2012. szeptember 16., vasárnap

19.fejezet-Amikor az érzéseid úrrá lesznek rajtad...


Regina

Elmondtam a véleményemet. Örülök,hogy végre valaki meghallgatott.
   -Iszunk egy sört?-néztem rá.
-Nem gondolod,hogy ma már eleget ittál?-mutatott a sörösüvegek felé.
-Nem. Ma ilyen napot tartok. Kibontod,vagy kibontsam?-nyújtottam felé az üveget.
-Inkább tedd,le kérlek-és kivette az üveget a kezemből.-Eleget ittál.
Felvettem a felbontatlan üveget a földről,kibontottam,és a kezébe nyomtam.
-Akkor! Egészségedre!-koccintottam az üvegével.
Megittuk a sört,és az üvegeket a többi mellé tettük.
   -Amúgy,nem csak Kendall az apajelölt…-suttogta.
-Mert? Még ki?-kérdeztem kíváncsian.
-Hát,amennyit fél füllel hallottam,hogy Louis is lefeküdt vele…
-Ekkora  r*bancot!-kiabáltam,és belerugtam az üvegekbe.
-Hé,hé nyugii-ölelt meg hátulról.
Fel fordultam,és megöleltem.
-Ha Kendall,majd beszél veled,mindenképpen bocsáss meg neki. Hidd el,nem direkt csinálta…
-Figyelj Logan! Jelen állapotba,nem bocsátok meg neki! Ha ilyen megbízható volt Jessievel,velem milyen lesz? HA? Amúgy ez az este tök jó volt veled,de ezzel a mondattal mindent elszúrtál…-mondtam,és lerohantam a lépcsőn.
   Berohantam a szobánkba,és magamra zártam az ajtót. Lefeküdtem az ágyra,sírtam egyet,és elaludtam.

Petra

   -Amúgy Jessievel jó volt a….?-állt fel Harry,és elkezdett mutogatni.
-Figyelj tesó…Számold össze hány csajjal voltál,és nekik összesen mekkora a tehetségük,és szorozd meg 50-nel..Áááh..De az a csaj is csak arra jó…-nevetett Lou.
   Ő nem fogta fel a helyzet komolyságát. Benne van a pakilban,hogy akár apa is lehet. Rádásul egy olyan csaj lenne az Anya,akit nem  szeret/szeretett.
-Én léptem-mondta Niall,és eltűnt.
Még egy óráig TV-ztünk,majd mindenki elment aludni.
   Kómásan felbotorkáltam a lépcsőn,és a szobánk ajtajához mentem. Ami,zárva volt. Dörömböltem,és kiabáltam,de senki sem nyitotta ki. Első gondolatom,egyből az volt,hogy Regi és Kendall „csinálnak” valamit az ajtó mögött. De ezt az elméletemet,gyorsan eldobtam,a mai nap történései végett.
   Gondoltam,hogy bemegyek Harryhez,és Louhoz,de ketten is vannak,meg Lou gipsze a fél ágyat elfoglalja,én már nem tudnék náluk aludni. Így hát,a pici ír manónk szobája felé mentem. Reméltem,hogy még nem alszik.
Bekopogtam,és halkan kinyitottam az ajtót.
Niall még nem feküdt az ágyában. Láttam,hogy a fürdőben világít a  lámpa. Oda már nem kopogtam be. Szerencsére Niall magától is észrevette,hogy bejött valaki.
Egy szál alsóban kisétált,és rám nézett.
   -Miben segíthetek?-mosolygott felém.
-Kizártak a szobánkból..Esetleg..Itt aludhatok nálad?-néztem felé.
-Persze! Gyere beljebb!-csukta be az ajtót.
-Az a helyzet,hogy még nem is fürödtem,és pizsi sincs nálam-vázoltam fel neki.
-Semmi gond! Megoldjuk!-nevetett,és a szekrénye felé indult.
-Itt egy törcsi,és egy pizsiszerűség…-nyomta a kezembe.
-Hát ez tényleg csak szerűség-mérgettem a felsőt.-Nem baj,megoldom,köszi! És a fürdő már szabad?-kacsintottam.
-Persze fürödj csak meg..Még borotvákozni akartam,de az ráér utána is.
Egy puszit nyomtam az arcára,és bementem letusolni.
Fürdés után,megállapítottam,hogy a felső rövidebb,mint gondoltam.
  -Niall!-kiabáltam neki kifele.
-Segítsek fürdeni?-kiabált vissza.
-Nem,te idióta,már végeztem-nyitottam ki az ajtót.-De lehet még egy kérdésem?
-Igen?-állt fel.
-Fogkefét tudsz adni?-mondtam alig hallhatóan.
-Ha akarod,vidd a borotvámat is-nevetett.-Persze,hogy használhatod..fogkrémet is kérsz?
-Nem,borotvahabbal is megoldom-nevettem,és visszacsuktam az ajtót.
   Miután végeztem,átadtam Niallnak a fürdőt.
Már éjfél körül lehetett,mire ágyba kerültem.
A TV csatornákon átrágtam magamat,vagy háromszor mégsem találtam semmi nézhetőt.
   -Mit nézünk?-jött ki Niall a fürdőből.
-Egymást!-nevettem.-Más nézhető nem igen van…
-Az is jó program-mondta és befeküdt mellém.
-Ne viccelj Nial..Ugye nem csak ez az egy takaró van?-néztem felé.
-Én egyedül alszok..Csak egyet kaptam…
-Horan,ezt most komolyan mondod?-néztem rá hülyén.
-Ööö..Igen..Nyugi..Elférünk mi egy takaró alatt is.
Odabújtam, hozzá,majd betakart.
Elaludtunk.


