkor mi a jobb. Nem látni és úgy szenvedni, vagy látni, tudva azt, hogy pokoli messze van.” Hiányzol. Nagyon szereltek.”-találtam meg egy kis papírfecnit,az asztalon.
-Ez mi,jött oda hozzám Kendall.
-Nem tudom,most találtam az asztalon.”Szereltek”-nevettem fel.-Ez Niall írása. Az idézet pedig neked szól-fordított szembe magával Kendall.
-Hogy mi?!-kérdeztem meg tőle.
-Nyílvánvaló,hogy ez egy másolat,amit a muffinba raktak. Vagyis érted…-közeledett felém.
-Ja,vágom-raktam magam elé a kezemet.
-Nem lehetsz ennyire ellenséges! Elvégre,te sem vagy már ártatlan.
-Miről beszélsz?
-Ne játszd az ártatlant! Tudom,hogy smároltál Zaynnel-közölte.
-Kitől tudod?-csodálkoztam.
-Tőled!-mutatott felém,és egyre közelebb lépdelt.-De megbocsátok,mert szeretlek-a kezét finoman a csípőmre helyezte,magához húzott,és megcsókolt.
A csók után megölelt.
Meglepődtem. Nagyon meglepődtem.
-Mi?Mi?Mi?!-ráztam meg a fejemet.-Ez nem így működik!
-Komolyan Regi,nem lehetsz ennyire haragtartó. Értsd már meg,szeretlek.
-Én értem. De ez nem így működik. Én is szeretlek,és hiányzol. Csak,hogy tudd. De,ha te vagy a gyerek apja,engem elfelejthetsz. Ha,nem,akkor újrakezdek veled mindent.
-Az addig oké..És akkor,én…Felejtsem el a csókotokat?!-emelte fel a hangját.
-Jó,lehet,hogy ez nem így működik.De ismerd el. A tiéd nagyobb bűn volt.
-Mi,az,hogy volt? Én azt még azelőtt „csináltam”,mielőtt téged megismertelek volna! Semmi közöd nincs hozzá.
A nagy veszekedés egyikünknek sem tett jót. Már vagy 5 perce ment a vita. Mindennek elhordtuk egymást,és ez rossz volt.
-Jó,elég Kendall! Hibáztam,elismerem. Szeretlek-jelentettem ki.
-Én is szeretlek-ölelt meg.-Akor minden a régi?
-Nem. Beszélek veled,de amíg ki nem derül,hogy…
-Jó értem-zárta le a vitát.
Közben megérkeztek Petráék is.
-Sajnáljuk-hajtották le a fejüket.
-Annyira ne sajnáljátok. Kicsit,engedett-lépdelt közelebb Petráékhoz Kendall.
-Műkööödiiiiik!-kaibált Niall.-Izé…Örülök-vágott komoly arcot.
-Mentem aludni-mutatott Petra a lépcső felé.
-Én iiiiiiis!-rohant utána Harry,és hátulról átkarolta Petrát.
-Aludhatok veled?-nézett Louis Niallre.
-Aludj-nevetett Niall.
-Múltkor még elfértetek hárman-mondtam Louisnak.
-De,úgyis be fognak indulni-mutogatott Louis.-Én pedig nem állhatok a szerelem útjába.
-Hülyeeeee…-nyújtottam el a végét.
A „JóTündérek” felmentek aludni,mi pedig ketten maradtunk Kendallel.
-Édesek-néztem utánuk.
-Igen. Igazi barátok-bólogatott.
Visszamentem még aludni. Szívesen benyitottam volna Petrához,és Harryhez,de nem tettem.

Petra

   Felmentünk Harryék szobájába. Hallottuk,még Louis megjegyzését.
-Szeretlek-mondta Harry,miközben ledőltünk az ágyra.
-Ez,így most,honnan jött?-fordultam felé.
-Nem tudom.
-Nem baj,én is szeretlek. Nagyon szeretlek-pusziltam meg az arcát.
-El kéne mennem fürdeni még-mondta fáradtan Harry.
-Majd ráérünk reggel is-jegyeztem meg.
-Nem akarlak elkeseríteni,de már reggel van-mutatott ki az ablakon.
-Áááá…Tényleg..A radőnyöket leengeded?-kérdeztem tőle.
-Öööö..Izéé-mondta perverz hangon.-Ja,leengedhetem.
-Rossz az,aki rosszra gondol.
-De hülye,aki nem-tette hozzá Harry.
Végül izzadtan,füstösen,ledőltünk az ágyra,és elaludtunk.

~Később~

   13:58 volt,mikor felkeltem. Odalent javában zajlott az élet.
-Ébreszd fel Harryt,mert este koncert,és még be kell mennünk Zaynhez is-köszöntött Niall.
Visszamentem az alvó Haroldhoz.
-Jóreggelt..Izé délutánt,béjbíííí-pusziltam meg az arcát.
-Szijjaaa-mondta álmos hangon.
Megfogta a kezemet,és magára rántott.
-Mennünk kéne lefele. Sok ma a program.
-Ah..Te pillanatgyilkos-montda,miközben felállt.
Csak mosolyogtam felé.
-Nagyon édes az álmos fejed-közöltem vele.
-Tudom-mosolygott önelégülten Harry.
Lementünk,”reggeliztünk”. A fiúk elmentek próbálni,mi pedig Regivel,elkezdtünk összepakolni.
Nekem kellett Niall,és Harry cuccait is összeszedni. Míg Regire Louisé,és Liam cucca jutott.
A fiúk hazaértek a próbáról,és bementünk Zaynhez.
Zayn éppen vizsgálaton volt.
-Petra,izgulok!-jött oda hozzám Regi.
-Én is…-néztem magam elé.

