2012. szeptember 6., csütörtök

16./2.-Kórház

Sziasztok!

Meghoztam a kórháza rész,második felét. Remélem tetszik. A következőt viszont 5 komment alatt nem hozom! Amúgy köszönöm,a 2100 megtekintést!
Kövessetek Twitteren a friss infókért!
@LadyBirdStory
Jó olvasást!



Petra

    Ijedten megfogtam Harry kezét. Ő is megszorította az enyémet. Megvártuk amíg odatolta mellénk az ápoló. Tényleg Lou volt az.
-Sziasztok!-köszönt nekünk alig hallhatóan.
Nem mertem megölelni.
-Sziaa-köszöntem neki vissza,és majdnem elkezdtem sírni.
Louis láthatólag örült,hogy végre valaki megszólalt.
-Nagy a baj?-kérdezte Harry.
-Hát eltört a lábam..ennyi-mondta tök nyugodtan Louis.
-Igen eltört a lába,azért van most tolószékben. Pár hét múlva majd megtanulhat mankóval is járni. De nincs más baja-egészítette ki Lout az ápoló.
-És már hazajöhetsz velünk?-kérdezte reménykedve Regi.
-Nem,ma még megfigyelésre benttartjuk Louist-válaszolt az ápolónő.
Mindenki megölelte a fiút.
  -Holnap 10.00 és 12.00 között hagyhatja el a kórházat. Érte kéne jönni,mert egyedül nem tud hazamenni.
Bólintottunk.
  -Este valaki hívjon fel,mert tegnap szörnyen unatkoztam-egészítette ki az ápolónőt Lou,majd eltolta tőlünk a fiút.
Harry odabújt hozzám.,és a fejét a vállamra hajtotta.
Kb. negyedóra múlva megint megjelent az orvos.
-Zayn most fent van. 1 ember bemehet hozzá,10 percre.
Mindenki Regire nézett.
-Menj te-mondta teli szájjal Niall.
   Regi felállt,és elindult az orvos után.

Regina

    Igazából féltem,sőt rettegtem bemenni Zaynhez. Nem értettem miért. A nagybátyám orvos,láttam már beteg embereket.
-Kisasszony kérem óvatosan bánjon a szavakkal. Semmi hirtelen döntés,kiabálás,sírás nem tenne jót Zaynnek.
 -Értem-bólintottam.
   Bementem a kórterembe. Többen is voltak bent. Az orvos odavezetett Zayn ágyához.
Amíg odaértünk folyamatosan azt mondogattam magamban „Semmi hirtelenség…Semmi hirtelenség..”
Mondani könnyű volt,betartani már nehéz. Ugyanis amikor odaértem Zayn ágyához,kisebb sírógörcs kerülgetett.
Gépekre kapcsolva,félig „holtan” feküdt ott.
A doki kiment,én pedig helyet foglaltam Zayn mellett.
   -Nem akartam,hogy így láss-kezdte el a beszélgetést.
-Én sem akartalak így látni,hidd el. De azután,amit tegnap este átéltem,muszáj volt bejönnöm hozzád.
-Köszi. Hallottál a műtétemről?
-Igen. Ugye beleegyezel?
-Nem tudom…A műtét után sokáig nem dolgozhatok majd. Mi lesz a rajongóimmal?
     Ekkor jutott eszembe. A rajongók még semmit sem tudnak. Vagyis tegnap láttam néhány „kreatív ötletet”,és fényképet Zaynnel és Louisszal kapcsolatban
-Zayn a rajongóid megbocsátják ezt neked. Ha megműtenek,jobban leszel. Viszont ha nem,örök életedben bánni fogod.
-Gyógyszerekkel kezelnek. Az miért nem megoldható?-érzetem a hangjában,hogy fél.
Odamenetem hozzá,és megfogtam a kezét.
   -Végig melleted leszünk. Ne félj. Kérlek,engedd meg,hogy segíthessenek rajtad. Ők csak jót akarnak-mosolyogtam Zayn felé.
Visszamosolygott,de látni lehetett az arcán a szorongást.
   -De nem érted,hogy min megyek keresztül. Félek,hogyha nem sikerül a műtét,talán soha többé nem énekelhetek a rajongóimnak,soha többé nem tudok esetleg járni..És igen,rettegek,ha ezeket elképzelem.
   -Ne félj.Akármi történik. Mi mindig melletted leszünk. Az otthoniak,Petra,Harry,Niall,Louis,Liam..És én.
-Tudom…-mondta Zayn,és megszorította a kezemet.
Amint elengedte- láttam,hogy mennyire remeg.
Nekem kb. akkor volt ilyen,amikor érettségitztem,de akkor az izgulás miatt.
   -Hölgyem,lejárt a látogatási idő. Kérem fáradjon ki..Zaynnek pihennie kell-tájékoztatott az ápolónő.
- Egyezz bele Zayn! Szia. Szeretlek!-mondtam még neki,majd egy puszit nyomtam az arcára,és kimentem.
Kint mindenki letámadott.
Én viszont csak Kendall kezébe estem,és sírtam. Nem értettem,hogy lehet Zayn ennyire..buta.
Ma már semmire sem vágytam,csak egy zuhanyra,és az ágyamra. Viszont nem ez lett belőle…

Petra

A kórházból hazafele,elég csendesen telet az út.
Otthon Carlos,James,LoganEdward,és Jhon kész őrültek házát csináltak a lakásból.
Beszéltem Regivel,Zaynnről. Elmondta,hogy Zayn fél a műtéttől.
Valahol megértem,de akkor is…
   Este még Harryben tartottam a lelket. Szegénykém nagyon el van kenődve.
Mikor Harry elaludt elindultam fürdeni.
Regi zuhanyzott a mi fürdőnkbe,ezért a lenti fürdőt választottam.
Késő este volt már. Gondoltam senki sem járkál ilyenkor a házban.
Tévedtem.
Valaki hátulról,átkarolt,és magához húzott.
Közben pedig a fülembe suttogta:
-Szükségem van rád…

~Szavazni,és kommentelni ne felejtsetek el J ♥~

8 megjegyzés:

  1. 5 megjegyzést gyorsan!! :D Nagyon jó lett!!

    VálaszTörlés
  2. Lécci siess az új részel!! Imádom olvasni!! ;)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lettgyorsan kövivel!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett!!! mondjuk ez nem meglepő :)) kövit!!! :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szeretem a BTR-t meg a 1D is :) imádom a blogodat!! Következőőőt

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jóó lett :) Szerintem be vezetheted azt a megoldást h egy héten 2-szer 3-szor írsz ide, mondjuk kedden , csütörtökön és szombaton..vagy szerdán és vasárnap?? Csak azért mondom ezt, hogy tudjuk pontosan h mikor lessz új rész :D De ez csak egy ötlet szerűség volt :))

    VálaszTörlés
  7. Szia! Imááádom a blogodat!!! :D Köviiit!!!!!

    VálaszTörlés
  8. Ahwwww *-* Nagyon jó!!! Imádom! Kíváncsi vagyok ki volt, aki átölelte Petrát!! :DD És remélem hamar jobban lesznek a srácok :) De ahogy gondolod ;) Siess a kövivel!!!!!!

    VálaszTörlés