Regina

   Reggel 10.00 órakor ébredtem,kemény fejfájás,és hányinger kíséretében.
Lebotorkáltam a lépcsőn,és gyógyszer után kutattam.
A kanapén megpillantottam,az alvó Kendallt.
  -Legszívesebben azt üvölteném,hogy rohadj meg..De igazából szeretlek-suttogtam magam elé,miközben néztem őt.
-Tudtam…!-állt fel a fiú.
Ijedtemben,majdnem szívrohamot kaptam.
   -Nem beszélek veled-fordultam el.
-De hát,most is hozzám szóltál…Figyelj! Hogyan  tudnálak visszaszerezni?
-Figyelj!-utánoztam a hangnemét.-Sehogy! Ha Apa leszel,kettőnk között nem lesz semmi..Hiszen,akkor már egy család lesztek,én pedig olyan,mintha csak egy tartalék lennék…Ha viszont mégsem vagy Apa..Na,akkor majd talán beszélhetünk..De nem bízok benned-válaszoltam neki zavartan.
-Ma megyünk egy vizsgálatra délelőtt,ahol esetleg meg tudják állapítani,hogy ki az apa.
-Jó-válaszoltam neki,és felmentem a szobámba.
  Akkor vettem észre,hogy Petra nincs is bent a szobába. Körülnéztem. A pizsije a helyén,a telefonja a polcon,és meg van az ő részén ágyazva.
A tegnapi estére nem nagyon emlékszem. Remélem nem bántottam meg.
   Átmentem Harryék szobájába,viszont Petra ott sem volt. Megnéztem a vendégszobába,a moziterembe,a teraszon,a játékterembe,de sehol sem volt. Akkor viszont valamelyik másik fiúval alszik.
   Egyből Liamra gondoltam,mert ha valamit mondtam neki,akkor biztos,hogy hozzá ment kisírni magát. Azt viszont nem gondolnám,hogy ott is aludt.
   Niall…Hát benne nem voltam biztos,így hát bekopogtam hozzá.
Legnagyobb meglepetésemre,összebújva feküdtek az ágyon.Visszacsuktam az ajtót,mély levegőt vettem. Megint kinyitottam,mert azt hittem,hogy csak képzelődöm. De nem. Ott feküdtek egymás mellett.
   -Te meg mit csinálsz?-bökött meg hátulról valaki.
-Óóóó..Szia Harry-köszöntem,és villámgyorsan becsuktam az ajtót.
-Mit leskelődsz Niallnél?-fogta meg  a kilincset.
-Ööö..Semmit-álltam el az útját.
Tudtam,ha benyit hozzájuk vagy szívrohamot kap,vagy megöli Niallt.
   -Gyere,Harry beszélnem kell veled-fogtam meg a kezét,és a játékterembe húztam őt.
-Mi az?-kérdezte miután becsuktam az ajtót.
-Nagyon aggódok Zayn miatt. Hiányzik.Ma nem jössz be velem a kórházba?-ez jutott legelőször eszembe,de amúgy tényleg meg akartam kérdezni.
-Nekem is hiányzik. Megyünk megcsináltatni azt az apasági tesztet vagy mit,után bemehetünk hozzá.
-Milyen apasági teszt?-kérdeztem kíváncsian.
-Hát,hogy kiderüljön,hogy Lou,vagy Kendall-e az apa..De tényleg! Te akkor tegnap este hol voltál?
-Áá..Nem érdekes-nyitottam ki az ajtót,és lementem a földszintre.
   Már többen fent voltak. Petra,Louis,és Niall reggeliztek együtt. Azonnal odamentem Petrához,és félrehívtam:
-Te Niallel aludtál?