Regina

   Petrával ma valami nem stimmelt. Nem beszélt sokat. Amikor elmondtam neki,hogy smároltam Zaynnel,azután meg Kendallel,nem mondott rá semmit.
Vagy történt valami Harry,és közte,vagy történt valami Harry és közte. Másra nem tudtam gondolni.
-Valami baj van?-emeltem fel a kezemmel a fejét.
-Nem,semmi…-motyogta.
-Hello bébibogyó-jött oda hozzánk Harry,és megpuszilta Petra arcát.
Hirtelen lesokkolódás,és hülyén bámulás tört rám.
-Nyugi,,,Semmi sincs köztünk-reagált rá Harry.
-Ja,én is úgy látom-húztam mosolyra a számat.
-Ki vagyok?-tette valaki a szemem elé  a kezét.
-Hát nemtom. A Mikulás?-kérdeztem.
-Rossz válasz. Amúgy,Mikulás májusban?
-Tök mindegy. Szia Zayn-fordultam meg.
Megöleltem.
-Na,mit mondtak?-jött oda hozzánk Niall.
-Képzeljétek! Az orvosom azt mondta,hogy a seb,nagyon szépen alakul,és mivel,nem kaptam ammnéziát,és járni is tudok,Dallasnál bekapcsolódhatok a turnéba.
-De Dallas,csak a negyedik állomás.
-Tudom. De addig bent kell maradnom,amíg megcsinálják a teszteket,meg minden.
-Annyira örülök-ugrottam a nyakába.
Bent voltuk még nála,20 percet,utána pedig indultunk  a koncertre.
Már távolról láttok,ahogy Clar,és Rob vár minket.
-Akkor,ahogy megbeszéltük-mondta Rob Kendallnek,és elment.
Megcsináltuk a szokásos nagyölelést a fiúkkal.
-Ez mi volt?-kérdezte Logan.
-A bemelegítés-ugrándozott Niall.

Petra

-Kééééreeek egy puuuusziiit!-jött oda hozzám Harry.
-Azt ki is kéne érdemelni.
-Naa..Légyszíí. Vagy elmondom a rajongóimnak,hogy múltkor Niall mellett aludtál,rádásul csak egy póló volt rajtad.
-Fenyegessél még. Így pláne nem kapsz puszit.
-Héé…Jó,akkor befogom.
Nyomtam az arcára egy puszit.
-Majd,otthon lerendezitek a többit,gyere már Harry-integetett neki Louis.
-Csá-mondta még nekem Harry.
-Nem mész messzire,de csá-köszöntem el tőle.
-Hé Louis…Mondjak valamit? Kapd be a…!-hallottam,ahogy Harry futás közben kiabál.
Majd Regihez mentem,és a V.I.P. páholyból megnéztük  akoncertet.
-Hello L.A.!-kiabált a mikrofonba Liam.
-Helooo Mindenkiii!-kiabált Carlos is.
Végigtomboltuk az egész koncertet. Majd a vége felé Kendall megszólalt:
-Kaptok most egy bónusz számot,csak tőlem. Egy lánynak küldöm,akit nagyon megbántottam,és szeretnék mégegyszer mindenki előtt bocsánatot kérni. Nagyon szeretlek-mondta,és elénekelte a Cover Girlt.
Regi,szinte végig sírt.
-Gyere,ide mucii-mondtam neki,és megöleltem.
Koncert után egyből Kendallhez rohant.
-Itt ma még lesz ’húúú-húúú’-mutogatott Harry.
Végül is,nem is volt olyan rossz ez az egy hét L.A.-ben.
Holnap reggel indulunk,a nagy Amerikai turnéra.


17 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon-nagyon Jóóó lett :)
    Cover Girl ♥ Gyorsan 14 komment :D

    VálaszTörlés
  2. Következőőt :)
    K***a jó lett :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett
    gyorsan következőtt :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett kíváncsi vagyok milyen lesz a túrné :D
    Következőő

    VálaszTörlés
  5. Nagyon-nagyon-nagyon-nagyon... jó lett!! :)
    várom a folytatást!! :DD

    VálaszTörlés
  6. Szuper jó lett!! Mikor lesz új rész???

    VálaszTörlés
  7. Szupi lett ó remélem Regi meg Kendall újra együtt lesznek :D
    Következőőt :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett nagyon ügyes vagy:) kövit

    VálaszTörlés
  9. Új részt most!! :DD

    VálaszTörlés
  10. Jó lett kövit már csak pár komi kell *.*

    VálaszTörlés
  11. Nagyon nagyon nagyon jó lett!!!! *-* <3

    VálaszTörlés
  12. imádom a blogod! kővit *-*

    VálaszTörlés
  13. Következőőt!! (:

    VálaszTörlés