2012. szeptember 9., vasárnap

17./2.-I need you


Sziasztok!

Gondoltátok volna,hogy egy hétvégén belül két új rész is lesz? Mert én nem.
Rámszakadt a szabadid
ő,így alkottam egy újabb fejezetet. Amúgy kaptam 7 kommentet,amit köszönök. Ez alatt a jövőhéten ,nem hozok új részt. Nem tudom,hogy lesz időm írni,de igyekszek.
Remélem jól sikerült!
Kommenteket,szavazatokat várok!
J
Jó olvasást!
Puszi: @LadyBirdStory

Petra

    -Nézd máááár! Milyen menő! Ilyet mi is kapunk?-tanulmányozta Lou a lapot.
A lapon a következő 2 hónap turéállomásai voltak.
-Áááááá..! Megyünk Las Vegasbaaa! Jeee-kiabált.
-Mint egy 3 éves-nevettem.
-Holnap fellépünk L.A.-ben,és rá csak 3 napra indulunk? Ne máááár! Turnézni akarok! Turnézni akarok!-kiabált egyre hangosabban Louis.
-Nyugi már,haspikááám! Utána meg már eleged lesz abból,hogy mászkálunk,mint a mérgezett egerek!
-Meglehet. Rádásul ilyen lábbal városnézésre nem sok esély marad.
Ekkor megjött Regi és Kendall.
   Regi bánatosan,köszönés nélkül felment.
-Mi történt?-kérdeztem Kendalltől.
-Zayn..Az..intenzíven van..-préselte ki a szavakat.
-Hogy miii?!-kiáltottunk fel egyszerre Louisszal.
-Igen. És hamarosan műtik-tudatta még velünk Kendall,majd ő is felment az emeletre.
-Ez szörnyű!-állapította meg Louis.
Bólintottam.
-Ennyire súlyos volt az állapota?
-Úgy látszik..-nézett maga elé Lou.
Nagyokat sóhajtoztunk,majd Louis tovább elemezte a papírt.

~Később~

    -Otthon,édes otthon!-kiáltott fel Carlos,ahogy beléptek a lakásba.
Ahogy hazaértek,máris uralmuk alá vették a házat.
Logan Carlosszal kajacsatát vívott a konyhában.
Liam Daniellel webkamerázott.
James,Edward és Jhon felmentek a játékterembe.
Halston és Jessie a kertben beszélgettek.
    Niall,Louis,Harry és én pedig a kanapén tespedtünk.
-Petraaaa…Megmaszírozol?-kérdezte édes hangon Niall.
-Muszáj?-nyafogtam.
-Ühüm-mondta Niall,és hasravetette magát a földön.
    Kikecmeregtem a kanapé kényelméből,és Niall háta felé vettem az irányt.
-Azért ne nagyon szokd ezt meg-tudattam vele.
-Hallod haveer.? Ezután már nem fog megmasszíroni-mondta Louis.
Miután végeztem a fürdő felé vettem az irányt.
Elköszöntem  a lentiektől,gondoltam már  nem jövök vissza.
   A fürdő ismét foglalt volt,de most nem kockáztattam meg a lenti fürdést.
Visszaültem a lépcsőre,hogy halljam,ha Regi szól.
   -Ez nem a fürdőszoba-ült le mellé Harry.
-De gondoltam,most itt fürdök meg..Nem örülnél neki?-mosolyogtam.
   Harrynek perverz mosolyra húzódott a szája,és már éppen el is kezdett volna valamit mondani,de inkább befogtam a száját.
-Nem kellenek az agyfagyasztó vicceid-tudattam vele.
Szép lassan elvettem a kezemet a szája elől.
-Meg akarlak csókolni-suttogta.
-De nem lehet-suttogtam neki vissza.
-Nem fogom kibírni-motyogta,és közelebb csúszott hozzám.
   Felálltam,és arrébb sétáltam. Én is nagyon szeretem őt,lehet,hogy még járnék is vele,de nem lehet.
Harry viszont nem adta fel, utánam jött.
Finoman megfogta a kezemet,és behúzott az ő szobájukba.
Becsukta az ajtót.
Én folyamatosan vigyorogtam rá.
   -Te is szeretnéd-hajolt felém.
-Szeretném,de nem lehet-rántottam meg a vállamat.
Megfogta a kezévela fejemet.
Belenéztem a szemébe.
Finoman átölelt,mire én is őt.
A fejével közelebb hajolt hozzám,és megcsókolt.
Egyszer-kétszer..Sokszor.
Egy ajtócsapódás zavart meg minket.
-Azt mondtad,hogy fürödni indulsz!-kiabált magából kikelve a hang.