-Ööö..Igen..De te honnan tudtad?-kérdezte kíváncsian.
-Reggel elmentelek megkeresni..És te összebújva aludtál vele. Ugye nem…?-tartottam szünetet.
-Hülye..-ölelt meg.-Nem,csak kizártál a szobából,és átmentem hozzá-magyarázta ki magát.
-Azért gyanús vagy te nekem…-nevettem felé.
-Tegnap nagyon beb*sztál?-terelte a szót.
-Hát eléggé..Ha jól emlékszem Logan is feljött,akit jól leszóltam…Még vele is beszélnem kell.
   -10 perc múlva indulunk a kórházba,ha akartok jönni-jött oda hozzánk Harry.
Felmentünk felöltöztünk,és elindultunk.
Út közben senki sem szólt senkihez.
   Harry,Liam,Niall,Petra,Carlos,Logan,James,és persze a két apajelölt Louis,és Kendall jött. Jessie reggel már korábban bement egy vizsgálatra.
  -Kérem fáradjanak beljebb-mondta egy nővér Kendallnek,és Lounak.
Hosszú idő telt el,mire végre kijöttek.
  -Na,valami fejlemény?-harapdálta a száját Harry.
-Még semmi. Azt mondták az első vizsgálat is csak egy óra múlva lesz kész-vázolta fel Kendall.
Niall kérésére elmentünk kajálni.
Pontosan egy óra múlva ismét ott voltunk.
  -Zayn?-mutattam egy felén kközeledő alakra.
-Zayn!-kiáltott örömében Liam,és odaszaladtunk hozzá.
  Megölelgettük a fiút,és elhalmoztuk kérdésekkel.
Mint,láttuk sokkal jobban van,már menni is tud. A beszédben még egy kicsit zavaros,és néha összekeveri a nevünket,de legalább már nevetett.
  A kórházból még nem tudják,hogy mikor engedik ki,és éjszakánként azért még gépre van kapcsolva.
Ezután a nagy megkönnyebbülés után,a nővér szólt hozzánk.
   -Az első vizsgálat elkészült. Nagyon nehéz megállapítani,egy 2 hónapos babánál,hogy ki az apja. Az első vizsgálat egyértelműen Önre mutat…De a vérvétel lesz a döntő…-tájékoztatott minket.





Helló Mindenki! :D
Köszönöm az előző részhez,mind a 11 kommentet.
J Most ez alatt nem hozok új részt. Remélem tetszett.
Írj véleményt,és szavazz. Vagy kövess Twitteren: @LadyBirdStory
Most mást nem jut eszembe.
Puszii J

11 megjegyzés:

  1. Jujj milyen hamar végigértem rajta. :O Folytatást hamar. :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett!! Következőőt :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyonnn jóó lett!! Következööt

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett, mint a többi !! :) Várom a következőt :DD

    VálaszTörlés
  5. Nagy jó lett :)! Várom a kövitttttt!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon nagyon de nagyon jó <3 kövit.....

    VálaszTörlés
  7. Következőőt kérjük!! :D

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett! De ki az az Ő??? Nagyon kíváncsi vagyok :D Siess a kövivel.

    VálaszTörlés
  9. Ki lesz az apa? :$ következőőt :D

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó kövekezőt!! :)

    VálaszTörlés