2012. szeptember 13., csütörtök

18./2.-Ilyen nincs!


18./2.

Regina

   -Gáz van-húzta a száját Jessica.
-Mi történt?-ugráltuk körül mind a hárman.
-Terhes vagyok-motyogta.
A döbbenettől senki sem tudott megszólalni.
  -És hány hetes?-kérdezte James.
-2 hónapos-hajtotta le Jess a fejét.
Hátrahőköltem,és nekidőltem a falnak.
Kendall a kezét a tenyerébe temette.
Kimentünk a kocsiba.
Szótlanul ültünk néhány percig.
   -És ki az apa?-kérdeztem meg.
-Szerinted?!-fordult felém James,és Kendall irányába nézett.
-De,ezt miért nem mondtad?-háborodott fel Kendall.
-Mit nem mondtam?-kérdezte Jessie.
-Hát azt,hogy tudod..!-mutogatott a hasa felé Kendall.-Tudomásom szerint a lányoknak van egy olyan dolog ami alapján meg tudják állapítani,hogy gond van..-mutogatott Kendall.
Jessie értelmetlen fejet vágott.
   -Jess,nem vágod? Fel sem tűnt,2 hónapon keresztül,hogy „kimaradt”?-éreztem a fiúkon,hogy ezt a témát legszívesebben kerülnék.
-Nem..Gyógyszert szedtem..—dadogott a lány.
-És 2 hónapos terhes vagy?! Ami azt jelent,hogy….Hogy..Apa vagyok?!-kiabált magából kikelve Kendall.
   Jessie nem válaszolt Kendallnek. Csak hülyén bámult maga elé.
Hazafelé vettük az irányt.

Petra

   Liam beszélt Zayn anyukájával. 3 óra múlva ébresztik fel a kómából. Most még gépekre van kapcsolva.
Közben mondta Jon,hogy a ma est L.A.-i koncert elmarad. Vagyis átteszik holnapra,vagy holnaputánra.
Így egy tespedős délutánt töltöttem a fiúkkal.
Harry,Niall,Louis,Liam és én.
Az élet nagy gondjairól beszélgettünk.
   Például,hogy jöttek rá arra,hogy a tehén tejet ad…Vagy,hogy a madárpók tud-e repülni. És a legeslegfontodabb: Mi volt először,tyúk,vagy a tojás.
Hát igen. Az intelligencia szintünk nem mindig 100-as.
   Este 18.00 óra körül nagy robajjal rontott be a  házba,Kendall,Jessie,Regi és James.
-Hidd,el nem ezt akartam!-kiabált Kendall.
-Talán védekezni kellett volna!-üvöltött Regi.
-De nem érted,hogy szedett gyógyszert?!-válaszolt Kendall.
Louisra néztem.
   -Mi történt?-kérdeztük a mellénk,leülő Jamest.
-Jessie terhes-suttogta.
-Ne szivass!-kiáltott fel Louis.
-Azt a kurvaaa…-reagált Harry.
-Pssszt!-csitított minket James.-És már 2 hónapos…
Ekkor Louis a fejéhez kapott.
  -Ugye,nem én vagyok az Apa?!
-Kendall is ez kérdezi Jessietől..Miért mikor jártatok?
-Hát kb. másfél hónapja szakítottunk…
-Ahogy Kendall is-akadt ki James.
-Lehet,hogy te vagy az Apa?-ámuldozott Niall.
Beállt a kínos csend.
  -A f*szom kivan!-ült le Kendall közénk.-Jessinek is most kell bekavarnia..Pedig már olyan jól alakultak a dolog Regivel…
-Nem csak te vagy apajelölt-nyögte ki James,és Louisra nézett.
-Mi,veled is kavart?-ámuldozott Kendall.
Ekkor Jessie lesétált a lépcsőn.
  -Te r*banc! Mással is kavartál,miközben velem jártál!?-üvöltött Kendall.
-Ezt én is kérdezhetném..Jessie?!-háborodott fel Louis is.
   Elszabadultak az indulatok. Gyorsan megütögettem,Harry vállát,hogy „húzzúnk-innen”.
Felálltunk. Niall,és Liam is jött utánunk. Beslisszoltunk a konyhába,és onnan néztük a jelenetet.
  -Ezt mégis,hogy a francba gondoltad..Kavarsz egyszerre 2 pasival,és teherbe esel?-kérdezte Kendall.
-Vagy nem csak két pasi van?-háborodott fel Louis.
-Ti ezt nem érthetitek!-fakadt ki Jessie,és elkezdett sírni,majd elrohant.
-Elegem van ebből a nőből..Ha apa leszek…Felakasztom magam!-rogyott össze Kendall.
-Nyugi..Egy cipőben járunk-ütögette meg a vállát Lou,
-De csak egy apa lehet,te..-állt fel Kendall,és felment a lépcsőn.
Egy hangos ajtócsapódás után,odaültünk Louis mellé.
   -Barátom,ebből dráma lesz-ingatta a fejét Harry.

Regina

   Ahogy hazaértünk,bementem  a konyhába,és egy rekesz sör társaságában,az emeletre viharzottam.
Hogy ennek a nőnek,mindig  a legjobbkor kell bekavarnia.
Leültem a medence mellé,és a gondolataimmal maradtam. Egy darabig.
Kb. két üveg sör után,hallom,hogy becsapódik a teraszajtó.
   -Sajnálom..Szeretnél erről beszélni?-ült le mellém a srác.
-Nem…Utálok itt lenni! Összeveszek a legjobb barátommal,azután kórházba kerül,megismerkedek egy tök normális pasival,és kiderül,hogy apa…Értsd meg..Elegem van!


Zayn

  Este 21.00 körül felkeltettek a kómából. Zsibadt a fejem,és fáradt voltam. De egyből beugrottak az emlékek. L.A.-ben vagyok,Regi Kendallel jár,az szívem pedig darabokban van.

Petra

Elég zűrös este elé nézünk… Hát igen,ez L.A.


Sziasztok!

Meghoztam az új részt. Nem lett a leghosszabb ez sem,de szerintem izagalmas lett. Vagyis próbálkoztam. Köszönöm az el
őző részhez,a 8 kommentet. Most ez a határ,8 komment után új rész.
Más hozzáf
űzni valóm nincs. Remélem tetszett.
Kérlek,kommentelj,és szavazz.
Amúgy még mindig áll a kérdésem. Facebookon szavaznátok rám egy blogversenyben?
Pusziii:@LadyBirdStory
 

11 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!! Következőőt :D nagyon izgalmasra sikerült *--* :p

    VálaszTörlés
  2. Yipíí. *o* folytatást....! <3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jóó!! Kövitt :)

    VálaszTörlés
  4. Én szavazzok biztos rád! Ha lehetne 2x is! :D

    VálaszTörlés
  5. Naaaaagyon jó lett meg k****a izgalmas :D kövittt

    VálaszTörlés
  6. Következőt!! :D
    Én biztos like-olnálak!! :D

    VálaszTörlés
  7. Én szavaznék rád!! Nagyon jó lett!!

    VálaszTörlés
  8. Megvan a 8 komi az enyémmel!! :D
    Én ha lehetne 100-szor is like-olnálak!! :DD

    VálaszTörlés
  9. Több mint 8 komi!! Várom a kövit!! Én biztos like-olnálak és van egy 3000 like-os oldalam meg is osztanálak ott ha neveznél!!!! :D

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó lett én is lájkolnálak :)) Következőőő :p

    VálaszTörlés
  11. Imádom a sztoriaidat. Én biztos Likeolnálak! :D

    VálaszTörlés