Regina


   Felmentem a szobánkba.
Leültem az ágyra. Csak bámultam magam elé.
-Khm..Hahó! Regii! Nem nézünk meg egy filmet?-csettingetett Kendall a fejemnél.
-Mi?-ráztam meg a fejemet.-Bocsi,most nincs kedvem filmet nézni.
-Jajj..Nagyon rosz téged ilyen szomorúnak látni. Itt maradjak?-nézett felém.
Felálltam,és megöleltem.
-Tehát igen.
  Lefeküdt az ágyra,én pedig  a mellaksára feküdtem.
A hajammal játszadozott,és közben beszélt hozzám.
   Igazából nem hallottam,mert minden gondolatom Zayn körül forgott.
De megnyugtatott,hogy ott volt velem.
(…)
   -Regi..Regi..-ébresztgetett Kendall,mert sikeresen elaludtam.
-Hány óra van?-néztem körül.
-Nemtom..Tíz óra lehet-pislogott Kendall.
-Ahh..Elmegyek fürdeni-suttogtam,majd feltápászkodtam.
-Nem alszol ma velem?-kiabált utánam a srác.
-De…Aludhatok veled-mosolyogtam felé.
   Megvártam,amíg Kendall is átmegy,és elmentem fürdeni.
Közben Petra is feltalált,és szólt,hogy siessek.
Miután megfürödtem Kendall szobájába mentem,ott viszont csak egy félmeztelen Carlost találtam.
-Kendall?-kérdeztem.
-Nemtom.Az előbb kiment-jött a válasz.
    -Bocsi,itt vagyok-ölelt meg hátulról valaki.
-Hol alszunk?-kérdeztem kíváncsian.
-Itt-fogta meg  a kezemet,és egy szoba irányába vezetett.
  Ahogy beléptünk  a szobába,egyből „megütött” a hangulata.
Hangulatos égősorok világítottak mindenhol. Egy jó nagy ágy középen.
-Fáradt vagyok-rogytam le az ágyra.
Szembefordultunk egymással,és hosszú ideig csak néztük  a másikat.
    -Szeretlek,baby-mondta Kendall.
-Én is szeretlek-mosolyogtam felé.
Elköszöntünk egymástól,majd álomra hunytuk a szemünket.

Zayn

 
Sajogott a fejem,és zsibadtak a végtagjaim. Láttam,hogy Regi bejön,és néz rám bambán. Nem tudtam megszólalni,mert  a lélegeztetőgép fogságában voltam.
Megjöttek Anyuék.Anya sírt,mikor meglátott. Bevittek a műtőbe. Egy erős fájdalom,és utána semmit nem éreztem…


~Kommentelni,szavazni ne felejts el!~


8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett olyan jó h most nem kellett sokat várni de most akkpr sokára jön az új? :/ varom a kövittt

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi
      Nem tudom,hogy mikor jön az új rész,de nem kell rá túl sokat várnii :)

      Törlés
  2. Nagyon jó lett! :) Olyan jól fogalmazol :$ nagyon jó a blogod! Következőőőőt :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett mint a többi is :D

    VálaszTörlés
  4. Még h te jobban várod mint én :p Következőőőőőttttttt!!!! :D

    VálaszTörlés
  5. blogverseny van itt ha érdekel!! http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=500801453280673&set=a.500801273280691.124757.391281220899364&type=1&theater

    VálaszTörlés