2012. szeptember 11., kedd

18./1.Ilyen nincs!

Sziasztok!

Egy újabb részt hoztam.
Köszönöm a kommenteket,szavazatokat az előző részhez. Egyre többen mondjátok,hogy jól írok. Nagyon köszönöm :’)
.
Ez a rész,is kicsit rövidebb lett,de próbáltam annál izgalmasabbra írni. Remélem sikerült.
Most is kívnácsni vagyok a véleményetekre. (7 komment alatt nincs új rész [az én hozzászólásom nem számít] )
Kaptam hírt egy blogversenyről. Még nem tudom,hogy indulok-e. Van esetleg aki fent van Facebookon,és szavazna rám?
Kövessetek Twitteren: @LadyBirdStory
Jó,olvasást!
J
Pusziiii



Petra

   -Ti meg mi a francot csináltok?-kiabált az ajtóban álló ember.
Harry villámsebességgel elengedett,és mellém állt.
   -Niall?! Ez nem az aminek látszik…-kezdte Harry.
-Pedig ez pont az,aminek látszik!-kiabált még mindig,
-Nyugi..-lépdeltem hozzá közelebb.-Kérlek,ne mondd el senkinek!-kérleltem.
-Majd ti elmondjátok..Jártok is?
-Neeem! Neeeem! Semmi sincs köztünk-tagadtam le mindent,és gyorsan Harry szemébe néztem,mielőtt elkezdene valamit mondani.
-Nem..Nincs köztünk semmi-préselte ki fájdalmasan.
-Ahha..Én arra a semmire azért nem vennék mérget…
-Niall,kérlek,ne mondd el senkinek! Főleg Louisnak ne!-kérleltem tovább.
-Jó..Nem mondom..De akkor ti ezt hagyjátok abba…Mert úgysem lesz jó vége-mondta,és kiment.
-Igaza van-mentem az ajtó felé.
-Tudom..De az ember nem tud gátat szabni az érzéseinek..
-Jó,Harry ez igaz..De elég nagyok vagyunk már..Próbáljunk meg uralkodni magunkon-lépdeltem oda hozzá,és egy jóéjtpuszi után elhagytam a szobát.
    Lefeküdtem a szobánkba. Regi sehol. Lesétáltam a lépcső aljára,megnézni,hogy ki van még lent.
Louis TV-zett,meg még valaki.
Felmentem a teraszra kiszellőztetni a fejemet.
Lehetett már vagy éjfél is,mégis volt valaki a teraszon.
   -Leülhetek?-kérdeztem a fiút.
-Persze-mondta szomorú hangon.
-Honnan tudtad,hogy itt vagyok?-kérdezte.
-Nem tudtam. Egyedül akartam lenni. Igazad van. El kéne mondanunk a többieknek. De ez csak egy-két…Csók volt.
-Én is egyedül akartam lenni. És amit mondtam,azt csak dühből mondtam,mert kicsit mérges lettem. És nem mondom el senkinek. Ez a ti ügyetek.
-Köszi,Niall!-öleltem meg a srácot.
-Nincs mit…Gondolom Harryvel alszol-suttogta.
-Nem. Valószínűleg egyedül alszok-állapítottam meg.
-Regi?-kérdezte ilyedten.
-Háááát…Szerintem Kendallel van-vigyorogtam.
-Jaahogy..jaaaa-vigyorgott Niall is.
-Hiányoztál-állapítottam meg.
-Egész nap veled voltam? Mikor hiányoztam?
-Neeem..A nevetésed,a mosolygásod hiányzott-bólogattam.
-Jaa…Hát nekem is hiányzott a te mosolygásod. Mostanában olyan „Felnőttes” dolog történtek..Nem való ez nekem-gondolkozott hangosan.
-Ahh…Hidd el,nekem is jobban tetszett az első bulizós nap,mint ez a felállás,ami most van.
   Niall egyetértően bólintott.
Elbeszélgettük az időt.
A szobámba kettő után mentem le.
   Reggel az ébredés elég nehezen ment.


Regina

   Reggel aránylag kipihenten ébredtem.  Viszont Kendall nem volt mellettem.
Ijedten látom,hogy az ő felén már meg is van ágyazva,és még a telefonja sincs az éjjeliszekrényen.
   Felhúztam a redőnyt,és már indultam volna vissza a szobánkba,mikor valaki beállított az ajtón.
-Jó regg…Te már fent vagy?-jött be a szobába Kendall,egy tálcával a kezében.
-Neked is jó reggelt,édeees-pusziltam meg.-Mi jót hoztál?-néztem a tálcára.
-Hááát..Kendalles reggeli-mondta félénken.
A „Kendalles” reggel két melegszednvicsből,és forró teából állt.
Miután megettük,és felöltöztünk megkérdeztem Kendallt:
-Mi jót csinálunk ma?
-Én mozizásra gondoltam..Benne vagy?
-Ööööö…Persze..Mit nézünk?
-Mi a kedvenc filmed?
-Komolyan?! Én választok? Hát akkor nézzük a Bridget Jones naplóját… Szeretem azt a filmet.
-Jó..Nézzük azt..Én még nem láttam,de te ezek szerint igen.
   Kipattogtattunk egy nagy tál kukoricát,és felmentünk a moziszobába.
A film jó. Volt. Már vagy 6 milliószor láttam,de Kendallel még nem néztem meg.
-Okéé…Mára elég a csajos filmekből-mondta Kendall a film után.
-Miért?! Szerinem jó film…
-Okéé.Akkor délután nézel velem kosárladbát?
-Jaa..Hogy te megnézel velem csajos filmeket,ezért cserébe nekem is kell pasis dolgokat néznem?-kérdeztem viccesen.
-Igen!-húzta ki magát
   Felnevettünk,majd lesétáltunk a lépcsőn.

Petra

   Kivánszorogtam az ágyból,egyenesen le a nappaliba. Ott már javában zajlott az élet. Carlos,Logan,Jhon meg Edward valami vízipisztoly szerűséggel lövöldöztek egymásra.
James és Halston a konyhában vitatkozott.
Harry,Louis,és Niall pedig beszélgettek.
   -Jó reggelt!-köszöntem vidáman.
-Sziiiijjaaaa-kiabáltak egyszerre.
Se Niallen,se Harryn nem lehetett észrevenni a tegnap esti szűrzavart.
   -Liam?-kérdeztem.
-Telefonon beszél Zayn anyukájával. Zaynt nemrég hozták ki a műtőből-suttogta Harry,mintha valami titok lenne.
-Oooh..Reméljük jobban lesz.
Dél fele Regi és Kendall jött le  a lépcsőn,és csatlakoztak hozzánk.
  -Meg volt a ’húúú-húú’?-mutogatott Niall.
Felnevettünk.
  -Nem..volt semmi féle ’húúú-húú’-mentegetőzött Kendall.
-Mááár ’hááá-hááá’ volt-röhögött Harry.
Regi megrázta a fejét,és arrébb mentek tőlünk.
  -Most dúl a love.Akármit mondhatsz nekik,úgysem fognak összekapni-nézett utánuk Niall.
-Kíváncsi vagyok mit fog ehhez szólni Zayn-csóválta a fejét Louis.
-Valószínűleg nem fog ugrálni örömében-állaíptotta meg Harry.
-Lemaradtam valamiről? Zayn szerelmes Regibe?-néztem hülyén.
-Óóóó..Hát lemaradtál..Úgy másfél évvel,de be lehet pótolni-tette a kezét a vállamra Lou,
-Jó tudom,hogy volt kettejük között valami,de még most is van?
-Zayn részéről igen. Ebben biztos vagyok-mondta határozottan Lou.
   Kibeszéltük a Regi,Kendall,Zayn szerelmi hárömszöget.
-Zaynt fél órája hozták k ia műtőből. Most az intenzíven van,mesterséges kómában-hadart Liam.
-Uuuh..Az gáááz..-ütögette az öklével a fejét Niall.
-És mikor jöhet haza?-kérdezte Harry.
-Hát..Nem mondták..-mentegetőzött Liam.

Regina

  Kimentünk a  teraszra kajálni. Spagetti volt. Nem tudom,hogy ki főzte,de finom lett.
Petráék,mint láttuk remekül elszórakoznak rajtunk.
  -Min gondolkodsz,baby?-kérdezte Kendall ebéd után.
-Zaynen…Hogy lehet? Mikor jöhet végre ki? De a legeslegfontosab…Vajon túléli-e?
-Biztos,hogy túléli,ezen ne parázz. Erős ember,és a végsőkig küzdeni fog. Miattad..-az utolsó szót,már elég halkan mondta.
Kínos csend következett. Egy hangos kiabálás törte meg a csendet.
   -Jessie rosszul van! Kendall!-rohant ki a teraszra James.
-Mi történt?-nézett felé Kendall.
-Nem tudom,gyere már,és segíts.
Kendall segítőkészen bement.
Jessienek sikerült elszúrnia a romantikus napunkat.Puff…
    Kendall és James bevitték a kórházba. Én is velük mentem.
Fél órát vártunk,mire Jessie búskomor arccal lépdelt kifelé.
-Gáz van…-sóhajtott.

~Kommentelni,szavazni ne felejts el!~♥




10 megjegyzés:

  1. Hogy lehet ennyire "félelmetesen" befejezni O_o :D következőőőt

    VálaszTörlés
  2. Lemaradtam vagy mi!! Ki az a Jessie??
    Elmagyarázná nekem valaki??
    Amúgy nagyon jó a blog!! :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Persze,elmagyarázom :)
      Jessie, a történet elején bukkan fel.(Amikor Regi,Kendall,Zayn és Halston(akinek a legjobb barátnője Jessie),készülnek a Twister-Partyra.) Halston hívta őt,Zayn kérésére,hogy Kendall,és Regit "ugrassza" szét.Mivelhogy Jessie Kendall exe. Nem sikerült neki. De közben kiderült,hogy ő nem csak Kendall excsaja,hanem Louisé is. Azóta nem nagyon szerepelt,most viszont rendes zűrt fog kavarni...
      És amúgy köszii :)

      Törlés
    2. Köszönöm!!
      Én bizos szavaznék a blogodra!! :DD

      Törlés
  3. Naaagyon jó lett!! Ja jessie asszem valahol az elején kavart be Louis és Kendall volt csaja! Várom a következőőőt :)

    VálaszTörlés
  4. Kövit!!! Én biztos like-olnám!! ;)

    VálaszTörlés
  5. Jaj..... Nagyon jó. Kövit :D

    VálaszTörlés
  6. Szia msot kezdtem olvasni a blogodat! Valami eszméletlenűl jóóó köbetkezőő :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó a blogod!! Következőőőőt :)

    VálaszTörlés
  8. Jujujj, folytatást! :D Imádom. <3

    VálaszTörlés